Kirjanpitäjä
Accountor

Alkuperäinen julkaisupäivä 3.7.2019

Haemme kokemusta omaavaa kirjanpitäjää monipuolisiin asiakaskirjanpidon tehtäviin Helsingin Konalaan. Työ on aluksi vuoden ajan määräaikainen, jonka jälkeen työn vakinaistuminen on mahdollista.
 

Minkälaista työtä meillä on tarjota sinulle Accountorilla?
Asiantuntijanamme hoidat asiakkaidemme taloushallintoa. Työnkuvasi muokkautuu erityisesti asiakkaan tarpeiden mukaan, mutta myös oman kiinnostuksesi ja kehittymishalujesi mukaisesti. Tehtävät koostuvat kirjanpidosta, tilinpäätösten laatimisesta sekä niiden tulkinnasta ja asiakkaan konsultoinnista.
 
Meillä tehdään työtä itsenäisesti, mutta ei yksin. Jokaiselta paikkakunnaltamme löytyy joukko osaavia ja auttavaisia työkavereita, olet siis osa tiimiämme. Tukena työssäsi on lisäksi runsas koulutustarjontamme, jota pystyy hyödyntämään joustavasti työn lomassa.


Toivomme, että sinulta löytyy:

  • kaupallinen koulutus esim. merkonomi/tradenomi
  • kokemusta taloushallinnosta, kirjanpidon tehtävistä ja tilinpäätöksistä
  • intoa, iloa ja halua täyttää asiakaslupauksemme: ”aina ajallaan ja oikein”, ”asiantuntija lähellä sinua” ja ”aloitteellista asiakaspalvelua”
  • luontevat kommunikointitaidot sekä tiimiläistesi, esimiehesi että asiakkaidemme kanssa
  • näppäryyttä erilaisten järjestelmien ja sähköisten kirjanpidon työkalujen kanssa
  • sujuvan suomen kielen lisäksi osaamista myös muista kielistä, esim. englanti

Erityisesti toivomme sinulta innostuneisuutta alaa kohtaan sekä hyviä valmiuksia ja halua oppia jatkuvasti uutta. Arvostamme myös ennakkoluulotonta ja pelkäämätöntä asennetta sekä kykyä haastaa totuttuja näkemyksiä uusien näkökulmien löytymiseksi. Aiempi kokemus tilitoimistosta sekä Procountor tai Tikon-osaamisesta on meille tultaessa plussaa.

 
Miksi sinun kannattaisi työskennellä Accountorilla?

Tarjoamme puolestaan sinulle:

  • joustavan työajan, joka mahdollistaa toimivan arjen sekä työn ja vapaa-ajan tasapainon
  • lounasedun, virikesetelit sekä tapaturma- ja vapaa-ajan vakuutuksen, joilla haluamme huolehtia hyvinvoinnistasi työssä sekä vapaa-ajalla
  • lähiesimiehen ja tiimin tuen työhösi, sekä konsernimme kattavan asiantuntijakaartin
  • tiimirahan, jolla järjestämme toimistoissa mukavaa yhteistä tekemistä ja pidämme yllä yhteishenkeä
  • kaikille työntekijöillemme yhtäläiset ja monipuoliset koulutusmahdollisuudet, joilla tuemme osaamisesi kehittämistä
  • kannustamme sinua myös hyödyntämään talon sisäisiä uramahdollisuuksia oman kiinnostuksesi mukaisesti avaamalla kaikki paikat hakuun sisäisesti

Meillä pääset osaksi alan johtavaa, kasvavaa ja kansainvälistä yritystä. Henkilöstötutkimustemme mukaan työpaikallamme on ystävällinen ilmapiiri ja hyvä yhteishenki. Tiimeissä tuemme toisiamme – suuren yrityksen etuna on, että osaamista ja apua kiperiinkin kysymyksiin löytyy aina.  


Kiinnostuitko? Kysy tarvittaessa lisätietoja ja hae meille jo tänään – odotamme innolla kuulevamme sinusta pian!
 
Lisätietoja tehtävästä antavat palvelupäällikkö Ilona Kajander, p. 040 138 5800, ilona.kajander@accountor.fi ja  tiimiesimies Sami Issakainen, p. 040 643 5972, sami.issakainen@accountor.fi

Lähetäthän hakemuksesi ja CV:si palkkatoivomuksineen alla olevan linkin kautta viimeistään 30.7.2019. Käymme hakemuksia jatkuvasti läpi ja olemme potentiaalisiin hakijoihin yhteydessä mahdollisimman pian. Paikka täytetään sopivan hakijan löytyessä.
 

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1281693
  • Työsuhde: Määräaikainen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Helsinki