(Poistunut julkaisusta)

Kirjanpitäjä
Accountor

Alkuperäinen julkaisupäivä 13.6.2019

Accountor on kaikkea muuta kuin tavallinen palveluyritys. Konsernimme tarjoaa palkka-, talous-, IT- sekä HR-palveluja, kehittää alan parhaita käytäntöjä ja hyödyntää nykyaikaisia työkaluja ja ohjelmistoja. Accountor on organisaatio, jossa taloushallinnon asiantuntija työskentelee alan kehityksen näköalapaikalla.

Meitä on yli 2500 työntekijää kahdeksassa eri maassa. Johtamisideologiamme Leadermentin avulla kehitämme paitsi asiakkaidemme liiketoimintaa ja tuloksia, niin myös ennen kaikkea omia työntekijöitämme.

 

Etsimme Loimaan toimipisteeseemme energistä ja osaavaa taloushallinnon ammattilaista.

Minkälaista työtä meillä on tarjota sinulle?
Kirjanpitäjänä hoidat asiakkaidemme taloushallintoa itsenäisesti. Työnkuvasi tarkentuu aikaisemman osaamisesi, motivaatiosi ja kehittymishalusi mukaan. Tiimeissämme on kokeneita ja osaavia asiantuntijoita, jotka ovat tukena työssäsi. Käytettävissäsi on myös runsas koulutustarjontamme. Pidämme tärkeänä aktiivista ja konsultoivaa vuorovaikutusta, sillä haluamme auttaa asiakkaitamme menestymään omassa liiketoiminnassaan tarjoten heille aina parasta mahdollista palvelua.


Toivomme, että olet:

  • suorittanut kaupallisen koulutuksen, esim. merkonomi/tradenomi
  • kirjanpidon ja tilinpäätösten osaaja
  • innostunut taloushallinnon alasta sekä halukas oppimaan uutta ja osallistumaan aktiivisesti muutokseen kohti sähköisempää taloushallintoa
  • rohkea asiakaslähtöinen ammattilainen, jolla on intoa, iloa ja halua täyttää asiakaslupauksemme: ”aina ajallaan ja oikein”, ”asiantuntija lähellä sinua” ja ”aloitteellista asiakaspalvelua”

 

Arvostamme ennakkoluulotonta ja pelkäämätöntä asennetta, palavaa halua oppia ja omaksua uutta sekä kykyä haastaa totuttuja näkemyksiä uusien näkökulmien löytymiseksi.


Mitä tarjoamme sinulle?

  • joustavan työajan, joka mahdollistaa toimivan arjen sekä työn ja vapaa-ajan tasapainon
  • lounasedun, virikesetelit sekä tapaturma- ja vapaa-ajan vakuutuksen, joilla haluamme huolehtia hyvinvoinnistasi sekä työssä että vapaa-ajalla
  • lähiesimiehen ja tiimin tuen työhösi, sekä konsernimme kattavan asiantuntijakaartin
  • tiimirahan, jolla järjestämme toimistoissa mukavaa yhteistä tekemistä ja pidämme yllä yhteishenkeä
  • kaikille työntekijöillemme yhtäläiset ja monipuoliset koulutusmahdollisuudet, joilla tuemme osaamisesi kehittämistä
  • KLT-tutkinnon suoritusmahdollisuuden
  • kannustamme sinua myös hyödyntämään talon sisäisiä uramahdollisuuksia oman kiinnostuksesi mukaisesti avaamalla kaikki paikat hakuun sisäisesti

 

Meillä on alan parhaat työvälineet sekä mielekäs ja innostava työympäristö, joka näkyy myös henkilöstössämme. Henkilöstötutkimustemme mukaan työpaikallamme on ystävällinen ilmapiiri ja hyvä yhteishenki. Tiimeissä tuemme toisiamme – suuren yrityksen etuna on, että osaamista ja apua kiperiinkin kysymyksiin löytyy aina.


Näin haet tehtävää

Lähetä hakemuksesi ja palkkatoiveesi alla olevasta linkistä mahdollisimman pian, viimeistään 30.6.2019.


Lisätietoja tehtävistä antaa palvelujohtaja Miia Ojala p. 040 592 0408 tiistaina 25.6. klo 9-11 ja perjantaina 28.6. klo 14-16.