(Poistunut julkaisusta)

Kirjanpitäjä
Realia Management Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 12.5.2020

Haemme Hämeenlinnan Taloushallintopalvelut -yksikköön kahta

KIRJANPITÄJÄÄ

äitiysloman sijaisiksi vastaamaan asiakasyhtiöidemme kokonaisvaltaisesta taloushallinnosta.

Kirjanpitäjänä tehtäviisi kuuluvat asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöiden kirjanpito, ostoreskontra, tilinpäätös sekä raportointi. Vastaat siitä, että asiakkaamme saavat asiakaslupauksemme mukaisen aktiivisen ja asiakaslähtöisen palvelun.

Sinulla on tehtävään soveltuva kaupallinen koulutus, esimerkiksi laskentatoimen merkonomi tai tradenomi. Aikaisempi kokemus kirjanpidosta ja myyntireskontranhoidosta on etu, mutta soveltuva laskentatoimen koulutus ja kyky oppia sekä vastuullinen asenne antavat myös hyvät valmiudet tehtävään. Kiinteistöalan arvonlisäverotuksen tuntemisesta, tilinpäätös- ja Excel-osaamisesta sekä englannin- ja ruotsinkielen taidosta on tehtävässä hyötyä.

Olet oma-aloitteinen, toimeen tarttuva ja yhteistyökykyinen tiimipelaaja. Työskentelet huolellisesti, ahkerasti ja joustavasti. Omaat erinomaiset vuorovaikutus- ja asiakaspalvelutaidot. Kirjanpitäjän ja vastikekirjapitäjän työtä rytmittävät toisinaan tiukatkin aikarajat, joten kykenet tehokkaaseen työskentelyyn myös kiiretilanteissa.

Tarjoamme monipuolisen ja itsenäisen tehtävänkuvan Pohjoismaiden suurimmassa kiinteistöjohtamisen asiantuntijapalvelukonsernissa. Perehdytämme Sinut tehtäviisi ja tarjoamme koulutusta tarpeesi mukaan sekä ison talon henkilöstöedut.

Kiinnostuitko? Jos koet olevasi sopiva lisäys joukkomme, hae tehtävää mahdollisimman pian, viimeistään 24.5.2020 osoitteessa www.sympahr.net/public/pq.aspx?ae8e738b. Liitä mukaan ansioluettelosi sekä palkkatoiveesi. Paikat täytetään heti sopivien henkilöiden löytyessä.

Lisätietoja tehtävästä antaa yksikönpäällikkö Jaana Roivainen, puh. 010 228 7022 tai jaana.roivainen@realia.fi.