(Poistunut julkaisusta)

Kirkkoherranviraston toimistosihteeri
Rovaniemen seurakunta

Alkuperäinen julkaisupäivä 19.12.2019

Rovaniemen seurakunnassa on haettavana

Kirkkoherranviraston toimistosihteerin virka

Kirkkoherranviraston toimistosihteerin tehtävänä on jäsenrekisterin hoito: tietojen tallennus ja välitys kirkon jäsenrekisteriin sekä tietojen tarkistaminen valtion jäsentietojärjestelmästä. Tehtäväkokonaisuuteen kuuluu myös seurakunnan jäsenyyteen liittyvät raportit, kuten virkatodistukset ja sukuselvitykset. Seurakunnan resurssijärjestelmän hoitaminen (tila- ja henkilövarausjärjestelmä) kuuluu myös viran tehtäviin. Tehtäväkokonaisuuksiin liittyy asiakaspalvelua.

Virkaan edellytetään soveltuvaa ammatillista koulutusta. Työkokemus väestökirjanpidon tehtävistä katsotaan eduksi. Tehtävän hoitaminen edellyttää erityistä tarkkuutta.

Toimistosihteerin tehtävänkuva tarkistetaan alueellisen keskusrekisterin perustamisvaiheessa, olettaen, että kirkkohallitus myöntää Rovaniemen seurakunnalle siihen luvan.

Viran vaativuusryhmä on 402, peruspalkka 2049 euroa / kk. Virkaan valitun on esitettävä lääkärintodistus terveydentilastaan. Virassa sovelletaan 6 kk koeaikaa.

Hakuaika päättyy 17.1.2020 klo 15.00. Rovaniemen seurakunnan kirkkoneuvostolle osoitetut hakemukset toimitetaan KirkkoHR-palvelun kautta.
Lisätietoja antaa kirkkoherra Kari Yliräisänen, puh. 040 5032734, kari.yliraisanen@evl.fi