(Poistunut julkaisusta)

Konsernilaskennan Financial Controller
Azets

Alkuperäinen julkaisupäivä 12.2.2021

Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 6 500 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.

 

Oletko toiminut konsernilaskennan ammattilaisena ja vastannut konsernitilinpäätöksen laadinnasta? Etsitkö uusia haasteita urallesi?  Oletko halukas olemaan osa menestystarinaamme nyt ja tulevaisuudessa? Tässä voi olla tilaisuutesi, sillä meillä on haussa Helsingin suurten asiakkaiden yksikköömme

Konsernilaskennan Financial Controller

tekemään konsernilaskennan monipuolisia tehtäviä. Tässä työssä pääset laatimaan tilinpäätöksiä erilaisille ja eri kokoisille konserneille. Konsernilaskennan Financial controllerina pääset näköalapaikalle hyödyntämään ja vahvistamaan kokemustasi moninaisista taloushallinnon ja konsernilaskennan erityiskysymyksistä. Meillä pääset myös kehittämään konsernilaskennan prosesseja ja automaatiota modernissa ympäristössä. Pääset olemaan osa asiakkuusprosessien kehitystä oman mielenkiintosi mukaan. 

Tiimin työtehtävät koostuvat:

  • konsernilaskennan asiantuntijatehtävistä
  • kuukausiraportoinneista asiakasyritysten johdolle, hallitukselle ja sidosryhmille
  • erillisyhtiöiden tilinpäätösten ja konsernitilinpäätösten laadinnasta
  • kassavirtalaskelmien laadinnasta ja sen erityiskysymyksistä 
  • konsolidointijärjestelmiin liittyvistä kysymyksistä
  • asiakkaiden konsultoinnista erilaisissa simulaatio- ja rakennejärjestelyasioissa
  • kollegojen avustamisesta konserneihin liittyvissä kysymyksissä   
  • aktiivisesta yhteistyöstä asiakkaiden ja muiden Azetsin tiimien kanssa


Etsimme avoinna olevaan tehtävään henkilöä, jolla on soveltuvan koulutustaustan lisäksi useamman vuoden kokemus konsernilaskennasta sekä tuntemusta IFRS-standardeista sekä niiden soveltamisesta. Hallitset jo konsernirakenteissa tapahtuvat muutokset ja kansainvälisessä ympäristössä toimiminen on sinulle tuttua. Olet ehkäpä kartuttanut työkokemusta ison kansainvälisen yrityksen konsernilaskennasta. Asiakkaamme arvostavat erityisosaamistamme konsernilaskennan erityiskysymyksistä, hyvää asiakaspalvelua ja prosessien tehokkuutta.

Sinulla on sujuva suomen ja englannin kielen taito. Ruotsin kielen taito sekä aiempi kokemus Clausion FPM-järjestelmästä katsotaan eduksi. 

Työntekijöidemme päivittäisessä tekemisessä korostuvat asiakaslähtöisyys, proaktiivisuus, täsmällisyys ja yhteistyötaidot. Automaatio eri muodoissaan on myös tullut mukaan työnkuvaan ja toivomme vähintäänkin positiivista ja avointa suhtautumista asiaan, mielellään myös intoa kehittää sitä yhdessä meidän kanssamme. Tehtävänkuvaa voidaan muokata valittavan henkilön kokemuksen ja toiveiden mukaan. Olemme myös siirtyneet joustavaan etätyömalliin, joten sinun ei välttämättä tarvitse asua Helsingin talousalueen sisäpuolella.

Teemme töitä tiimissä ja ympärilläsi on joukko asiantuntijoita, joiden kanssa ratkot haasteellisempia caseja.

Kerro meille osaamisestasi ja toiveistasi, saatat olla juuri etsimämme henkilö. Tule rakentamaan tulevaisuuden konsernilaskennan käytäntöjä! Meillä pääset vaikuttamaan asioihin. 

Haluamme, että viihdyt meillä! 

Meillä osaamisesi syvenee hyvän perehdytyksen, kehittävän asiakastyön ja laajan asiantuntijaverkostomme tuen avulla, joten et jää yksin haastavien tilanteiden kanssa. Tuemme ammatillista kehittymistäsi monipuolisten työtehtävien ja ajantasaisten koulutusten ja tietopalvelujen avulla. Vastavuoroisesti odotamme sinulta uteliaisuutta ja motivaatiota uuden oppimiseen.

Tutustu yksikköömme!

Suurten asiakkaiden yksikkömme koostuu innovatiivisista taloushallinnon huippuosaajasta. Joukkueemme on sekoitus vankkaa kokemusta ja uutta näkemystä. Olemme saumaton osa asiakasyritystemme talousosastoa ja autamme työllämme talousjohtajia keskittymään yrityksen taloudelliseen päätöksentekoon. Asiakkaamme kiittävät meitä erityisesti hyvästä laadusta ja aktiivisesta kommunikoinnista. Meillä on loistava yhteishenki: tuemme toinen toistamme ja viihdymme hyvin yhdessä. Koko joukkue toivottaa sinut tervetulleeksi mukaan!

Kiinnostuitko?

Jätäthän hakemuksesi mahdollisimman pian, sillä aloitamme hakemusten käsittelyn ja haastattelut jo hakuaikana. Lisätietoja tehtävästä saat Kristina Segerqvistiltä p. 050 524 8567  (soittoajat pe 19.2. klo 12-14 ja ti 23.2. klo 11-12) tai kristina.segerqvist(at)azets.com. Viimeinen hakupäivä on torstai 25.2.2021. 

Haluatko tietää lisää työskentelystä Accounting -liiketoiminnassamme? Lue blogista Heidin ja Liisan tarinat tai katso oheinen video! Lisätietoa löytyy myös urasivuiltamme.

Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:

@Instagram, @Facebook, @LinkedIn, @Twitter