(Poistunut julkaisusta)

Kokenut lähitukihenkilö Wisdomic Solutions Oy:lle
Wisdomic Solutions Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 5.6.2019

Kokenut lähitukihenkilö

Etsimme Wisdomic Solutions Oy:lle asiakasrajapinnassa viihtyvää ja reippaalla asenteella varustettua lähitukihenkilöä mielenkiintoisiin ja monipuolisiin tehtäviin pääkaupunkiseudulle. Etsimme henkilöä, jolla on jo kokemusta IT-tuen tehtävistä ja siten valmius työskennellä itsenäisesti haastavissakin tilanteissa. Kyseessä on suorarekrytointi ja virallisena työnantajana tulee toimimaan Wisdomic Solutions Oy. Rekrytointia hoitaa Barona IT Oy.

BLC Taito on nyt Wisdomic!

Wisdomic on suomalainen yritysten IT-kumppani, jonka tehtävä on auttaa, tukea ja opastaa asiakkaitaan digitalisaation polulla. Tuotamme lisäarvoa asiakkaan liiketoimintaan ratkaisukokonaisuuksiemme kautta. Palveluihimme kuuluvat asiantuntija-, pilvi- ja käyttäjätukipalvelut sekä laitemyynnin ratkaisut.

Olemme tarjonneet IT-kokonaispalvelua jo lähes 20 vuoden ajan. Pitkä matka on tuonut mukanaan valtavan määrän osaamista, jota hyödynnämme asiakkaille tuotetuissa palveluissa. Yrityksenä olemme juuri sopivan kokoinen voidaksemme tuottaa palvelut joustavasti, mutta riittävän laaja-alaisesti. Huhtikuussa 2019 PC Pinus Oy hankki omistukseensa BLC Taito Oy:n koko osakekannan. Kaupan myötä Suomen IT-markkinaan muodostui uusi vahva tekijä; yhtiöiden yhdistettyä voimansa saavutamme lähes 20 M€ liikevaihtotason ja työllistämme n. 90 alan rautaista asiantuntijaa.

Tärkein tavoitteemme on, että meillä on alan tyytyväisimmät asiakkaat! Palveluihimme luottavat muun muassa Fonecta, Lappset ja Meyer Turku.

Päätyötehtävänäsi ovat lähituen monipuoliset tehtävät yritysasiakasympäristössä pääkaupunkiseudulla. Työ on luonteeltaan liikkuvaa ja edellyttää siten B-ajokorttia. Oma auto ei ole välttämätön, mutta se katsotaan eduksi. Ongelmatilanteet liittyvät mm. työasemiin, palvelimiin, tulostimiin, verkkoihin, mobiililaitteisiin sekä erilaisiin ohjelmistoihin. Lähitukitehtävien lisäksi vastaanotat tukipyyntöjä ja ratkot ongelmia jonkin verran myös puhelimitse sekä etäyhteyden avulla ServiceDesk ympäristössä.

Tehtävän menestyksekäs hoitaminen edellyttää itseohjautuvaa työskentelyotetta ja tiimityötaitoja. Koska työ tapahtuu vahvasti asiakasrajapinnassa, tehtävä edellyttää hyviä vuorovaikutus- ja asiakaspalvelutaitoja niin suomen- kuin englannin kielellä. Pystyt myös hallitsemaan useita asioita samanaikaisesti ajoittain kiireisissäkin työtilanteissa.

Tämä tehtävä sopii erinomaisesti sinulle, jolla on jo useamman vuoden kokemus it-alalta. Työkokemuksen lisäksi katsomme myös harrastuneisuuden eduksi. Olet asiakaspalveluhenkinen, tavoitteellinen ja pidät erityisesti ongelmien ratkomisesta. Reipas asenne ja aito kiinnostus asiakaspalvelutyöhön on erittäin tärkeää tehtävässä menestymiselle.

Kyseessä on kokoaikainen ja vakituinen työsuhde. Työsuhteen virallisena työnantajana tulee toimimaan Wisdomic Solutions Oy. Työaika sijoittuu arkipäiville toimistoaikojen puitteisiin (klo 8-16).

Toivomme sinulta:

• soveltuvaa IT-alan koulutusta

• Windows työasemaympäristön vahvaa hallintaa

• Microsoft Office -tuoteperheen hyvää osaamista

• kokemusta MS Active Directoryn ylläpidosta/käyttäjähallinnasta

• monipuolista ongelmanratkaisukykyä, mm: verkko-ongelmat, tulostusongelmat, laitteisto- ja ajuriongelmat sekä sovellusten asennus ja konfigurointi

• tiimityöskentelytaitoja sekä itseohjautuvaa ja asiakaslähtöistä työskentelyotetta

• oma-aloitteisuutta, vastuullisuutta ja huolellisuutta

• dokumentointivalmiuksia

• uskallusta tarttua itselle entuudestaan tuntemattomiin ongelmiin

• kykyä pitää monia lankoja käsissä nopeatempoisessa ja ajoittain hyvinkin kiireisessä ympäristössä

Tarjoamme sinulle:

• vakituisen työsuhteen sekä mielenkiintoisia ja vaihtelevia työtehtäviä

• nykyaikaisen työympäristön

• mahdollisuuden ratkaista palvelupyyntöjä monipuolisesti sekä lähituen että Service Deskin ominaisuudessa

• asiantuntevan ja kannustavan työyhteisön

• mahdollisuuden kasvaa ja kehittyä IT-alan ammattilaisena

Mikäli kiinnostuit tehtävästä, laitathan hakemuksesi ja CV:n meille hakulomakkeen kautta. Ethän aikaile hakemuksesi kanssa, sillä haastattelemme henkilöitä jo hakuajalla. Työt alkaa heti sopivan henkilön löydyttyä. Lisätietoja tehtävästä: noora.partala@barona.fi / 040-558 4069.