Etsimme asiakaslähtöistä ja asiantuntevaa KOHDEVASTAAVAA Tampereelle
Kohdevastaavana vastuullesi kuuluu teknisten kiinteistöjen työtehtävien organisointi avainasiakkuudessamme. Toimit tiiviissä yhteistyössä asiakkaan yhteyshenkilöiden kanssa varmistaen rakennusten tarkoituksenmukaisen toiminnan. Valvot laatua ja sovittujen toimenpiteiden toteutumista, samalla toimintaa kehittäen ja aktiivisesti raportoiden. Työajat ajoittuvat pääsääntöisesti arkipäiviin toimistoaikoihin eikä tehtävä sisällä esimiesvastuuta. Vastuualueesi kiinteistöt sijaitsevat Tampereen lisäksi lähimaakunnissa, kuten Hämeenlinnassa. Tehtävä on kokoaikainen, vakituinen ja alkaa sopimuksen mukaan esimerkiksi elokuussa. Raportoit tehtävässäsi aluepäällikölle.
Tehtäviisi kuuluu:
• Vastuullesi nimettyjen kohteiden kunnossapidollisten töiden aikatauluttaminen sekä kumppaneiden välinen viestintä
• Asiakassuhteiden ylläpitäminen ja toiminnan sekä palvelun laadun varmistaminen
• Valvontatehtävät (talotekniikka ja kiinteistön kunnossapito)
• Sopimuksen mukaisten tehtävien suorittaminen ja kirjaaminen huoltokirjajärjestelmiin
• Laatukierrokset ja raportointi
• PTS suunnittelu ja lisätöiden hankinta sekä raportointi asiakkaalle
• Ajoitetut palaverit eri sidosryhmien kanssa
Odotamme sinulta kiinteistö- tai talotekniikka-alan teknikko- tai insinööritason tutkintoa. Taloteknisten järjestelmien (LVISAK) osaaminen sekä aiempi kokemus vastaavista tehtävistä katsotaan eduksi. Olet joustava, asiakaspalveluhenkinen ja sinulla on hyvät vuorovaikutustaidot. Otteesi työntekoon on jämäkkä ja aikaansaava. Tarvitset työssäsi hyvät IT-taidot, sujuvaa suomen kielen osaamista sekä B-ajokortin ja auton käyttömahdollisuutta. Teetämme valitulle henkilölle perusmuotoisen turvallisuusselvityksen, joka hyväksyttynä on edellytys työsopimukselle.
Tarjoamme sinulle itsenäisen, monipuolisen ja liikkuvan tehtävän vakavaraisen työnantajan palveluksessa. Tehtävässä voit itse suunnitella työpäiväsi. Pääset oppimaan uutta ja kehittämään ammattitaitoasi. Lisäksi pääset tekemään yhteistyötä eri sidosryhmien kanssa ja saat käyttöösi nykyaikaiset järjestelmät. Työntekijöidemme ammattitaito on meille tärkeää, ja tarjoamme kattavat koulutus- ja urakehitysmahdollisuudet kiinnostuksesi ja motivaatiosi mukaan. Tule meille rakentamaan omaa ISS urapolkuasi ja luomaan tiloja, joissa on hyvä olla!
Lisätietoja tehtävästä antaa arkisin toimistoaikaan tuleva esihenkilösi Mari Ahtola puh. 040 7453 390.
Mikäli kiinnostuit tehtävästä, jätä meille hakemuksesi CV:n kera oheisen linkin kautta. Haastattelemme hakijoita jo hakuajan kuluessa, joten lähetä hakemuksesi pian, viimeistään 19.6.2022.
ISS:n kiinteistöjen ylläpitopalvelut tuottaa mm. liike-, teollisuus- ja julkisten kiinteistöjen teknisiä huolto-, korjaus- ja uudistamispalveluita. Vastuullamme on yhdessä kiinteistönhuoltomme kanssa varmistaa kiinteistöjen laadukas toiminta, hyvät käyttöolosuhteet ja tehokas energiankäyttö. Palvelutuotteemme ulottuvat pienistä huolto- ja korjaustöistä kokonaisvaltaisiin kiinteistöpalvelusopimuksiin.
Me, ISS Suomi, olemme osa maailman johtavaa kiinteistö- ja toimitilapalveluyhtiötä, joka toimii yli 30 maassa. Suomessa meitä ISS:läisiä on 8 000 ja toimimme valtakunnallisesti. Toimintamme tarkoituksena on luoda tiloja, joissa on hyvä olla. Luomme näitä tiloja siivous-, kiinteistö-, ravintola- ja työpaikkapalveluillamme. Ilmastotavoitteenamme on olla hiilineutraali vuonna 2035 - ISS:läisenä pääsetkin vaikuttamaan merkittävästi tämän tavoitteen toteutumiseen ja yhteisen ympäristömme hyvinvointiin!