(Poistunut julkaisusta)

Koordinaattori, Avoin yliopisto
Aalto-yliopisto

Alkuperäinen julkaisupäivä 11.11.2020

Aalto-yliopisto on rohkeiden ajattelijoiden yhteisö, jossa tiede ja taide kohtaavat tekniikan ja talouden. Tunnistamme ja ratkaisemme yhteiskunnan suuria haasteita ja rakennamme innovatiivista tulevaisuutta. Yliopistossa on kuusi korkeakoulua, lähes 11 000 opiskelijaa ja lähes 400 professoria. Kampuksemme sijaitsee Espoossa.




Aalto-yliopiston Oppimispalveluihin etsitään nyt Ulkoiset asiakkaat – tiimiin osaajaa Avoimen yliopiston palvelutoimintoihin.


Koordinaattori, opintoasiat


Innostutko asiakaspalvelusta ja oppimista tukevista prosesseista? Oletko markkinointihenkinen tiimityöskentelijä?


Etsimme nyt yliopiston palveluhallinnon osaajaa, jolla on markkinointikykyä ja silmää tietojärjestelmille.


Sinun roolisi


Työssäsi on keskeistä toimia Avoimen yliopiston asiakaspalvelussa kehittävällä otteella ja viestiä opiskelumahdollisuuksista monikanavaisesti. Merkittävä osa työnkuvaasi on hoitaa ilmoittautumis- ja opintorekisteriä sekä organisoida opetustapahtumia.


Kokemuksesi


Pidät asiakaspalvelutyöstä ja innostut viestimään opiskelumahdollisuuksista eri kanavia hyödyntäen. Sinulla onkin erinomainen suomen kielen kirjallinen ja suullinen taito ja hyvä englannin kielen taito ja tulet asiakaspalvelutilanteissa toimeen myös ruotsiksi.


Olet kokenut tietojärjestelmien käyttäjä ja sinulla on joustava, aktiivinen ja ratkaisukeskeinen työskentelyote. Olet tottunut työskentelemään välillä myös paineen alla tarkkuutta vaativien asioiden kanssa, lisäksi hoksaat ja hyödynnät digitaaliset ratkaisut oppimisen kentällä.


Olet kerryttänyt kokemusta vastaavanlaisista tehtävistä ja korkeakouluhallinnon prosessit ja tietojärjestelmät ovat sinulle tuttuja.

Tulevat verkostosi ja tiimisi


Ulkoiset asiakkaat-tiimi on ikkuna yliopistoon, jossa toimii niin hakemisen, opiskelijarekrytoinnin kuin avoimen yliopisto-opetuksen palvelut. Tehtäväsi sijoittuu Avoimen yliopiston kokeneeseen ja lämminhenkiseen palveluryhmään, joka tukee yliopistoa jatkuvan oppimisen tavoitteissa ja  kehittää yhdessä muiden aaltolaisten ja sidosryhmien kanssa palveluhallintoa kohti digitaalista tulevaisuutta.


Työhösi sisältyy yhteistyötätoisen asteen koulutustoimijoiden, monipuolisen asiakaskunnan sekä yliopiston eri palvelutiimien kanssa. Toimit verkostoissa mielelläsi ja kohtaat erilaisia ihmisiä mielenkiinnolla ja yhteistyökykyisesti.


Tarjoamme


Tarjoamme monipuolisen ja vakituisen tehtävän osana kokenutta tiimiä, jossa pääset tukemaan erilaisia opiskelijoita ja antamaan panoksesi jatkuvan oppimisen kehittämiseen. Käytössäsi on Otaniemen kampuksen monimuotoiset tiimityötilat, joustavat työajat ja etätyömahdollisuudet.  


 Valmiina hakemaan?


Toivomme että voisit aloittaa uudessa työssäsi mahdollisimman pian. Hakemukset pyydämme toimittamaan alla olevan linkin kautta viimeistään 24.11.2020. Haastattelut järjestetään 25.-27.11. välisenä aikana.
Lisätietoja tehtävästä antaa Avoimen yliopiston palveluryhmän lähiesimies Miia Rosenberg sähköpostitse miia.rosenberg[at]aalto.fi ja puhelimitse pe 20.11. klo 10-12 puh. +358 40 353 8128


Hakuprosessiin liittyviin kysymyksiin vastaa HR-partner Sanna Little, sanna.little[at]aalto.fi.