(Poistunut julkaisusta)

Kirjanpitäjä (Espoo)
Click Henkilöstöpalvelut Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 5.6.2018

Asiakasyrityksemme edustaa eri teollisuuden aloilla käytettäviä suunnittelutyöasemia, leikkureita, tulostimia, piirtureita ja materiaaleja sekä suunnittelee ja valmistaa varastojärjestelmiä.

Etsimme nyt asiakasyrityksillemme kirjanpitäjää vakituiseen työsuhteeseen Espoon Viherlaaksoon.

Tehtävänkuvaan kuuluu monipuolisia taloushallinnon tehtäviä kuten kirjanpitoa, palkanlaskentaa, laskutusta, reskontran hoitamista sekä muita toimistotehtäviä. Tällä hetkellä kirjanpito on ulkoistettu, mutta kirjanpitäjän löydyttyä se siirtyy yrityksen sisäisiin toimintoihin. Työt alkavat sopimuksen mukaan elokuussa 2018.

Menestyäksesi tehtävässä sinulla on tehtävään soveltuva koulutus, jonkin verran aikaisempaa kokemusta taloushallinnon tehtävistä sekä hyvä suomen ja englannin kielen taito. Voit olla pitkään alalla toiminut henkilö tai uraansa aloitteleva tekijä, jolla on halu kehittyä alan ammattilaiseksi.
Osaat käyttää sujuvasti MS Office -ohjelmia, erityisesti Exceliä. Tehtävässä käytössäsi on Procountor -ohjelma, mutta emme edellytä sen aikaisempaa käyttökokemusta. Kyky toimia tiimissä, analyyttinen ajattelutapa, tarkkuus, täsmällisyys sekä organisointi- ja stressinsietokyky ovat edellytyksiä tehtävässä menestymiselle.

Tarjoamme monipuolisen ja vakituisen työn vakavaraisessa konsernissa. Lisäksi tarjoamme perehdytyksen tehtävään sekä ammattitaitoisen ja mukavan tiimin tuen.

Kiinnostuitko tehtävästä? Täytä hakemus alla olevan linkin kautta tai lähetä ansioluettelosi ja vapaamuotoinen hakemuksesi palkkatoiveineen Click Henkilöstöpalveluiden Anette Tervakankaalle. Sähköpostiosoitteemme ovat muotoa etunimi.sukunimi@click-hp.fi. Lisätietoja tehtävästä voit kysyä puhelimitse arkisin klo 9-15, Anette Tervakangas, p. 050 411 0271.