Kiinteistöpalvelupäällikkö
SUOMEN OSUUSKAUPPOJEN KESKUSKUNTA

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 22.2.2021

Primary location:

HELSINKI

Oletko jo kerryttänyt muutaman vuoden kokemusta kiinteistöjen ylläpidon johtamisesta ja ylläpidonkorjausten tekemisestä? Meillä on tarjota sinulle oiva tilaisuus kehittyä kiinteistöjen ylläpidon johtamisen ammattilaiseksi. Tule varmistamaan kiinteistöpalvelupäällikkönämme asiakkaamme liiketoiminnan sujuvuus. Haluamme auttaa sinua urallasi eteenpäin.

SOK Kiinteistöässässä vastaamme ja tuotamme asiakkaillemme palveluita kiinteistöjen ja liikepaikkojen ylläpidosta, rakennuttamisesta, energiatehokkuudesta, kiinteistöhallinnosta ja -taloudesta. 

Suur-Seudun Osuuskauppa (SSO) on paikallinen osuuskauppa, joka toimii Läntisellä Uudellamaalla ja Salon Seutukunnan alueella. SSO:lla on yli 70 000 asiakasomistajaa, joita palvellaan yli 80 toimipaikassa market- ja tavaratalokaupassa, liikennemyymälä- ja polttonestekaupassa, matkailu- ja ravitsemiskaupassa sekä autokaupassa.

Tarkemmin vastuualueestasi

Tässä tehtävässä toimit SSO -asiakkuudessa, vastaat omalta osaltasi kiinteistöjen suunnitelmallisesta, laadukkaasta ja kokonaistaloudellisesta ylläpidosta. Valmistelet ja teet päätöksiä yhdessä asiakastiimin ja Osuuskaupan kanssa sekä johdat yhteistyökumppaneidemme toimintaa. Vastaat osaltasi asiakasraportoinnista sekä osallistut toimintamme kehittämiseen. Työsi on sekä tulevan suunnittelua ja ennakointia että hands on -työskentelyä asiakkaamme arjessa päivittäin. Toimit työssäsi asiakastiimin asiantuntijana ja tulet toimimaan osana SSO:n kiinteistöpalveluiden tiimiä. Pääasiallinen työpisteesi sijaitsee Lohjalla/Salossa.

”Meillä into työhömme tulee sisään rakennetusta halusta palvella. Aidosti strategisena kumppanina tavoitteemme ovat asiakkaan kanssa yhteiset, jolloin samaan hiileen on helppo puhaltaa."

Vaikka työsi on itsenäistä ja vastuullista, et tee töitä yksin. Kanssasi työskentelee 75 Kiinteistöässäläistä – oman alansa ammattilaisia kaikki. Teemme yhteistyötä myös useiden yhteistyökumppaneiden ja palvelutarjoajien kanssa.

Miksi tarttua tähän mahdollisuuteen?

1. SOK on hyvä työnantaja, ja työkaverit ovat mitä parhaat. Emme tingi työntekijöidemme hyvinvoinnista. Vaikka päivät ovat kiireisiä, työ ja vapaa on mahdollista saada balanssiin. Hersyvä huumori ja positiivinen draivi keventävät mahdollisia töyssyjä tiellämme.

2. Panostamme osaamisemme kehittämiseen. Rakennamme sinulle yhdessä henkilökohtaisen koulutuspolun. Kerrytät oppia myös omasta työyhteisöstäsi ja asiakkaidemme liiketoiminnoista. Tavoitteenamme on työllistää alamme parhaat osaajat. Siksi sinä olet meille tärkeä!

3. Menestymme yhdessä. Meillä on yhteiset tavoitteet ja aina aikaa auttaa työkaveriamme. Työtä tehdään yhdessä ihmisten kanssa – ei yksin, eikä sähköpostitse.

4. Meillä saat vastuuta. Tämä on rooli, jossa olet tekemisen ja toiminnan keskiössä. Arvostamme osaamistasi ja luotamme sinuun.

5. Joustavat työskentelymahdollisuudet helpottavat arkesi sujuvuutta. Voit pitkälti itse päättää, missä ja miten työskentelet – pääasia, että homma hoituu.


Entä sitten sinä?

Tämä on rooli, jossa sinun on mahdollista kasvaa ajan myötä. Sinun ei tarvitse olla kokenut konkari vaan olet kerryttänyt teknisten opintojen päälle muutaman vuoden työkokemusta. Olet jo todennäköisesti toiminut teknisenä managerina tai kiinteistöpalvelupäällikkönä. Kokemuksen määrää oleellisempaa on kokemuksiesi laatu, oppimishalukkuutesi sekä aito into tähän työhön.

”Tässä tehtävässä on oltava kyky auttaa tiimiäsi sekä asiakastamme. Siihen tarvitaan päättäväisyyttä, täsmällisyyttä ja uskallusta tarttua välillä vaikeisiinkin asioihin.”

Työmme on asiakaspalvelutyötä. Niinpä tämä on oikea tehtävä taitavalle kuuntelijalle ja itsenäiselle ajattelijalle. Tämä on työtä, jossa menestyt, kun ymmärrät kokonaisuudet ja olet silti kärsivällinen yksityiskohtien osalta sekä taidat aktiivisen viestinnän ja kommunikoinnin kuulijan kielellä.

Tuntuuko sinusta siltä, että tämä voisi olla sinulle sopiva urahaaste? Olisi hienoa kuulla, millaisia tavoitteita sinulla on urallasi, ja mitä osaamisesi alueita sinä haluat kehittää? Katsotaan yhdessä, kuinka voimme auttaa sinua!


Hakuohjeet ja lisätietoja

Tähän tehtävään voit hakea oheisen hakulomakkeen kautta 19.3.2021 mennessä. Käymme hakemuksia läpi hakuaikana, joten älä siis suotta odottele viime hetkeen asti.

Jos sinulla on mielessä tehtävään tai meillä työskentelyyn liittyviä kysymyksiä, asiakaspäällikkö Markku Aho vastaa niihin mielellään. Markun tavoitat puhelimella 040 584 9720 tai sähköpostitse markku.aho@sok.fi

#SOK

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot