(Poistunut julkaisusta)

Kiinteisökirjanpitäjä
Realia Management

Alkuperäinen julkaisupäivä 14.5.2018

Haemme nyt Helsinkiin Taloushallintopalvelut -yksikköön

KIINTEISTÖKIRJANPITÄJÄÄ

toistaiseksi voimassa olevaan tehtävään

Työtehtäviisi kuuluvat asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöiden kirjanpito sekä myös rakennusaikainen kirjanpito joissakin asiakkuuksissa. Vastaat nimettyjen asiakkaidemme kiinteistöyhtiöiden kirjanpidon tehtävistä, johon kuuluu mm. kuukausittainen kirjanpito, raportointi asiakkaillemme, tilinpäätökset ja viranomaisraportoinneista vastaaminen.

Kirjanpitäjän työtä rytmittävät toisinaan tiukatkin aikarajat, joten kykenet tehokkaaseen työskentelyyn myös kiiretilanteissa.

Arvostamme:

  • liiketalouden tradenomin tai taloushallinnon merkonomin koulutusta
  • taloushallinnon kokemusta sekä tilinpäätöstaitoa
  • vero- ja arvonlisävero-osaamista
  • sujuvaa Excel-osaamista
  • hyvää tiimityöskentelykykyä, oma-aloitteisuutta ja vastuuntuntoisuutta
  • englanninkielen taitoa

Tarjoamme:

  • mielenkiintoisen ja vastuullisen tehtävän
  • nykyaikaiset ja kehittyvät työvälineet
  • avoimen ja kannustavan työyhteisön

Hae tehtävää viimeistään 31.5.2018 osoitteessa https://www.sympahr.net/public/pq.aspx?3ca4911d. Liitä mukaan ansioluettelosi sekä palkkatoiveesi. Haastattelut aloitetaan jo hakuaikana ja paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.

Lisätietoja tehtävästä antaa yksikön päällikkö Maarit Malmivaara-Malanin, maarit.malmivaara-malanin@realia.fi tai puhelimitse 010 228 1154 soittoaikoina keskiviikkona 16.5 klo 12-13,  torstaina 24.5 15-16 ja maanantaina 28.5 klo 12-13.