(Poistunut julkaisusta)

Kiinteistömanageri - juniori tai seniori
Nuorisoasuntojen Isännöinti

Alkuperäinen julkaisupäivä 2.3.2020

KIINTEISTÖMANAGERI - JUNIORI TAI SENIORI

Oletko kiinteistöalan ammattilainen tai haluat kasvaa sellaiseksi? Lue lisää, sillä tämä voi olla sinun unelmatyösi!


Haemme Nuorisoasuntojen Isännöinti Oy:n palvelukseen henkilöä, joka tulee toimeen nuoren asiakaskuntamme kanssa ja on valmis panostamaan omaan ammatilliseen kehittymiseen.

Mitä etsimme?

Sinua, joka haluat kasvaa tähän tehtävään tai täytät jo tehtävän vaatimukset. Arvostamme kiinteistöalan koulutusta, mutta olemme myös valmiita kouluttamaan sinut ammattiin. Kiinteistö- tai rakennuspuolen kokemus antaisi tehtävään hyvää pohjaa, mutta nämäkin asiat ovat opittavissa.

Asiakaskuntasi koostuu nuorista aikuisista ja edellyttää sinulta hyviä vuorovaikutustaitoja sekä joskus jopa kasvatuksellista otetta. Sinun on tarvittaessa kyettävä tekemään asiakaspalvelua myös englannin kielellä.

Tehtävä vaatii liikkumista pääkaupunkiseudun alueella, työ on välillä erittäin hektistä ja tiukat aikataulut sekä haastavat tilanteet edellyttävät hyvää paineensietokykyä. Ajokortti ja auto ovat työssäsi välttämättömiä. Kokemus ja koulutus luovat pohjan valinnallemme, mutta persoonasi ratkaisee valinnan.

Koko organisaatiomme ja erityisesti kokenut isännöintitiimi ovat tukenasi ja perehdyttävät sinut tehtävään sekä antavat tukea silloin kun sitä tarvitset.

Arvostamme tehtävään sopivia koulutuksia, kuten kiinteistömanageri (KMA) sekä isännöintialan koulutusta (ITS-TEK). Mikäli haluat, sinulla on mahdollisuus opiskella edellä mainitut tutkinnot työn ohessa.

Mitä kiinteistömanagerin työ sisältää?

Vastaat kiinteistöjen toiminnan sekä asukastyytyväisyyden ylläpitämisestä osana Nuorisoasuntojen Isännöinti Oy:n isännöintitiimiä sekä organisaatiota. Tehtäväsi tulevat olemaan monipuolisia ja roolissasi pääset laajasti tutustumaan alakokonaisuuteen.

Perustyötäsi ovat asukkaiden päivittäisten teknisten ongelmien ratkaiseminen sekä asukkaiden vaihtuessa tehtävät asuntotarkastukset. Kiinteistönhoidon, kunnossapidon ja korjaustoiminnan organisointi on myös vastuullasi. Itse et remontoi vaan organisoit ja valvot, kun yhteistyökumppanimme tekevät tilaamasi työt.

Tämän hetken lisäksi katsot kokonaisuuksia sekä suunnittelet ja budjetoit asioita myös pidemmällä aikavälillä. Nykyaikaiset järjestelmämme ovat tukenasi ylläpidossa ja suunnittelussa.

Työsi on tiimityötä, mutta silti myös erittäin itsenäistä. Jokainen päivä tuo mukanaan uusia mielenkiintoisia haasteita ja pääset haastamaan itseäsi pienistä asioista aina laajoihin kokonaisuuksiin.

Mitä tarjoamme?

Erittäin kilpailukykyiset edut! Pääset työskentelemään Herttoniemen toimistollamme hyvähenkisessä työporukassa, jossa pääset kehittämään toimintojamme ja kehittymään, myös koulutuksen kautta.

Tämä työ sopii niin kokeneelle kuin alalle tulevalle, sillä roolisi määräytyy kokemuksesi ja koulutuksesi mukaan.

Työsuhde on vakituinen ja työ alkaa mahdollisimman pian. Esimiehesi on kiinteistöpäällikkö.

Kiinnostuitko?

Lisätietoja voit kysyä Arespartnersin konsultti Kari Kuosmaselta, p. 040 753 3520. Lähetäthän hakemuksesi, ansioluettelosi ja palkkatoiveesi viimeistään ti 17.3.2020 Arespartnersin verkkosivujen kautta: https://aresnets.arespartners.fi/. Toivottavasti kuulemme sinusta mahdollisimman pian, sillä haastattelemme mahdollisesti potentiaalisia kandidaatteja jo haun aikana!