Admicom Finland Oy on vuonna 2004 Jyväskylässä perustettu, vauhdikkaasti kasvava kotimainen SaaS-toiminnanohjausjärjestelmien ja yritystoimintojen automatisoinnin edelläkävijä. Meillä on tahtoa ja osaamista asiakkaidemme arjen helpottamiseen ja sydämemme sykkii menestystarinoiden luomisesta. Emme kuitenkaan ole pelkkä järjestelmätoimittaja – olemme asiakkaalle kokonaisvaltainen kumppani, jolta saa myös laadukasta tilitoimistopalvelua ja apua liiketoiminnan kehittämiseen.
Etsimme nyt taloushallinnon tiimiimme Kirjanpitäjää vakituiseen työsuhteeseen.
Mitä tulisit meillä tekemään?
Kirjanpitäjänä pääset osaksi meidän nuorekasta, huumorintajuista ja ammattitaitoista tiimiä. Työtehtäviisi kuuluu juokseva kirjanpito, tiliöinti, muistiot, jaksotukset ja erilaiset viranomaisilmoitukset. Lisäksi teet tilinpäätökset veroilmoituksineen sekä tilikauden katkot ja olet tiiviissä yhteistyössä asiakkaiden kanssa.
Päivittäisten työtehtävien lisäksi pääset muun taloushallinnon tiimin kanssa kehittämään taloushallinnon toimintoja. Halutessasi pääset myös osallistumaan Adminetin toiminnallisuuksien ja sovellusten kehittämiseen.
Mitä odotamme sinulta?
Tehtävässä menestyminen edellyttää vähintään muutaman vuoden aiempaa kokemusta vastaavista kirjanpidon tehtävistä sekä itsenäisesti tehdyistä tilinpäätöksistä. Eduksesi katsomme myös kaupallisen alan koulutuksen ja aiemman kokemuksen perustajaurakoinnin parista sekä perustason ymmärryksen rakentamisen, talotekniikan tai teollisuuden toimialojen yritystoiminnasta.
Sinulta löytyy ulospäinsuuntautunut asenne, järjestelmällinen sekä huolellinen työote, joka ei horju paineenkaan alla. Työssä tarvitaan rohkeutta tarttua uusiin haasteisiin ja arvostamme sitä, että sinulla on myös halu kehittää itseäsi ammatillisesti. Omien vastuualueidesi lisäksi olet mukana tukemassa kollegoitasi ja olet aktiivinen osa tiimiäsi.
Miksi meille?
Olemme kannattavasti kasvava yritys, jolla on hyvät tulevaisuuden näkymät. Emme ole aivan tavallinen tilitoimisto ja meillä on vain kolme asiakastoimialaa ja meillä saat mahdollisuuden tehdä palkanlaskentaa uudella tavalla, eli enemmän asiantuntijatyötä ja asiakkaiden neuvontaa. Meillä on toimipisteillä hyvä tiivis yhteishenki, jossa puhalletaan yhteen hiileen.
Tarjoamme työntekijöillemme viihtyisät toimitilat ja ergonomisen työpisteen. Lisäksi kannustamme työntekijöitämme ammatillisen kasvuun ja kehittymiseen sekä luomme edellytykset onnistumisiin. Pidämme huolta työntekijöidemme hyvinvoinnista ja tarjoammekin työntekijöillemme monipuoliset työsuhde-edut sekä mahdollisuuden hybridityöhön.
Palkkaus neuvotellaan taustasi mukaan.
Työ alkaa sopimuksen mukaan kevään aikana.
Meihin voit tutustua lisää: https://admicom.fi/
Mikäli kiinnostuit, niin haluamme kuulla sinusta! Laitathan hakemuksesi linkin kautta mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 5.2.2023 mennessä. Aloitamme haastattelut jo hakuaikana ja paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.
Lisätietoja antaa Biisonilta Emma Myllylahti, 050 473 4044, emma.myllylahti@biisoni.fi
#B&TWT
Biisonilla tutkitusti viihdytään. Sitoudumme vastuullisen ja reilun työnantajan periaatteisiin ja kehittämme vastuullisuutta ja reilua kohtelua työpaikoilla. Mitä vastuullisuus ja viihtyminen työpaikalla tarkoittaa Biisonilla ja miten se näkyy työnteossa? Lue lisää täältä!