Kirjanpitäjä, Accountor
Accountor

Alkuperäinen julkaisupäivä 27.11.2019
Accountor on kaikkea muuta kuin tavallinen palveluyritys. Konsernimme tarjoaa palkka-, talous-, IT- sekä HR-palveluja, kehittää oikeita prosesseja, sijoittaa oikeat ihmiset ja rakenteet oikeaan paikkaan ja tekee oikeita asioita parhaiden mahdollisten työkalujen ja ohjelmistojen avulla. 
 
Meitä on yli 2500 työntekijää kahdeksassa eri maassa, ja keskeisen johtamisideologiamme Leadermentin avulla kehitämme paitsi asiakkaidemme liiketoimintaa ja tuloksia, ennen kaikkea omia työntekijöitämme. 


Haemme Helsingissä (Konala) ja Espoossa (Keilaniemi) sijaitseviin toimipisteiseen innokkaita, osaavia ja asiakaslähtöisiä
 
KIRJANPITÄJIÄ

Kirjanpitäjänämme vastaat kokonaisvaltaisesti nimettyjen asiakkaiden taloushallinnosta tilinpäätöksineen. Työnkuvasi tarkentuu aikaisemman osaamisesi, motivaatiosi ja kehittymishalusi mukaan. Tarjoamme asiakkaillemme sähköisiä taloushallinnon palveluja alan johtavalla järjestelmällä, Procountorilla.
  • Helsingissä tarjoamme mikro- ja pienyrityksille Accountor Go -palvelukonseptia
  • Espoossa tarjoamme pienille ja keskisuurille yrityksille Accountor Online -palvelukonseptia

Tehtävässä tärkeänä osana on aktiivinen ja konsultoiva vuorovaikutus asiakkaidemme kanssa. Tyytyväiset asiakkaat ovat kaiken toimintamme ydin ja tarjoamme heille aina parasta mahdollista palvelua. Tukena työssäsi on tiimiemme kokeneet ja osaavat asiantuntijat sekä runsas koulutustarjontamme.
 
Tehtävässä menestymistä helpottaa kaupallinen koulutus esim. merkonomi / tradenomi sekä kokemus kirjanpidosta ja tilinpäätöksistä. Erityisesti toivomme sinulta innostuneisuutta alaa kohtaan sekä hyviä valmiuksia ja halua oppia jatkuvasti uutta. Olet myös näppärä käyttämään erilaisia järjestelmiä sekä sähköisiä kirjanpidon työkaluja. Kokemus Procountor -ohjelmasta on etu.
 
Accountorilla työskentelemme lähellä asiakasta, joten toivomme sinulta hyviä vuorovaikutustaitoja sekä intoa, iloa ja halua täyttää asiakaslupauksemme: ”aina ajallaan ja oikein”, ”asiantuntija lähellä sinua” ja ”aloitteellista asiakaspalvelua.”
 
Tarjoamme sinulle joustavan työajan, joka mahdollistaa toimivan arjen sekä työn ja vapaa-ajan tasapainon. Huolehdimme henkilöstömme hyvinvoinnista mm. lounasedulla, virikeseteleillä sekä tarjoamalla tapaturma- ja vapaa-ajan vakuutuksen. Tiimirahalla järjestämme toimistoissa mukavaa yhteistä tekemistä.
 
Tarjoamme työntekijöillemme myös yhtäläiset ja monipuoliset koulutusmahdollisuudet. Voit kouluttautua tehtävääsi soveltuvilla syventävillä kursseilla, joilla tuemme osaamisesi kehittämistä. Kannustamme sinua myös hyödyntämään talon sisäisiä uramahdollisuuksia oman kiinnostuksesi mukaisesti.
 
Meillä pääset osaksi alan johtavaa, kasvavaa ja kansainvälistä yritystä. Henkilöstötutkimustemme mukaan työpaikallamme on ystävällinen ilmapiiri ja hyvä yhteishenki. Tiimeissä tuemme toisiamme – suuren yrityksen etuna on, että osaamista ja apua kiperiinkin kysymyksiin löytyy aina. 
 
Näin haet tehtävää
Lisätietoja tehtävästä antavat:
  • Helsinki: palvelupäällikkö Ilona Kajander, p. 020 744 7765
  • Espoo: palvelujohtaja Jari Pöllänen, p. 040 503 2202
 
Lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoivomuksineen 9.12.2019 mennessä.

 

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1319444
  • Tehtäväalue: Taloushallinto/tilintarkastus
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 9.12.2019
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Helsinki