(Poistunut julkaisusta)

Koordinaattori myynnin asiakaspalvelutiimiin
Eaton Power Quality Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 5.4.2019

Toimit Suomen myynnin ja huollon myyntihenkisen asiakaspalvelutiimin koordinaattorina. Teet yhteistyötä myynnin eri tukiorganisaatioiden ja asiakkaiden kanssa. Pääasiallisia tehtäviä ovat automaatio- ja pienjännitekomponenttien sekä UPS järjestelmien tilausten/ostojen/asiakaskyselyiden  käsittely ja koordinoiminen sekä muut rutiininomaisia päivittäin tapahtuvat toimistotehtävät. Työnkuvasi sovitaan tämän lisäksi tarkemmin yhdessä oman opiskelutaustasi mukaan.

Olet etsimämme henkilö, kun:
  • Olet kaupallisen tai (sähkö)teknisen alan opiskelija sekä omaat mahdollisesti myös aiempaa työkokemusta alalta
  • Olet asiakaspalveluhenkinen, huolellinen ja oma-aloitteinen
  • Sinulla on hyvät organisointi-, vuorovaikutus, ja IT-taidot
  • Kommunikoit sujuvasti englannin ja suomen kielellä
  • Käytät sujuvasti Microsoft Office –työkaluja.
  • Kokemus Oraclen ERP järjestelmästä ja Siebel CRM järjestelmästä lasketaan eduksi
  • Aikaisempi kokemus asiakaspalvelutehtävistä lasketaan eduiksi.
Tarjoamme mahdollisuuden kehittyä kansainvälisessä yrityksessä.

Työsuhteet alkavat sopimuksen mukaan ja kestävät noin 4-6 kuukautta. Tarkemmista ajankohdista sovitaan valittavan henkilön kanssa.