(Poistunut julkaisusta)

Kirjanpitäjä
Accountor

Alkuperäinen julkaisupäivä 7.3.2018

Haemme Turun toimiston Paraisten toimipisteeseen tiimimme täydennykseksi asiakaspalveluhenkistä ja arvojemme mukaisesti toimivaa

 

Kirjanpitäjää

 

Minkälaista tehtävää tarjoamme?
Kirjanpitäjänä vastaat kokonaisvaltaisesti nimettyjen asiakkaidesi taloushallinnosta yhdessä osaavien ja kokeneiden asiantuntijoiden kanssa. Tehtävässä tärkeänä osana on aktiivinen ja konsultoiva vuorovaikutus asiakkaidemme kanssa tarjoten heille aina parasta mahdollista palvelua.

Numerot muuttuvat työssäsi informaatioksi, joka auttaa asiakasta menestymään omassa liiketoiminnassaan. Koet palkitsevana, että numerot täsmäävät ja haluat hyödyntää työssäsi työkaluja ja teknologioita, jotka helpottavat arjen rutiineissa. Haastat itseäsi ja haluat aktiivisesti syventää ja kehittää ammattitaitoasi.

 

Mitä voimme tarjota sinulle?

Tarjoamme sinulle joustavan työajan, jotta saat oman arkesi rullaamaan paremmin. Meillä olet osa alan johtavaa ja kansainvälistä yritystä, jossa huolehdimme henkilöstömme hyvinvoinnista mm. lounasedulla, virikeseteleillä sekä tarjoamalla tapaturma- ja vapaa-ajan vakuutuksen.

Tarjoamme työntekijöillemme myös yhtäläiset ja monipuoliset koulutusmahdollisuudet. Voit kouluttautua tehtävääsi soveltuvilla syventävillä kursseilla, joilla tuemme osaamisesi kehittämistä sekä kannustamme sinua hyödyntämään talon sisäisiä uramahdollisuuksia. Meillä on alan parhaat työvälineet sekä mielekäs työympäristö, joka näkyy myös henkilöstössämme. Henkilöstötutkimustemme mukaan työpaikallamme on ystävällinen ilmapiiri ja hyvä yhteishenki.

 


Minkälaista henkilöä haemme?

Accountorilla työskentelemme lähellä asiakasta, joten toivomme sinulta hyviä vuorovaikutustaitoja sekä intoa, iloa ja halua täyttää asiakaslupauksemme: ”aina ajallaan ja oikein”, ”asiantuntija lähellä sinua” ja ”aloitteellista asiakaspalvelua.”

Tehtävässä menestymistä helpottaa kaupallinen koulutus (esim. merkonomi / tradenomi), kokemus kirjanpidosta ja tilinpäätöksistä sekä sujuvaa suomen ja ruotsin kielen taitoa. Aiemmasta tilitoimistokokemuksesta sekä Tikon-ohjelman käytöstä on etua. Erityisesti toivomme sinulta innostuneisuutta alaa kohtaan ja palavaa halua lisätä asiantuntemustasi.

 

Näin pääset hakemaan tehtävää:
Lisätietoja tehtävästä antaa palvelujohtaja Miia Ojala p. 040 592 0408, pe 9.3. 12-13, pe 16.3. 10-11 ja pe 23.3. 10-11.

 

Lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoivomuksineen 31.3.2018 mennessä.

Käsittelemme hakemuksia ja etenemme potentiaalisten hakijoiden kanssa jo hakuaikana.