Kiinteistöassistentti / INNOCUM
Tietoa tehtävästä
Haemme asiakasyrityksellemme Yrityskeskus INNOCUMille kiinteistöassistenttia toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen Siilinjärvelle. Työaikasi on 30–37,5 h/vko sijoittuen arkipäiville, ja työ alkaa heti sopivan henkilön löydyttyä. Tehtävän palkka on neuvoteltavissa huomioiden aiempi kokemuksesi.
Työtehtäviisi kuuluvat monipuoliset kiinteistöjen hallintaan ja niiden käyttöön liittyvät tehtävät. Työpäiväsi koostuvat muun muassa kiinteistöjärjestelmän ylläpidosta ja hallinnasta, kulkuoikeuksien ja avainrekisterin hallinnasta, palvelupyyntöjen kirjaamisesta, taloushallinnon, kuten laskutuksen tehtävistä sekä asiakaspalvelutehtävistä liittyen pääasiassa kokoustilavarauksiin ja asiakkaiden neuvontaan.
Toivomme sinulta valmiutta tarttua työpäivän mittaan moniin erilaisiin tehtäviin. Sinulla on vahvat asiakaspalvelu- ja vuorovaikutustaidot sekä sopeudut vaihtuviin asiakastilanteisiin ketterästi. Olet työssä itseohjautuva ja huolellinen. Tehtävässä menestyminen edellyttää hyviä tietoteknisiä valmiuksia sekä sujuvaa suomen ja englannin kielen osaamista.
Kiinteistö Oy Isoharja on 2001 perustettu hallinnoimaan, ylläpitämään ja kehittämään Siilinjärven Harjamäessä sijaitsevia omistamiaan rakennuksia ja maa-aluetta. Kiinteistö Oy Isoharja tunnetaan paremmin Yrityskeskus INNOCUMina, jota käytetään yleisesti alueesta puhuttaessa. INNOCUMin tiloissa toimii yli 65 yritystä ja yhteisöä. Myös osa maa-alueista on vuokrattu hevostalli- sekä viljelykäyttöön.
Mikäli kiinnostuit, jätä hakemuksesi mahdollisimman pian Osuman nettisivuilla olevalla hakulomakkeella. Aloitamme esihaastattelut jo hakuaikana.
Lisätietoja rekrytoinnista antaa: Tomi Ikonen, p. 044 750 7187, tomi.ikonen@ohp.fi
Palkkaus
Sopimuksen mukaan