Kiinteistöassistentti kesätöihin Ouluun
Tietoa tehtävästä
Haemme Oulun toimistoomme kesätöihin
KIINTEISTÖASSISTENTTIA
Tehtäväkokonaisuuteesi kuuluu pääasiassa isännöitsijöiden tukeminen hallinnollisissa tehtävissä mukaan lukien asiakkaan järjestelmissä suoritettavat seuranta-, selvitys- ja tallennustehtävät, tiedottamiseen osallistuminen ja kyselyiden tekeminen. Lisäksi työnkuvaasi sisältyy monipuoliset asiakaspalvelutehtävät kuten sisäisten ja ulkoisten toimijoiden avustaminen käytössämme olevien kiinteistötietojärjestelmien käytössä ja ongelmatilanteissa. Tehtävänäsi on myös tukea muuta tiimiä ja tavoitteenasi on kiinteistön omistajien sekä käyttäjien korkea asiakastyytyväisyys.
Oletko etsimämme osaaja?
Sinulla tehtävää tukeva kaupallinen tai kiinteistöalan koulutus (esim. KISI) ja työkokemusta assistentin tehtävistä. Nautit erilaisten ihmisten kanssa työskentelystä ja suomen ja englannin kielen taitosi on sujuvaa. Kiinteistöala digitalisoituu vauhdilla, joten hyvät tietotekniset taidot ovat tarpeen. Arvostamme erityisesti eri kiinteistötietojärjestelmien, kuten esim. Tampuuri ja FimX, osaamista.
Vaikka meillä on huipputiimi, niin työskentelyotteesi on itsenäinen ja oma-aloitteinen. Tartut asioihin hanakasti ja saat asioita aikaiseksi. Eteesi tulee varmasti monenlaisia tilanteita ratkaistavaksi, joten hyvät ongelmanratkaisutaidot auttavat sinua menestymään tehtävässä. Inspiroidut etsimään asiakasymmärrystä tukevia ratkaisuja ja viemään niitä käytäntöön. Määrätietoinen ote ja kyky hallinnoida useita samanaikaisia tehtäviä mahdollistavat huippusuorituksen.
Miksi kannattaa hakea juuri meille?
Meillä pääset kehittämään osaamistasi laaja-alaisesti kiinteistöalan ammattilaisten kanssa! Sinulla on oma kannustava esihenkilö ja mahtava tiimi, ja lisäksi voit luottaa koko organisaatiomme ammattitaitoiseen tukeen. Koska olemme iso konserni ja teemme yhteistyötä yli liiketoimintarajojen, saat aina apua ja tukea osaavilta ja ammattitaitoisilta kollegoilta. Päivittäiseen työhösi saat tarvitsemasi tuen ja hyödylliset työkalut sekä yhteiset toimintatavat. Tarjoamme myös koulutusta tarpeesi mukaan monipuolisissa koulutuksissamme ja koko henkilöstöllämme on rajaton käyttöoikeus Eduhousen verkkokoulutuksiin.
Arvomme onnistumme yhdessä, uudistamme rohkeasti ja toimimme vastuullisesti ohjaavat jokapäiväistä toimintaamme. Teemme töitä tiiminä kokonaisuus huomioiden ja työkavereita arvostaen. Otamme yhdessä tiiminä vastuun prosessien sujuvuudesta. Meillä on liukuva työaika ja etätyömahdollisuus, jotta työn ja yksityiselämän yhdistäminen olisi mahdollisimman jouhevaa. Ja ennen kaikkea meillä on loistava porukka, johon haluamme myös sinut mukaan! Tule mukaan kehittymään ja kehittämään oman ammattitaitosi lisäksi toimintaamme sekä tuottamaan arvokasta lisäarvoa sekä kollegoillesi että asiakkaillemme. Lue lisää meistä työpaikkana täällä: Töihin Rettalle – Retta
Näin haet paikkaa
Oletko valmis tarttumaan haasteeseen? Laita hakemusta tulemaan viimeistään 31.3.2024 mennessä. Ethän unohda ansioluetteloasi.
Lisätietoja tehtävästä saat tiiminvetäjä Jukka Moilaselta puhelimitse 040 532 8110. Voit laittaa myös sähköpostia osoitteeseen jukka.moilanen@retta.fi.
Työnantajalupauksemme:
Retta tarjoaa työpaikan, jossa saat kehittyä, ottaa vastuuta ja muuttaa kiinteistötoimialan tulevaisuutta. Työskentelemällä Rettalla pääset osaksi ammattitaitoista ja kehitysmyönteistä työyhteisöä, jossa jokainen saa olla oma itsensä. Yhdessä tekemisessä annetaan tilaa ilolle ja toistemme arvostukselle. Teemme työtä vastuullisesti ja suurella sydämellä. Valtakunnallisena yrityksenä tarjoamme vaihtelevia työtehtäviä, mahdollisuuden haluamallesi urapolulle sekä asiantuntevien kollegoiden tuen.
Henkilöstömme mielestä vahvuuksina koetaan yrityksen oikeansuuntainen kehitys, mielenkiintoinen työ, henkilöstön reilu ja tasapuolinen kohtelu, tarkoituksenmukaiset toimitilat sekä strategian ja tulevaisuuden näkymien aktiivinen viestintä. (henkilöstökysely 10/2023).
Toimintaa ohjaavat arvomme ovat:
Onnistumme yhdessä
Yhteistyö sekä asiakkaidemme kanssa onnistuminen takaavat meille yhteisen menestyksen. Luotamme toisiimme ja toimintamme perustuu toistemme kunnioittamiseen.
Uudistamme rohkeasti
Meille on tärkeää, että jokainen meillä työskentelevä voi kokea ammatillista ylpeyttä työstään. Uudistamme rohkeasti osaamistamme, toimintaamme ja toimialaamme asiakkaan ja henkilöstön tarpeet edellä. Meillä on kyky, halu ja lupa tehdä asioita paremmin.
Toimimme vastuullisesti
Kannamme vastuuta huomisesta sekä yrityksenä että henkilökohtaisella tasolla. Valintojamme ohjaa vastuu toisistamme, asiakkaistamme, ympäristöstä, yhteiskunnasta ja taloudellisesta menestyksestä. Toimintamme pohjautuu avoimuuteen ja rehellisyyteen.
Tietoa työnantajasta
Kiinnostavatko kiinteistöalan monipuoliset tehtävät pohjoismaiden suurimmassa kiinteistöjohtamisen ja kiinteistöjen välityspalveluita tarjoavassa konsernissa? Retta Management on kiinteistöjohtamiseen erikoistunut valtakunnallinen toimija. Palveluitamme ovat muun muassa toimitilojen ja asuntojen kiinteistönjohtamispalvelut, asuntovuokraus, taloushallintopalvelut, energiatehokkuus- ja ympäristövastuupalvelut sekä arviointipalvelut. Meillä on alan laajin palveluntarjonta, ja uskomme, että asiantuntemuksella ja ajantasaisella markkinatiedolla voimme parantaa asiakkaamme tulosta. Retta Management on osa Retta Group -konsernia.
Tutustu työnantajan yrityssivuun osoitteessa https://tyopaikat.oikotie.fi/yritys/retta-group/1969377-5