(Poistunut julkaisusta)

Kirjanpitäjä
Realia Management Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 30.10.2020

Haemme nyt Hämeenlinnan Taloushallintopalvelut -yksikköömme

KIRJANPITÄJIÄ

vastaamaan asiakasyhtiöidemme kokonaisvaltaisesta taloushallinnosta.

Hämeenlinnan toimistomme sijaitsee keskustassa osoitteessa Raatihuoneenkatu 19 B, ja siellä sinua jo tulevat työkaverisi odottavat. Kirjanpitokeskuksessa työskentelee 53 kirjanpitäjää. Tiimissämme on tarvetta sekä määräaikaisille vanhempainvapaan sijaisille että vakituisille työntekijöille.

Tehtävässäsi vastaat siitä, että sisäiset ja ulkoiset asiakkaamme saavat asiakaslupauksemme mukaisen aktiivisen ja asiakaslähtöisen palvelun. Tehtäviisi kuuluvat asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöiden kirjanpito, osto- ja vastikereskontra, tilinpäätös ja raportointi sekä vuokranantajien vuokrareskontraa ja raportointia. Taustasi ja toiveesi huomioiden tehtävä voi olla myös joko vuokra- ja vastikereskontraa ja siihen liittyvää raportointia tai kirjanpitoa, ostoreskontraa ja raportointia.

Sinulla on tehtävään soveltuva kaupallinen koulutus, esimerkiksi laskentatoimen tradenomi tai merkonomi. Aikaisempi kokemus kirjanpidosta on etu, mutta soveltuva laskentatoimen koulutus ja kyky oppia sekä vastuullinen asenne antavat myös hyvät valmiudet tehtävään. Kiinteistöalan arvonlisäverotuksen tuntemisesta, tilinpäätös- ja Excel-osaamisesta sekä englannin kielen taidosta on tehtävässä hyötyä.

Olet oma-aloitteinen, toimeen tarttuva ja yhteistyökykyinen tiimipelaaja. Työskentelet huolellisesti, ahkerasti ja joustavasti. Omaat erinomaiset vuorovaikutus- ja asiakaspalvelutaidot. Kirjanpitäjän työtä rytmittävät toisinaan tiukatkin aikarajat, joten kykenet tehokkaaseen työskentelyyn myös kiiretilanteissa.

Tarjoamme monipuolisen ja itsenäisen tehtävänkuvan pohjoismaiden suurimmassa kiinteistöjohtamisen ja kiinteistöjen välityspalveluita tarjoavassa konsernissa. Perehdytämme sinut tehtäviisi ja tarjoamme koulutusta tarpeesi mukaan. Koska olemme iso konserni ja teemme yhteistyötä yli liiketoimintarajojen, apua ja tukea on aina saatavilla osaavilta ja ammattitaitoisilta kollegoilta. Panostamme siihen, että viihdyt meillä. Huolehdimme hyvinvoinnistasi tarjoamalla lounas- ja virike-edun sekä kattavan työterveyshuollon. 

Kiinnostuitko? Jos koet olevasi sopiva lisäys joukkomme, haethan tehtävää mahdollisimman pian, viimeistään 15.11.2020 osoitteessa www.sympahr.net/public/pq.aspx?1cb7cbfa. Liitä mukaan ansioluettelosi sekä palkkatoiveesi. Lisätietoja tehtävästä antaa yksikönpäällikkö Jaana Roivainen, puh. 010 228 7022 tai jaana.roivainen@realia.fi.