(Poistunut julkaisusta)

Kohdennetun markkinoinnin analyytikko
S-Pankki Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 8.5.2018
Me S-Pankissa haluamme tarjota asiakkaillemme ylivertaisen helppoja ja hyödyllisiä tapoja hoitaa arjen raha-asioita. Toimimme ketterästi ja haluamme olla haastamassa alan totuttuja käytäntöjä digitalisaation mahdollisuuksia hyödyntäen.

Haemme nyt kohdennetun markkinoinnin analyytikkoa Digitaalinen liiketoiminta, markkinointi ja viestintä -yksikköön vakituiseen työsuhteeseen Helsinkiin.

Tehtävääsi kuuluu
- kohderyhmien poiminta ja ylläpito hyödyntäen käytössämme olevia työkaluja (SAS kampanjanhallinta / SAS Customer Intelligence Studio ja SQL-kyselyt).
- osallistua kohdennetun markkinoinnin ohjelmien toteutukseen ja automatisointiin.
- datalähtöisen markkinointiviestinnän toimivuuden analysointi ja toimenpiteiden aktiivinen kehittäminen.
- toimenpiteiden seurantaan tarvittavien raporttien rakentaminen ja kehittäminen.
- asiakastiedon hyödyntäminen kohderyhmien kehittämiseen.

Työssä menestyminen edellyttää aiempaa kokemusta markkinoinnin automatisoinnista ja/tai sähköisen asiakkuus- ja markkinointiviestinnän toteuttamisesta sekä tulosten analysoinnista. Osaat tehdä tietokantakyselyitä, esim. SQL-kyselyllä. Sinulla on kokemusta visualisointi-/raportointityökaluista, kuten SAS Visual Analytics ja Tableau. Sinulla on tehtävään soveltuva korkeakoulututkinto (esim. kaupallinen, tekninen tai matemaattinen). Toivomme sinulta oma-aloitteisuutta, hyvää ongelmien hahmotus -ja ratkaisukykyä sekä kiinnostusta uusinta markkinointiteknologiaa kohtaan.

Tarjoamme
- mahdollisuuden päästä oppimaan ja kehittymään kohdennetun asiakasviestinnän ammattilaiseksi
- mielenkiintoisen ja haastavan tehtäväkentän dynaamisessa digitalisoituvassa yrityksessä
- mahdollisuuden olla mukana muuttamassa finanssialan toimintaa näköalapaikalta
- innostavan ja kannustavan työyhteisön
- monipuolisen toimenkuvan, jossa pääsee vaikuttamaan S-Pankin toimintaan
- S-ryhmän kattavat henkilöstöedut

Lue lisätietoa S-Pankista työnantajana osoitteessa https://www.s-pankki.fi/fi/s-pankki-tyonantajana/ Lisätietoja tehtävästä antaa Digitaalisen myynnin ja analytiikan johtaja Esa Peltonen 11.5.2018 klo 8-13 ja 18.5. klo 8-11, puh. 040 560 0670.

Jos haluat olla mukana rakentamassa Suomen parasta digitaalista pankkipalvelukokemusta, lähetä hakemuksesi palkkatoivomuksineen 20.5.2018 mennessä oheisella hakulomakkeella. Huomioimme ainoastaan hakulomakkeella saapuneet hakemukset. Käsittelemme hakemuksia jo hakuajan kuluessa ja lähetämme videohaastattelukysymykset sopiville hakijoille.

Katso lisätietoja S-Pankista osoitteessa www.s-pankki.fi.

S-Pankki on suomalainen pankki, jonka tavoitteena on tuottaa ylivoimaisen helppoja ja hyödyllisiä pankkipalveluita. Se tarjoaa 3 miljoonalle asiakkaalleen kattavat palvelut päivittäisten raha-asioiden hoitamiseen, säästämiseen, sijoittamiseen ja hankintojen rahoittamiseen. S-Pankki panostaa vahvasti digitaalisuuteen ja asiakkaidensa arjen helpottamiseen. Niinpä se palvelee asiakkaitaan kattavasti verkkopankissa, S-mobiilissa, puhelinpalvelussa, sosiaalisessa mediassa sekä noin 600:ssa S-ryhmän toimipaikassa kautta maan. S-Pankin välittämät rahastot ja varainhoidon palvelut tuottaa sen tytäryhtiö FIM. S-Pankin omistavat SOK-yhtymä (37,5 %), S-ryhmään kuuluvat alueosuuskaupat (37,5 %) ja LähiTapiola-ryhmä (23,5 %) ja Elo (1,5 %) ja sen palvelut on ensisijaisesti suunnattu S-ryhmän asiakasomistajille. S-Pankille on myönnetty kotimaisuudesta kertova Avainlippu-tunnus.