(Poistunut julkaisusta)

Kirjanpitäjä (Tampere)
Click Henkilöstöpalvelut Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 20.9.2019

Toimeksiantajamme on tamperelainen menestyvä tilitoimisto, joka tarjoaa asiakkailleen kokonaisvaltaista taloushallinnon konsultointia. Etsimme nyt heille suorarekrytointina ammattitaitoista ja kokenutta kirjanpitäjää toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen. Työ alkaa sopimuksen mukaan vuoden 2019 loppuun mennessä.

Kirjanpitäjän tehtävä koostuu omien nimettyjen yritysten asiakaskontaktoinnista ja niiden kirjanpidon kokonaisvaltaisesta hoitamisesta ja konsultoinnista. Käytännössä kuukausikirjanpidosta, raportoinnista, tilinpäätöksistä, veroilmoitusten laadinnasta ja veroneuvonnasta. Asiakasyritykset ovat poikkeuksetta osakeyhtiöitä.

Hakijalta edellytetään taloushallintoon suuntautunutta koulutusta sekä aikaisempaa työkokemusta kirjanpidosta tilitoimistoympäristössä mielellään jo useamman vuoden ajalta. Lisäksi tehtävä edellyttää sähköisten järjestelmien käyttökokemusta ja yritysverotuksen tuntemusta. Arvostamme asiakaspalveluhenkisyyttä, hyviä tiimityötaitoja, täsmällistä ja tarkkaa työskentelyä sekä kykyä asiakkaiden liiketoiminnan ymmärtämiseen. Työssä käytetään Netvisor, Procountor ja Tikon taloushallinnon ohjelmistoja, joidenka tuntemus katsotaan hakijalle eduksi.

Työtä tehdään arkisin klo 8 - 16 välisenä aikana, johon on sovittavissa tunnin liukumavara. Palkkaus työehtosopimuksen mukaisesti.

Kiinnostuitko tehtävästä? Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä, joten täytä hakemus oheisen linkin kautta. Kerro hakemuksessasi mahdollisimman tarkasti aikaisemmasta työkokemuksestasi. Puhelintiedustelut tehtävästä puhelimitse arkisin klo 8:00-16:00 myyntipäällikkö Carita Tuli, puh. 050 411 6507.