(Poistunut julkaisusta)

Kirjanpidon tiimiesimies
Accountor

Alkuperäinen julkaisupäivä 12.6.2019

Accountor on kaikkea muuta kuin tavallinen palveluyritys.  Konsernimme tarjoaa palkka-, talous-, IT- sekä HR-palveluja, kehittää oikeita prosesseja, sijoittaa oikeat ihmiset ja rakenteet oikeaan paikkaan ja tekee oikeita asioita parhaiden mahdollisten työkalujen ja ohjelmistojen avulla.

Meitä on yli 2500 työntekijää kahdeksassa eri maassa, ja keskeisen johtamisideologiamme Leadermentin avulla kehitämme paitsi asiakkaidemme liiketoimintaa ja tuloksia, ennen kaikkea omia työntekijöitämme.

 

Haemme Espoon toimipisteeseemme vakituista kirjanpidon tiimiesimiestä.

 

Tiimiesimiehenä vastaat hyvästä johtamisesta ja toteutat yrityksemme johtamislupauksia päivittäin. Tärkeintä työssäsi on henkilöstö- ja asiakastyytyväisyys – pidät tiimisi arjen raiteillaan. Tehtävänäsi on varmistaa, että ryhmäsi jäsenet tiedostavat toiminnan tavoitteet ja sinä seuraat aktiivisesti tavoitteiden toteumista.

Työtehtäväsi ovat vaihtelevia. Vastuualueitasi ovat mm. työnjohto, resurssointi sekä palvelun laatu ja tehokkuus. Tiimiesimiehen tehtävässä pääset osallistumaan erilaisiin projekteihin ja hankkeisiin, jotka avaavat mahdollisuuksia urakehitykseen.

 

Toivomme sinulta:

  • soveltuvaa koulutustaustaa
  • kokemusta esimiestehtävistä
  • taloushallinnon substanssiosaamista
  • yhteistyökykyä sekä luontevaa työskentelytaitoa alaisten ja asiakkaiden kanssa
  • intoa ja halua täyttää johtamislupauksemme: ”Teen, mitä lupaan”, ”Osoitan, että välitän” ja ”Saan asioita aikaan”.

Sinulla on kyky arvioida, kehittää ja koordinoida tiimin ja toimiston toimintaa sekä itsenäisesti että yhdessä tiimiesimieskollegojen kanssa. Lisäksi osaat tunnistaa asiakkaiden tarpeet ja ymmärrät asiakashuolenpidon tärkeyttä.

 

Tarjoamme sinulle:

  • joustavan työajan, joka mahdollistaa toimivan arjen sekä työn ja vapaa-ajan tasapainon
  • lounasedun, virikesetelit sekä tapaturma- ja vapaa-ajan vakuutuksen, joilla haluamme huolehtia hyvinvoinnistasi sekä työssä että vapaa-ajalla
  • tiimirahan, jolla järjestämme toimistoissa mukavaa yhteistä tekemistä ja pidämme yllä yhteishenkeä
  • kaikille työntekijöillemme yhtäläiset ja monipuoliset koulutusmahdollisuudet, joilla tuemme osaamisesi kehittämistä tehtävääsi soveltuvilla syventävillä kursseilla
  • kannustamme sinua myös hyödyntämään talon sisäisiä uramahdollisuuksia oman kiinnostuksesi mukaisesti avaamalla kaikki paikat hakuun sisäisesti

Meillä on alan parhaat työvälineet sekä mielekäs ja innostava työympäristö, joka näkyy myös henkilöstössämme. Henkilöstötutkimustemme mukaan työpaikallamme on ystävällinen ilmapiiri ja hyvä yhteishenki. Tiimeissä tuemme toisiamme – suuren yrityksen etuna on, että osaamista ja apua kiperiinkin kysymyksiin löytyy aina.

 

Kiinnostuitko? Kysy tarvittaessa lisätietoja ja hae meille jo tänään – odotamme innolla kuulevamme sinusta pian!

Lisätietoja tehtävästä antaa palvelujohtaja Anna-Kaisa Packalen p. 050 353 2390 keskiviikkona 26.6 klo 8-10 ja tiistaina 9.7 klo 14-16.

Lähetäthän hakemuksesi ja CV:si palkkatoivomuksineen 14.7.2019 mennessä.