Kirjanpitäjä
CBRE Finland Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 27.9.2019

CBRE Finland Oy tarjoaa kiinteistöalan asiantuntijapalveluita kiinteistöjen omistajille, sijoittajille ja vuokralaisille Helsingin, Turun, Jyväskylän ja Oulun toimipisteistä käsin. Palvelutarjontaan kuuluu myynti- ja ostoneuvonanto, toimitilavuokraus, kiinteistöjohdon konsultointi ja vuokralaisedustus, kiinteistöomaisuuden hallinnointi, kauppakeskusjohtaminen, kiinteistöarviointi sekä toimitila- ja työympäristömuutokset. CBRE Finlandilla työskentelee noin 120 kiinteistöalan asiantuntijaa. www.cbre.fi

CBRE Group, Inc. (NYSE: CBG), Fortune 500- ja S&P 500 -yhtiö, jonka pääkonttori sijaitsee Los Angelesissa, on maailman suurin kaupallinen kiinteistöpalvelu- ja sijoitusyhtiö (vuoden 2017 liikevaihdon perusteella). Yhtiöllä on yli 80 000 työntekijää (osakkuusyhtiöt pois lukien), ja sen yli 500 toimistoa (osakkuusyhtiöt pois lukien) palvelevat kiinteistöjen omistajia, sijoittajia ja vuokralaisia eri puolilla maailmaa. CBRE tarjoaa kiinteistön myynti- ja leasingpalveluita ja niihin liittyvää strategista neuvontaa, yrityspalveluja, kiinteistö- toimitila- ja projektijohtopalveluja, kiinnelainapalveluja, arviointipalveluja, kehityspalveluja, sijoitusten hoitopalveluja ja tutkimus- ja konsulttipalveluja.

Etsimme nyt kasvavaan joukkoomme KIRJANPITÄJÄÄ vastaamaan nimettyjen kiinteistöyhtiöiden kokonaisvaltaisesta juoksevan kirjanpidon hoidosta tilinpäätöksen laatimiseen asti.

Tehtävässä vastuullasi ovat muun muassa kirjanpito, veroilmoitukset, arvonlisäveroasiat sekä rakentamisilmoitukset. Pääset myös avustamaan päämiesten talousraporttien laadinnassa yhteistyössä controlleriemme kanssa sekä kehittämään työskentelytapojamme niin prosessien kuin järjestelmienkin osalta.

Arvostamme aikaisempaa kokemusta kiinteistöalasta ja vahvaa ammatillista osaamista kirjanpidon tehtävistä. Tehtävä edellyttää soveltuvaa koulutusta esim. tradenomin tai laskentatoimen merkonomin, ja tarkkaa ja vastuullista työtapaa. Koska olemme globaali toimija, käytämme työssämme päivittäin englantia niin suullisesti kuin kirjallisestikin, joten suomen lisäksi englanninkielen taito on tehtävässä tärkeää.

Tiimissäsi työskentelee kymmenkunta taloushallinnon ammattilaista ja lisäksi tukenasi on tiivis sisäinen yhteistyöverkosta kiinteistöjohtamisen – ja konsultoinnin parista. Meille tärkeitä arvoja ovat mm. asiantuntijuus ja innovatiivinen ote työhön – jokaisella meillä työskentelevällä henkilöllä on vapaus ja vastuu vaikuttaa omaan työhönsä ja sitä kautta menestymiseemme.

Me lupaamme tarjota Sinulle kiinnostavan työn, ammattitaitoiset kollegat ja kaiken tarvitsemasi tuen menestyäksesi tehtävässä. Työkulttuurimme on nopeatempoinen ja ja vaikka suhtaudummekin työhömme erittäin vakavasti niin työilmapiirimme on rento ja joustava ilman turhaa pönötystä.

Kiinnostutko? Hae tehtävää oheisen linkin kautta 13.10. mennessä, käsittelemme hakemuksia jo hakuajalla.

Lisätietoja tehtävästä antaa tarvittaessa Benno Ridala, puh. 041 528 9025  3.10. klo. 9-12 ja 9.10. klo. 13-16

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1303551
  • Tehtäväalue: Taloushallinto/tilintarkastus
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Helsinki, Uusimaa, Helsinki, Uusimaa, Uusimaa