Kirjanpitäjä ja laskenta-assistentti
Accountor

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 9.7.2021

Sinä kirjanpidon taitaja, tule mukaan a+ -tiimiimme!

Me Accountorilla olemme edelläkävijöitä. Uteliaisuus, kasvu ja kehittyminen kirittävät meitä, sillä haluamme olla askeleen edellä. Accountorin avoin ja joustava työympäristö on paikka, jossa uusille ideoille on aina tilaa kehittyä. Juuri siksi olemme a+-luokan työpaikka.

Etsimme nyt Kokkolan toimipisteeseen hyviä vuorovaikutustaitoja omaavia ja osaavia taloushallinnon ammattilaisia.

Kirjanpitäjänä hoidat asiakkaidemme taloushallintoa, pidät asiakkaat asioista ajan tasalla ja teet tiivistä yhteistyötä muiden asiantuntijoidemme kanssa. Työnkuvasi tarkentuu aikaisemman osaamisesi, motivaatiosi ja kehittymishalusi mukaan. Suunnittelemme yhdessä vastuualueesi, saat käyttöösi tarvittavan tuen ja käytettävissäsi on myös runsas koulutustarjontamme.

Pidämme tärkeänä aktiivista ja konsultoivaa vuorovaikutusta, sillä haluamme auttaa asiakkaitamme menestymään omassa liiketoiminnassaan, tarjoten heille aina parasta mahdollista palvelua.

Toivomme, että olet,

  • Suorittanut tai juuri suorittamassa kaupallisen koulutuksen (esim. taloushallintoalan merkonomi/tradenomi)
  • Kirjanpidon ja tilinpäätösten osaaja
  • Innostunut taloushallinnon alasta sekä halukas oppimaan uutta ja osallistumaan aktiivisesti muutokseen kohti sähköisempää taloushallintoa
  • Rohkea asiakaslähtöinen ammattilainen, jolla on intoa, iloa ja halua täyttää asiakaslupauksemme: ”aina ajallaan ja oikein, asiantuntija lähellä sinua sekä aloitteellista asiakaspalvelua”
  • Ohjelmistojen näppäräsorminen käyttäjä

Kokemus Procountor -ohjelmasta ei ole välttämätöntä, mutta se on sinulle etu. Erityisesti toivomme sinulta innostuneisuutta alaa kohtaan sekä hyviä valmiuksia ja halua oppia uutta. Olet rohkea kommunikoimaan muiden kanssa, sopeudut hyvin muuttuviin tilanteisiin. Olet näppärä käyttämään erilaisia järjestelmiä sekä sähköisiä kirjanpidon työkaluja.

 Mitä me haluamme tarjota sinulle,

  • Joustavan työajan ja etätyömahdollisuuden, joka mahdollistaa toimivan arjen sekä työn ja vapaa-ajan tasapainon
  • Lounasedun, virike-edun sekä vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen, joilla haluamme huolehtia hyvinvoinnistasi sekä työssä että vapaa-ajalla
  • Lähiesihenkilön ja tiimin tuen työhösi, sekä konsernimme kattavan asiantuntijakaartin
  • Tiimirahan, jolla järjestämme toimistoissa mukavaa yhteistä tekemistä ja pidämme yllä yhteishenkeä
  • Kaikille työntekijöillemme yhtäläiset ja monipuoliset koulutusmahdollisuudet, joilla tuemme osaamisesi kehittämistä
  • KLT-tutkinnon suoritusmahdollisuuden
  • Kannustamme sinua myös hyödyntämään talon sisäisiä uramahdollisuuksia oman kiinnostuksesi mukaisesti avaamalla kaikki paikat hakuun sisäisesti

Meillä on alan parhaat työvälineet sekä mielekäs ja innostava työympäristö, joka näkyy myös henkilöstössämme. Henkilöstötutkimustemme mukaan työpaikallamme on ystävällinen ilmapiiri ja loistava yhteishenki. Tiimeissä tuemme toisiamme – suuren yrityksen etuna on, että osaamista ja apua kiperiinkin kysymyksiin löytyy aina.

Näin haet tehtävää!
Lisätietoja tehtävästä antavat mielellään pohjoisen palvelualuejohtaja Vesa Schutskoff p. 040 511 4489 ja Kokkolan palvelupäällikkö Jaana Rönnberg p. 044 410 8780.

Lähetäthän hakemuksesi 15.8.2021 mennessä. Käsittelemme tulleita hakemuksia jo hakuaikana ja täytämme paikan sopivan henkilön löydyttyä.

Accountor on talous- ja henkilöstöhallinnon ohjelmistoratkaisuihin sekä ulkoistuspalveluihin erikoistunut konserni, jonka palveluksessa on noin 2200 ammattilaista seitsemässä maassa. Yhtiön toiminta-ajatuksena on auttaa asiakkaitaan hyödyntämään modernin teknologian ja digitalisoinnin tarjoamia mahdollisuuksia jokapäiväisessä tekemisessään.

Yhtiön pääkonttori on Espoossa. Suomen lisäksi yhtiö toimii Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Hollannissa, Venäjällä ja Ukrainassa. Accountor-konsernin liikevaihto vuonna 2020 oli 221 M€.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot