(Poistunut julkaisusta)

Kiinteistö- ja taloushallinnon asiantuntija
SOK

Alkuperäinen julkaisupäivä 29.1.2020

Oletko jo kerryttänyt muutaman vuoden kokemusta taloushallinnon parista? Meillä on tarjota sinulle oiva tilaisuus kehittyä kiinteistö- ja taloushallinnon ammattilaiseksi. Tule varmistamaan kiinteistö- ja taloushallinnon asiantuntijanamme asiakkaamme liiketoiminnan suunnitelmallisuus. Haluamme auttaa sinua urallasi eteenpäin. Katso, kuinka sen mahdollistamme!  

Kauppakeskus Myllyn kiinteistön ylläpidosta, rakennuttamisesta, energiatehokkuudesta, taloudesta ja vuokrasopimuskannasta vastaa SOK Kiinteistöässä. Etsimme nyt energistä asiantuntijaa vakituiseen työsuhteeseen Kauppakeskus Myllyyn Raisioon.  

Kauppakeskus Mylly on Varsinais-Suomen suurin kauppakeskus. 150 liikettä, ravintolaa ja kahvilaa palvelee asiakkaita lähes vuoden jokaisena päivänä. Hyvät kulkuyhteydet ja 3 000 maksutonta parkkipaikkaa houkuttelevat asiakkaita pitkältäkin. Haluamme olla lähellä asiakkaitamme ja Myllyssä toimiikin ainutlaatuinen asiakkaista rakennettu kehittäjäyhteisö ToiveMylly. Viime vuonna Myllyssä oli 5,75 miljoonaa asiakaskäyntiä ja keskiostoksemme on Suomen suurin. Mylly on vastuullinen, nopeasti kehittyvä ja asiakaskeskeinen kauppakeskus.  Käy katsomassa lisätietoja Kauppakeskus Myllystä täältä: www.kauppakeskusmylly.fi 

Tässä tehtävässä vastaat Kauppakeskus Mylly -konsernin (Kauppakeskus Mylly Oy ja K Oy Kuloisten Kauppakeskus) taloushallinnon tehtävistä, kuten esimerkiksi analysoinnista, budjetoinnista, ennustamisesta ja raportoinnista sekä kiinteistö- ja vuokrahallintoon sekä yhtiön muihin sopimuksiin liittyvistä tehtävistä. Työsi on sekä tulevan suunnittelua ja ennakointia että hands on -työskentelyä asiakkaamme arjessa. Pääset osaksi Myllyn huipputiimiä ja teet tiiviistä yhteistyötä toimitusjohtajan, markkinointipäällikön, markkinointikoordinaattorin, kiinteistöpalvelupäällikön ja kauppakeskusassistentin kanssa. 

Vaikka työsi on itsenäistä ja vastuullista, et tee töitä yksin. Myllyn tiimin lisäksi rinnallasi työskentelee 75 kiinteistöässäläistä – oman alansa ammattilaisia kaikki.  

”Meillä into työhömme tulee sisään rakennetusta halusta palvella. Aidosti strategisena kumppanina tavoitteemme ovat asiakkaan kanssa yhteiset, jolloin samaan hiileen on helppo puhaltaa.” 

Viisi faktaa, miksi tarttua tähän mahdollisuuteen: 

1. SOK on hyvä työnantaja, ja työkaverit ovat mitä parhaat. Meillä työntekijöidemme hyvinvointi on asia, josta emme tingi. Vaikka päivät ovat kiireisiä, työ ja vapaa on mahdollista saada balanssiin. Hersyvä huumori ja positiivinen draivi keventävät mahdollisia töyssyjä tiellämme. 

2. Panostamme osaamisemme kehittämiseen. Rakennamme sinulle yhdessä henkilökohtaisen koulutuspolun vuosiksi eteenpäin. Kerrytät oppia myös omasta työyhteisöstäsi ja asiakkaidemme liiketoiminnoista. Tavoitteenamme on työllistää alamme parhaat osaajat. Siksi sinä olet meille tärkeä! 

3. Mielestämme avain menestykseen on yhdessä tekeminen – meillä on aina aikaa toisillemme, yhteiset tavoitteet ja halu auttaa työkaveria. Työtä tehdään yhdessä ihmisten kanssa – ei yksin, eikä sähköpostitse. 

4. Meillä saat vastuuta. Tämä on rooli, jossa olet tekemisen ja toiminnan keskiössä. Meillä tekemistäsi ei suitsita vaan teet itse päivittäin työtäsi koskevia päätöksiä. Arvostamme osaamistasi ja luotamme sinuun. 

5. Joustavat työskentelymahdollisuudet helpottavat arkesi sujuvuutta. Voit pitkälti itse päättää, missä ja miten työskentelet – pääasia, että homma hoituu. 

Entä sitten sinä? 

Tämä on rooli, jossa sinun on mahdollista kasvaa ajan myötä. Sinun ei tarvitse olla kokenut konkari vaan olet ehkä kerryttänyt talousopintojen päälle muutaman vuoden työkokemusta. Olet jo todennäköisesti toiminut taloushallinnon asiantuntijana tai controllerina. Kokemuksen määrää oleellisempaa on kokemuksiesi laatu, oppimishalukkuutesi sekä aito into tähän työhön. 

”Tässä tehtävässä on oltava kyky hallita taloushallinnon prosesseja oikealla tavalla. Siihen tarvitaan päättäväisyyttä, täsmällisyyttä ja uskallusta tarttua välillä vaikeisiinkin asioihin.” 

Työmme on asiakaspalvelutyötä. Niinpä tämä on oikea tehtävä taitavalle kuuntelijalle ja itsenäiselle ajattelijalle. Tämä on työtä, jossa menestyt, kun ymmärrät kokonaisuudet ja olet silti kärsivällinen yksityiskohtien osalta sekä taidat aktiivisen viestinnän ja kommunikoinnin kuulijan kielellä.  

Tuntuuko sinusta siltä, että tämä voisi olla sinulle sopiva urahaaste? Olisi hienoa kuulla, millaisia tavoitteita sinulla on urallasi, ja mitä osaamisesi alueita sinä haluat kehittää. Katsotaan yhdessä, kuinka voimme auttaa sinua! 

Hakuohjeet ja lisätietoja 

Tähän tehtävään voit hakea oheisen hakulomakkeen kautta 19.02.2020 mennessä. Käymme hakemuksia läpi sekä tapaamme tehtävästä kiinnostuneita jo hakuaikana. Älä siis suotta odottele viime hetkeen asti. 

Jos sinulla on mielessä tehtävään tai meillä työskentelyyn liittyviä kysymyksiä, Kiinteistöässän manageerauspalveluiden johtaja Jani Schroderus tai Kauppakeskus Myllyn toimitusjohtaja Mari Hantula vastaavat niihin mielellään. Janin tavoitat puhelimella 050 566 7626 tai sähköpostitse jani.schroderus@sok.fi ja Marin 050 441 9394 tai sähköpostitse mari.hantula@kauppakeskusmylly.fi