Tietoa tehtävästä
Haluaisitko päästä työskentelemään huipputiimissä, nopeasti kasvavassa ja kehittyvässä yrityksessä? Etsimme asiakkaallemme kahta asiakaspalvelulähtöistä kirjanpitäjää työskentelemään toiminimiasiakkuuksien kirjanpidon parissa.
Tehtävänkuva
Kirjanpitäjänä päivittäisiin työtehtäviisi kuuluvat toiminimiyrittäjien kirjanpidon perustehtävät, ilmoitusten laatiminen, toiminimiyrittäjien neuvonta ja muita taloushallintoon liittyviä tehtäviä sekä yleisesti yrityksen toimintatapojen kehitystä.
Työtehtävät tarkentuvat valittavan henkilön taustan ja osaamisen perusteella. Tässä tehtävässä ja organisaatiossa sinulla on myös mahdollisuus kehittää omaa asiantuntijuuttasi kirjanpidon tehtävissä.
Odotamme sinulta
Toivoisimme, että sinulta löytyy jo kokemusta toiminimiyrittäjien kirjanpidosta ja siihen liittyvästä juridiikasta. Tärkeintä kuitenkin olisi, että sinulta löytyy jo kokemusta kirjanpitoon liittyvistä tehtävistä yleisesti.
Toivomme, että olet innostunut moderneista teknologioista ja niiden tarjoamista mahdollisuuksista haasteiden ratkaisuun sekä suhtaudut ammattiylpeydellä työsi laatuun.
Pärjäät loistavasti tässä tehtävässä, mikäli olet tarkka, aikaansaava, vastuuntuntoinen sekä auttavainen hyvä tyyppi. Ennen kaikkea haemme tiimiimme henkilöä, jolla on ”can do” -asenne ja aina pilkettä silmä kulmassa.
Tarjoamme sinulle
Työpaikan, missä arki on sujuvaa ja missä huolehditaan myös työntekijöiden kehittymisestä. Pääset osallistumaan avoimen yhteisön kulttuurin sekä toimintatapojen kehittämiseen. Tässä organisaatiossa on tilaa itseohjautuvuudelle ja voit olla juuri se oma itsesi.
Moderni toimisto sijaitsee keskeisellä paikalla Helsingin Kampissa ja työtä on mahdollista tehdä myös osittain etänä tarpeistasi riippuen.
Tässä myös muutamia esimerkkejä, joista pääsisit nauttimaan organisaatiossa:
- Läsnä oleva johto. Kaikki työskentelevät samassa tiimissä päivittäin.
- Projektimainen työtapa. Keskitytään tekemään asiat kerralla valmiiksi.
- Mahdollisuus kehittyä. Voit vaikuttaa ja osallistua koko yrityksen kehittämiseen.
- Etätyömahdollisuus. Työskentely onnistuu joustavasti niin sijainnin kuin aikataulujen puolesta.
- Työhanskat kunnossa. Saat valita haluamasi työvälineet ja nauttia puhelinedusta.
- Virkeänä on mukavampi tehdä töitä. Tarjoamme aamiaisen, välipalat, kahvit ja virvokkeet.
Työsuhde solmitaan aluksi työntekijän ja Eilakaislan välillä 6 kk määräaikaisena työsuhteena. Tehtävässä on kuitenkin mahdollisuus myös jatkoon. Aloitus tehtävässä on sopimuksen mukaan mahdollisimman pian.
Jos kiinnostuksesi heräsi ja koet olevasi etsimämme henkilö, niin haethan paikkaa piakkoin!
Haastattelemme hakijoita jo hakuaikana ja teemme valinnat heti soveltuvien henkilöiden löydyttyä. Hakuprosessiin sisältyy haastattelu Eilakaislan henkilöstökonsultin kanssa sekä jatkohaastatteluvaihe asiakasyrityksen edustajien toimesta.
Lisätietoja hakuprosessista ja tehtävästä antaa Eilakaislan henkilöstökonsultti Henna Alho 050 3060 580 / henna.alho@eilakaisla.fi .
Ota yhteyttä:
Tehtävään liittyvissä kysymyksissä, olethan yhteydessä ilmoituksessa mainittuun yhteyshenkilöön.
Mikäli sinulla on muuta kysyttävää avoimista työpaikoistamme tai hakemisessa on teknisiä ongelmia, olethan yhteydessä rekrytointi@eilakaisla.fi.
Onnea työnhakuun!
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 1.7.2024 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.