(Poistunut julkaisusta)

Kirjanpitäjä
Accountor

Alkuperäinen julkaisupäivä 8.4.2020

Sinä kirjanpidosta innostuva, tule mukaan a+-tiimiimme!

Me Accountorilla olemme edelläkävijöitä. Uteliaisuus, kasvu ja kehittyminen kirittävät meitä, sillä haluamme olla askeleen edellä. Accountorin avoin ja joustava työympäristö on paikka, jossa uusille ideoille on aina tilaa kehittyä. Juuri siksi olemme a+-luokan työpaikka.

Haemme Accountorin Lohjan toimipisteeseemme kokenutta, tiimihenkistä ja työstään aidosti innostuvaa tilinpäätöstaitoista kirjanpitäjää. Työsuhde on vakituinen ja kokoaikainen.

Toimintamme automatisoituessa etsimme taloushallinnon osaajaa, joka on valmis myös oppimaan uutta ja osallistumaan aktiivisesti muutokseemme kohti sähköisempää taloushallintoa.

Minkälaista työtä meillä on tarjota sinulle? 

Asiantuntijanamme hoidat asiakkaidemme taloushallintoa itsenäisesti. Tiimeissämme on kokeneita ja osaavia asiantuntijoita, jotka ovat tukena työssäsi. Käytettävissäsi on myös runsas koulutustarjontamme. Pidämme tärkeänä aktiivista ja konsultoivaa vuorovaikutusta, sillä haluamme auttaa asiakkaitamme menestymään omassa liiketoiminnassaan tarjoten heille aina parasta mahdollista palvelua.  

Toivomme, että olet,

  • suorittanut kaupallisen koulutuksen, esim. merkonomi/tradenomi
  • kirjanpidon ja tilinpäätösten osaaja, joka on innostunut taloushallinnon alasta sekä halukas oppimaan uutta ja osallistumaan aktiivisesti muutokseen kohti sähköisempää taloushallintoa 
  • rohkea asiakaslähtöinen ammattilainen, jolla on intoa, iloa ja halua täyttää asiakaslupauksemme: ”aina ajallaan ja oikein”, ”asiantuntija lähellä sinua” ja ”aloitteellista asiakaspalvelua” 

Arvostamme ennakkoluulotonta ja pelkäämätöntä asennetta, palavaa halua oppia ja omaksua uutta sekä kykyä haastaa totuttuja näkemyksiä uusien näkökulmien löytymiseksi. Tikon- ja /tai Procountor-järjestelmien tuntemuksesta on sinulle hyötyä.


Mitä tarjoamme sinulle?

  • joustavan työajan ja etätyömahdollisuuden, joka mahdollistaa toimivan arjen sekä työn ja vapaa-ajan tasapainon 
  • lounasedun, virikesetelit sekä vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen, joilla haluamme huolehtia hyvinvoinnistasi sekä työssä että vapaa-ajalla 
  • lähiesimiehen ja tiimin tuen työhösi, sekä konsernimme kattavan asiantuntijakaartin 
  • tiimirahan, jolla järjestämme toimistoissa mukavaa yhteistä tekemistä ja pidämme yllä yhteishenkeä 
  • kaikille työntekijöillemme yhtäläiset ja monipuoliset koulutusmahdollisuudet, joilla tuemme osaamisesi kehittämistä 
  • KLT-tutkinnon suoritusmahdollisuuden
  • kannustamme sinua myös hyödyntämään talon sisäisiä uramahdollisuuksia oman kiinnostuksesi mukaisesti avaamalla kaikki paikat hakuun sisäisesti 

Meillä on mielekäs ja innostava työympäristö, joka näkyy myös henkilöstössämme.

Henkilöstötutkimustemme mukaan työpaikallamme on ystävällinen ilmapiiri ja hyvä yhteishenki. Tiimeissä tuemme toisiamme – suuren yrityksen etuna on, että osaamista ja apua kiperiinkin kysymyksiin löytyy aina. 
    
Kiinnostuitko? Kysy tarvittaessa lisätietoja ja hae meille jo tänään – odotamme innolla 
kuulevamme sinusta pian!

Palvelupäällikkö Marjo Hakojärvi antaa mielellään lisätietoja tehtävästä, p. 040 687 6656
Voit tavoittaa Marjon to 9.4 klo 9.00-12.00 ja ma 20.4 klo 13.00-15.00 välisinä aikoina.

Lähetäthän hakemuksesi ja CV:si palkkatoivomuksineen alla olevan linkin kautta 
viimeistään 26.4.2020. 
Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä, joten kannattaa toimia ripeästi.

Accountor tarjoaa talous- ja henkilöstöhallinnon ohjelmistoratkaisuja sekä ulkoistuspalveluja. Toimimme kehityksen kärjessä ja hyödynnämme työssämme uusinta teknologiaa asiakkaittemme prosessien digitalisoinnissa.

Palveluksessamme on noin 2 500 ammattilaista 7 maassa, ja pääkonttorimme sijaitsee Espoossa. Suomen lisäksi yhtiö toimii Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Hollannissa, Venäjällä ja Ukrainassa. Vuonna 2018 Accountor Groupin liikevaihto oli 240 miljoonaa euroa.