(Poistunut julkaisusta)
Ilmoituksen osoite: https://tyopaikat.oikotie.fi/tyopaikka/1422720
Kokoaikainen Customer Care Specialist, Edenred Finland Oy
Academic Work
Alkuperäinen julkaisupäivä 5.2.2021
Edenredin asiakaspalvelutehtävissä olet osa monipuolista työnkuvaa, jossa riittää haasteita. Meillä pääset hyödyntämään omia vahvuuksiasi ja vieressä on mitä mainioin työkaveri, joten tylsiä päiviä ei tule vastaan. Työssä saat lisää osaamista asiakaspalvelutehtävistä ja myös eri asiakasryhmien kanssa toimimisesta. Ennen kaikkea työpäivän fiilistä nostaa eloisa työyhteisö, jossa jokainen on osa porukkaa ensimmäisestä päivästä lähtien., Meri - Customer Care Specialist, Edenred
Customer Care Specialistin tehtävässä toimit osana tiivistä ja lämminhenkistä myynnillistä asiakaspalvelutiimiä, ja olet tärkeässä roolissa luomassa positiivista asiakaskokemusta Edenredin asiakkaille. Tehtävässä otat vastaan yksityis- ja yritysasiakkaiden palvelupyyntöjä puhelimen ja sähköpostin välityksellä, ja pyrit löytämään heidän tarpeeseensa parhaan mahdollisen ratkaisun sekä tunnistamaan lisämyynnin mahdollisuuksia. Tehtävä sopii erinomaisesti sinulle, jolta löytyy jo hieman kokemusta asiakaspalvelusta tai myynnistä, mutta ennen kaikkea keskeisintä on intosi ja halusi palvella asiakkaita parhaalla mahdollisella tavalla!
Tarjoamme
* Mahdollisuuden kerryttää arvokasta työkokemusta B2C - ja B2B-asiakaspalvelusta
* Pienen ja lämminhenkisen työyhteisön tuen
* Kattavan perehdytyksen tehtävään
Academic Workin konsulttina tarjoamme sinulle loistavat mahdollisuudet kehittyä ammattilaisena, laajentaa verkostoasi sekä hankkia tulevaisuuden kannalta hyödyllisiä kontakteja. Lue lisää täältä.
* Yksityis- ja yritysasiakkaiden yhteydenottojen vastaanottaminen puhelimitse ja sähköpostitse
* Asiakastarpeen kartoitus ja kyselyihin vaadittavat taustaselvitystyöt
* Asiakkaiden neuvonta ja opastus
* Lisämyyntimahdollisuuksien tunnistaminen
* Aiempaa kokemusta asiakaspalvelu- tai myyntitehtävistä
* Asiakaslähtöinen ja myyntihenkinen työote
* Kyky työskennellä tehokkaasti paineen alla hektisissäkin tilanteissa
* Hyvät tietotekniset valmiudet ja kyky omaksua nopeasti uusia järjestelmiä
* Sujuva suomen ja englannin kielen osaaminen
Työntekijänä olet:
* Iloinen ja ulospäinsuuntautunut
* Palveluhenkinen
* Ratkaisukeskeinen
* Joustava
Ruotsin kielen taito sekä aiempi työkokemus puhelinasiakaspalvelusta katsotaan vahvaksi eduksi tehtävässä.
Muuta tietoa
* Aloitus: Mahdollisimman pian
* Kesto: 31.5.2021 asti
* Palkkaus: TES:n mukainen
* Sijainti: Vallila, Helsinki
* Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä Edenred Finland Oy:n puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille.
Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen.
KUVAUS
Etsimme energistä ja asiakaspalveluhenkistä Customer Care Specialistia asiakasyrityksellemme Edenredille Helsingin Vallilaan kokoaikaiseen tehtävään! Taustasi ei ole tässä roolissa keskeisin - tärkeintä on halusi auttaa asiakkaita heidän tarpeissaan alusta loppuun, ja tuottaa heille positiivinen asiakaskokemus Edenredin palveluiden parissa. Mikäli tunnistit itsesi kuvauksesta, saatat olla etsimämme henkilö!Customer Care Specialistin tehtävässä toimit osana tiivistä ja lämminhenkistä myynnillistä asiakaspalvelutiimiä, ja olet tärkeässä roolissa luomassa positiivista asiakaskokemusta Edenredin asiakkaille. Tehtävässä otat vastaan yksityis- ja yritysasiakkaiden palvelupyyntöjä puhelimen ja sähköpostin välityksellä, ja pyrit löytämään heidän tarpeeseensa parhaan mahdollisen ratkaisun sekä tunnistamaan lisämyynnin mahdollisuuksia. Tehtävä sopii erinomaisesti sinulle, jolta löytyy jo hieman kokemusta asiakaspalvelusta tai myynnistä, mutta ennen kaikkea keskeisintä on intosi ja halusi palvella asiakkaita parhaalla mahdollisella tavalla!
Tarjoamme
* Mahdollisuuden kerryttää arvokasta työkokemusta B2C - ja B2B-asiakaspalvelusta
* Pienen ja lämminhenkisen työyhteisön tuen
* Kattavan perehdytyksen tehtävään
Academic Workin konsulttina tarjoamme sinulle loistavat mahdollisuudet kehittyä ammattilaisena, laajentaa verkostoasi sekä hankkia tulevaisuuden kannalta hyödyllisiä kontakteja. Lue lisää täältä.
TYÖNKUVA
Pääasialliset työtehtäväsi ovat:* Yksityis- ja yritysasiakkaiden yhteydenottojen vastaanottaminen puhelimitse ja sähköpostitse
* Asiakastarpeen kartoitus ja kyselyihin vaadittavat taustaselvitystyöt
* Asiakkaiden neuvonta ja opastus
* Lisämyyntimahdollisuuksien tunnistaminen
ETSIMÄMME HENKILÖ ON
* Aiempaa kokemusta asiakaspalvelu- tai myyntitehtävistä
* Asiakaslähtöinen ja myyntihenkinen työote
* Kyky työskennellä tehokkaasti paineen alla hektisissäkin tilanteissa
* Hyvät tietotekniset valmiudet ja kyky omaksua nopeasti uusia järjestelmiä
* Sujuva suomen ja englannin kielen osaaminen
Työntekijänä olet:
* Iloinen ja ulospäinsuuntautunut
* Palveluhenkinen
* Ratkaisukeskeinen
* Joustava
Ruotsin kielen taito sekä aiempi työkokemus puhelinasiakaspalvelusta katsotaan vahvaksi eduksi tehtävässä.
Muuta tietoa
* Aloitus: Mahdollisimman pian
* Kesto: 31.5.2021 asti
* Palkkaus: TES:n mukainen
* Sijainti: Vallila, Helsinki
* Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä Edenred Finland Oy:n puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille.
Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen.