(Poistunut julkaisusta)

Kirjanpitäjä, Accountor Oulu
Accountor

Alkuperäinen julkaisupäivä 9.7.2020
Sinä kirjanpidon todellinen osaaja, tule mukaan a+-tiimiimme!

Me Accountorilla olemme edelläkävijöitä. Uteliaisuus, kasvu ja kehittyminen kirittävät meitä, sillä haluamme olla askeleen edellä. Accountorin avoin ja joustava työympäristö on paikka, jossa uusille ideoille on aina tilaa kehittyä. Juuri siksi olemme a+-luokan työpaikka.

Etsimme Oulun toimipisteeseen energistä, hyviä vuorovaikutustaitoja omaavaa ja osaavaa taloushallinnon ammattilaista. Oulun toimistolla meillä on hyvä ilmapiiri ja aito tekemisen meininki! Toivottavasti myös sinä tuot mukanasi ripauksen iloa ja naurua tiimiimme!

Kirjanpitäjänämme hoidat asiakkaidemme taloushallintoa itsenäisesti. Työnkuvasi tarkentuu aikaisemman osaamisesi, motivaatiosi ja kehittymishalusi mukaan. Tiimeissämme on kokeneita ja osaavia asiantuntijoita, jotka ovat tukena työssäsi.

Käytettävissäsi on myös runsas koulutustarjontamme. Pidämme tärkeänä aktiivista ja konsultoivaa vuorovaikutusta, sillä haluamme auttaa asiakkaitamme menestymään omassa liiketoiminnassaan tarjoten heille aina parasta mahdollista palvelua.

Toivomme, että olet

• Suorittanut kaupallisen koulutuksen, esim. tradenomi ja mahdollisesti KLT-tutkinto.
• Kerännyt kokemusta kirjanpidon työstä vähintään 5 vuoden ajan. Tilinpäätöksien tekeminen sujuu itsenäisesti.
• Innostunut taloushallinnon alasta sekä halukas oppimaan uutta ja osallistumaan aktiivisesti muutokseen kohti sähköisempää taloushallintoa
• Rohkea asiakaslähtöinen ammattilainen, jolla on intoa, iloa ja halua täyttää asiakaslupauksemme: ”aina ajallaan ja oikein”, ”asiantuntija lähellä sinua” ja ”aloitteellista asiakaspalvelua”

Kokemus Procountor -ohjelmasta, sekä englanninkielentaito ovat etuna tässä työssä.

Arvostamme ennakkoluulotonta ja pelkäämätöntä asennetta, palavaa halua oppia ja omaksua uutta sekä kykyä haastaa totuttuja näkemyksiä uusien näkökulmien löytymiseksi.

 Mitä me haluamme tarjota sinulle

• Joustavan työajan ja etätyömahdollisuuden, joka mahdollistaa toimivan arjen sekä työn ja vapaa-ajan tasapainon
• Lounasedun, virikesetelit sekä vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen, joilla haluamme huolehtia hyvinvoinnistasi sekä työssä että vapaa-ajalla
• Lähiesimiehen ja tiimin tuen työhösi, sekä konsernimme kattavan asiantuntijakaartin
• Tiimirahan, jolla järjestämme toimistoissa mukavaa yhteistä tekemistä ja pidämme yllä yhteishenkeä
• Kaikille työntekijöillemme yhtäläiset ja monipuoliset koulutusmahdollisuudet, joilla tuemme osaamisesi kehittämistä
• KLT-tutkinnon suoritusmahdollisuuden
• Kannustamme sinua myös hyödyntämään talon sisäisiä uramahdollisuuksia oman kiinnostuksesi mukaisesti avaamalla kaikki paikat hakuun sisäisesti

Meillä on alan parhaat työvälineet sekä mielekäs ja innostava työympäristö, joka näkyy myös henkilöstössämme. Henkilöstötutkimustemme mukaan työpaikallamme on ystävällinen ilmapiiri ja hyvä yhteishenki. Tiimeissä tuemme toisiamme – suuren yrityksen etuna on, että osaamista ja apua kiperiinkin kysymyksiin löytyy aina

Näin haet tehtävää

Lisätietoja tehtävästä antaa mielellään Oulun palvelujohtaja Päivi Sarkkinen. Hänet tavoitat parhaiten arkipäivisin klo 12-14 välisenä aikana numerosta 040 724 0925.

Lähetäthän hakemuksesi palkkatoiveineen 26.7.2020 mennessä. Käsittelemme tulleita hakemuksia jo hakuaikana ja täytämme paikan sopivan henkilön löydyttyä.

Accountor tarjoaa talous- ja henkilöstöhallinnon ohjelmistoratkaisuja sekä ulkoistuspalveluja. Toimimme kehityksen kärjessä ja hyödynnämme työssämme uusinta teknologiaa asiakkaittemme prosessien digitalisoinnissa.

Palveluksessamme on noin 2 500 ammattilaista 7 maassa, ja pääkonttorimme sijaitsee Espoossa. Suomen lisäksi yhtiö toimii Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Hollannissa, Venäjällä ja Ukrainassa. Vuonna 2018 Accountor Groupin liikevaihto oli 240 miljoonaa euroa.