(Poistunut julkaisusta)

Kiinteistöhallinnon asiantuntija
SOK

Alkuperäinen julkaisupäivä 22.1.2020

Oletko jo kerryttänyt muutaman vuoden kokemusta kiinteistötalouden ja -hallinnon parista? Meillä on tarjota sinulle oiva tilaisuus kehittyä kiinteistöhallinnon ammattilaiseksi. Tule varmistamaan kiinteistöhallinnon asiantuntijanamme asiakkaidemme liiketoimintojen suunnitelmallisuus. Haluamme auttaa sinua urallasi eteenpäin. Katso, kuinka sen mahdollistamme!  

Tässä tehtävässä vastaat asiakkaidemme kiinteistötalouteen ja -hallintoon liittyvistä tehtävistä, kuten esimerkiksi budjetoinnista ja ennustamisesta sekä kiinteistönpitoon ja vuokrahallintoon liittyvistä laskentatehtävistä ja raportoinnista. Työsi on sekä tulevan suunnittelua ja ennakointia että hands on -työskentelyä asiakkaidemme arjessa. Työskentelet osana asiakastiimejämme ja osallistut päivittäiseen yhteistyöhön asiakkaidemme kanssa. Työpisteesi sijaitsee Ässäkeskuksessa, Helsingin Vallilassa. 

”Meillä into työhömme tulee sisään rakennetusta halusta palvella. Aidosti strategisena kumppanina tavoitteemme ovat asiakkaan kanssa yhteiset, jolloin samaan hiileen on helppo puhaltaa.” 

Vaikka työsi on itsenäistä ja vastuullista, et tee töitä yksin. Kanssasi työskentelee viisi kiinteistöhallinnon asiantuntijaa sekä asiakkuuksissa toimivat kiinteistöjen ylläpidon ammattilaiset. Lisäksi rinnallasi työskentelee 75 kiinteistöässäläistä – oman alansa ammattilaisia kaikki. Teemme yhteistyötä myös useiden loistavien kumppaneiden ja palvelutarjoajien kanssa. 


Viisi faktaa, miksi tarttua tähän mahdollisuuteen: 

1. SOK on hyvä työnantaja, ja työkaverit ovat mitä parhaat. Meille työntekijöidemme hyvinvointi on asia, josta emme tingi. Vaikka päivät ovat kiireisiä, työ ja vapaa on mahdollista saada balanssiin. Hersyvä huumori ja positiivinen draivi keventävät mahdollisia töyssyjä tiellämme. 

2. Panostamme osaamisemme kehittämiseen. Rakennamme sinulle yhdessä henkilökohtaisen koulutuspolun vuosiksi eteenpäin. Kerrytät oppia myös omasta työyhteisöstäsi ja asiakkaidemme liiketoiminnoista. Tavoitteenamme on työllistää alamme parhaat osaajat. Siksi sinä olet meille tärkeä! 

3. Meillä on aina aikaa toisillemme ja menestymme yhdessä. Meillä on yhteiset tavoitteet ja aina aikaa auttaa työkaveriamme. Tätä työtä tehdään yhdessä ihmisten kanssa – ei yksin, eikä sähköpostitse. 

4. Meillä saat vastuuta. Tämä on rooli, jossa olet tekemisen ja toiminnan keskiössä. Meillä tekemistäsi ei suitsita vaan teet itse päivittäin työtäsi koskevia päätöksiä. Arvostamme osaamistasi ja luotamme sinuun. 

5. Joustavat työskentelymahdollisuudet helpottavat meillä arkesi sujuvuutta. Työmme tuottavuus tai työssä viihtyminen ei rajoitu meillä aikaan tai paikkaan. Voit pitkälti itse päättää, missä ja miten työskentelet – pääasia, että homma hoituu. 


Entä sitten sinä? 

Tämä on rooli, jossa sinun on mahdollista kasvaa ajan myötä. Sinun ei tarvitse olla kokenut konkari vaan olet ehkä kerryttänyt talousopintojen päälle muutaman vuoden työkokemusta. Olet jo todennäköisesti toiminut kiinteistöalalla kiinteistösihteerinä, taloushallinnon asiantuntijana tai controllerina. Kokemuksen määrää oleellisempaa on kokemuksiesi laatu, oppimishalukkuutesi sekä aito into tähän työhön. 

”Tässä tehtävässä on oltava kyky hallita kiinteistötalouden ja -hallinnon prosesseja oikealla tavalla. Siihen tarvitaan päättäväisyyttä, täsmällisyyttä ja uskallusta tarttua välillä vaikeisiinkin asioihin.” 

Työmme on asiakaspalvelutyötä. Niinpä tämä on oikea tehtävä taitavalle kuuntelijalle ja itsenäiselle ajattelijalle. Tämä on työtä, jossa menestyt, kun ymmärrät kokonaisuudet sekä taidat aktiivisen viestinnän ja kommunikoinnin kuulijan kielellä.  

Tuntuuko sinusta siltä, että tämä voisi olla sinulle sopiva urahaaste? Olisi hienoa kuulla, millaisia tavoitteita sinulla on urallasi, ja mitä osaamisesi alueita sinä haluat kehittää? Katsotaan sitten yhdessä, kuinka voimme auttaa sinua! 


Hakuohjeet ja lisätietoja 

Tähän tehtävään voit hakea oheisen hakulomakkeen kautta 12.2.2020 mennessä. Tämä on meille tärkeä rekrytointi, joten käymme hakemuksia läpi sekä tapaamme tehtävästä kiinnostuneita jo hakuaikana. Älä siis suotta odottele viime hetkeen asti. 

Jos sinulla on mielessä tehtävään tai meillä työskentelyyn liittyviä kysymyksiä, kiinteistöjen manageerauspalveluiden johtajamme Jani vastaa niihin mielellään. Hänet tavoitat 050 566 7626 tai sähköpostitse jani.schroderus@sok.fi