(Poistunut julkaisusta)

Kirjanpitäjä, Bulevardin Klinikka Oy, Helsinki
Adecco

Alkuperäinen julkaisupäivä 10.9.2018



Työn kuvaus:
 

Bulevardin klinikka lääkäriasema ja sairaala Helsingin sydämessä. Yritys on vuodesta 1986 toiminut perheyritys. Yritys tarjoaa yli 80 huippuasiantuntijan palvelut - erikoislääkärivastaanotot, laboratorio, röntgen, magneettikuvaus, leikkauspalvelut ja jatkohoidot. Pääerikoisalaa ovat ortopedia, urheiluvammat, ihotaudit, gynekologia, plastiikkakirurgia ja yleislääkäripalvelut.  


Perhelääkärin lämmöllä - http://bulevardinklinikka.fi/ 
 
Kirjanpitäjä, Bulevardin klinikka Oy
 


Työn kuvaus: 
Haemme asiakkaamme Bulevardin klinikka Oy:n toimeksiannosta osaavaa ammattilaista monipuolisiin taloushallinnon ja kirjanpidon tehtäviin.  Työtehtävä alkaa mahdollisimman pian ja kestää vuoden 2018 loppuun. Tehtävä on kokoaikainen, kuukausipalkkainen vuokratyösuhde. Työsopimus solmitaan työntekijän ja Adecco Oy:n välille.
 


Tehtäviisi kuuluvat: 
Vastaat työssäsi kokonaisvaltaisesti asiakasyrityksemme, Bulevardin klinikka Oy:n taloushallinnosta yhdessä pienen hallinnon- / taloustiimin kanssa. Vastuullasi on yrityksen kirjanpidon tehtävät, osto- ja myyntireskontratyö, potilaslaskutus sekä lääkäripalkkioiden laskenta ja KELA-tilityksien hoitaminen ja aikataulutus. Lisäksi toimenkuvaasi kuuluu yrityksen tilinpäätöstyöhön liittyviä seuranta -ja raportointitehtäviä. Olet pääkäyt.täjän roolissa Windows Dynamix AX -järjestelmässä sekä sen yhteyteen räätälöidyssä potilastietojärjestelmässä. Lisäksi toimit yrityksen operatiivisena yhteyshenkilönä tilitoimistoon ja vakuutusyhtiöön käsin. 
 


Toivomme sinulta: 
Tehtävässä menestyminen edellyttää vankkaa ja monipuolista taloushallinnon osaamista niin operatiivisen taloushallinnon kuin vaativan kirjanpitotyönkin osalta. Toivomme, että sinulla on erinomaiset valmiudet omaksua tehokas tapa käyttää eri järjestelmiä ja kykyä kehittää niitä päivittäiseen työhön liittyen. Rautaisen ammatillisen osaamisen lisäksi arvostamme kykyä itsenäiseen työskentelyyn, periksiantamatonta työotetta sekä ongelmanratkaisukykyä ja positiivista asennetta. Lisäksi hyvät yhteistyötaidot ja sujuva suomen kieli ovat työssä välttämättömiä.
 


Tarjoamme sinulle 
Tarjoamme sinulle itsenäisen ja monipuolisen taloushallinnon työtehtävän asiakasyrityksemme pienessä taloushallinnon tiimissä. Saat mahdollisuuden kehittää ja ohjata taloushallinnon tehtäväkenttään liittyviä asioita yhdessä osaavien kollegoiden kanssa. Asiakasyrityksemme toimitilat sijaitsevat hyvin kulkuyhteyksien päässä Helsingin ydinkeskustassa. 
 


Kiinnostuitko?   
 
Hae tehtävää mahdollisimman pian, viimeistään 19.9.2018 mennessä. Lisätietoja arkisin Adeccon Senior HR-konsultilta, Maarit Härmälältä 0401831791 tai maarit.harmala@adecco.fi  

Asiakkaan tehtävänimike:  Kirjanpitäjä


Sijainti:  HELSINKI


Työsuhde:  Määräaikainen


Yhteyshenkilö:  Maarit Härmälä, 0401831791


Toimipaikka:  HELSINKI and ESPOO