(Poistunut julkaisusta)

Kiinteistökirjanpitäjä (Helsinki)
Click Henkilöstöpalvelut Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 10.2.2021

Asiakasyrityksemme on kotimainen kiinteistöjohtamispalveluja tarjoava yritys.

Etsimme asiakasyrityksellemme kiinteistökirjanpitäjää vakituiseen työsuhteeseen Business Park asiakkuuden pariin Helsinkiin. Työssäsi vastaat asiakkuuden taloushallinnosta osaamisesi mukaan ja teet tiivistä yhteistyötä yrityksen kiinteistöpäälliköiden kanssa.

Etsimällämme henkilöllä on itsenäinen ja tarkka ote työhön. Toivomme hakijalta muutaman vuoden kokemusta kiinteistökirjanpidosta. Pitkää työkokemustakin tärkeämpää on halu ja motivaatio kehittää omaa osaamista kiinteistökirjanpidon parissa. Toivomme hakijalta tradenomin koulutusta tai muuta tehtävään soveltuvaa koulutustaustaa. Edellytämme hakijalta sujuvaa suomen kielen taitoa sekä Microsoft Office ohjelmien osaamista. Visma Fivaldin tuntemuksen katsomme eduksi.

Tarjoamme pitkäaikaisen ja mielenkiintoisen työn vakavaraisessa suomalaisessa yrityksessä. Saat kattavan perehdytyksen tehtävään ja ympärillesi joukon mahtavia työkavereita. Tarjoamme työntekijöillemme lounas- ja kuntosaliedun. Työajat ovat sovittavissa arkisin klo 08-17 välille, yhteensä 37,5h/viikossa.

Kyseessä on suorarekrytointi eli työntekijä tulee työllistymään suoraan asiakasyritykselle.

Mikäli kiinnostuit, hae paikkaa täyttämällä hakemus oheisen linkin kautta tai lähettämällä vapaamuotoinen työhakemus ja CV sähköpostilla viimeistään 24.2.2021 mennessä. Kerrothan hakemuksessasi myös palkkatoiveesi. Lisätiedot tehtävästä antaa Click Henkilöstöpalveluiden rekrytointikonsultti Eero Räsänen, etunimi.sukunimi@click-hp.fi, p 050 411 0263, arkisin 09-15.