(Poistunut julkaisusta)

Kirjanpitäjä
Personalhuset

Alkuperäinen julkaisupäivä 28.3.2019

Asiakkaamme on aktiivinen talous-ja henkilöstöhallinnan kehittäjä ja asiantuntijaorganisaatio. 

Etsimme heille KIRJANPITÄJÄÄ Valkeakoskelle

Tehtävä on kokoaikainen ja vakituinen.

Roolissasi sinulta luonnistuu eri yhtiömuotojen kirjanpito, tilinpäätösten laadinta ja veroilmoitukset. Lisäksi tunnet työlait ja työehtosopimusten tulkinta luonnistuu. Asiakkaiden auttaminen on sinulle tärkeä arvo, ongelmaratkaisutilanteissa sormi ei mene suuhun ja kykenet hahmottamaan kokonaisuuksia.

Toivomme sinulta sosiaalisia taitoja, loogista päättelykykyä ja työelämäntaitojen hallintaa. Aikaisempi Tikon kokemus on eduksi. Muistakin taloushallinto-ohjelmien osaamisesta on etua.

Työskentelyotteeltasi olet tarkka ja ratkaisukeskeinen sekä viihdyt niin vaihtelevien kuin myös rutiininomaisten tehtävien parissa.

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden kehittyä, oppia uutta ja kasvaa monipuolisena taloushallinnon asiantuntijana. Olet osa ammattitaitoista tiimiä, jossa voi itse vaikuttaa millainen työpaikkasi tulevaisuudessa on.

Haethan tehtävää mahdollisimman pian, viimeistään 19.4. Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana. Muistathan liittää hakemukseesi myös cv:si. Tarvittaessa lisätietoja antaa Minna Mansikkamäki 040-571 1741.

Personalhuset on yksi suurimmista pohjoismaisista henkilöstöalan toimijoista. Kaiken toimintamme sydämessä on välittäminen: autamme rakentamaan menestystarinoita ja olemme aidosti läsnä. Kattavat työntekijäprofiilit sekä työssä tarvittavien taitojen arviointi varmistavat, että oikea osaaja ja oikea työ kohtaavat. Me Personalhusetilla teemme arjesta sujuvaa ja lunastamme lupaukset joka kerta.