(Poistunut julkaisusta)

Key Customer Service Specialist
Telia Finland Oyj

Alkuperäinen julkaisupäivä 4.9.2018

Me olemme Hanna-Leena Ikonen, Harri-Pekka Heikkinen ja Kimmo Ansio ja vastaamme Key Service Desk palvelusta. Palvelu, joka mahdollistaa yrityksille Telian palveluihin liittyvän yksilöllisten tarpeiden mukaisen asiakaspalvelun vianhallinnasta palvelupyyntöihin. Tiimimme toimii Telian käyntikorttina suurasiakkaiden nimetyille yhteyshenkilöille.

Tiimissämme on alansa lahjakkaimpia tekijöitä, hyvä huumori ja tekemisen into yhdistävät meitä ja etsimme nyt yhdessä Key Service Deskiin asiakastyöhön ja kehittämiseen intohimoisesti suhtautuvia monitaitureita kehittämään ja kehittymään osana uudistuvaa Palvelunhallinnan kokonaisuutta! Tiimimme työskentelevät Jyväskylässä ja Helsingissä.Tarjoamamme tehtävät ovat määräaikaisia 30.4.2019 saakka.

Seuraava mahdollisuutesi
Työ on monikanavaista ja nopeatahtista työtä yhdessä Suomen suurimmista yritysasiakaspalveluista, jossa sinulla on mahdollisuus oppia jatkuvasti uutta. Key Customer Service Specialistina vastaat nimetyissä asiakkuuksissa jatkuvan palvelun aikaisesta asiakuuden tukemisesta ja kehittämisestä. Olet mukana suunnittelemassa ja rakentamassa asiakkaan asiointiprosesseja ja yhteistyömalleja laadukkaiksi, toimiviksi ja kustannustehokkaiksi.

Kuka sinä olet?
Toivomme sinun olevan luontainen asioiden edistäjä. Pystyt tekemään päätöksiä, toteuttamaan asioita itse ja tarvittaessa delegoimaan tehokkaasti. Hoidat oman vastuualueesi mutta huomioit myös kokonaisuuden ja oman osuutesi kokonaisuudessa, jotta varmistat saumattoman kokemuksen asiakkaille. Saat muut mukaasi ja luot osaltasi motivoivaa ja innostavaa ilmapiiriä asiakkaittesi, kollegoittesi ja sidosryhmiesi keskuudessa.
Verkostoituminen ja yhteistyötaidot ovat luontainen osa toimintatapojasi, osaat myös hyödyntää kontaktejasi tehokkaasti.

Hallitset ajankäyttösi ajoittaisen paineenkin alaisena, tunnistat oleelliset asiat yksityiskohtien suuresta joukosta ja pystyt priorisoimaan tekemistäsi itsenäisesti. Olet valmis muutoksiin, kyvykäs suunnittelemaan ja toteuttamaan niitä. Viestit sujuvasti niin suullisesti kuin kirjallisesti sekä suomeksi että englanniksi – valmius kommunikoida ruotsin kielellä. Odotamme hakijalta kaupallista tai teknistä koulutusta.

Osaamisesi ja kokemuksesi

  • Asiakkaan liiketoiminnan ja prosessien ymmärrystä sekä myynnillistä asennetta
  • Asiakkaan arkea tukevien ja kehittävien ratkaisuiden tunnistamista ja niiden edistämistä yhdessä asiakkaan kanssa
  • Vastuunkantoa ja joustavuutta asiakkaiden asioiden hoitamisesta sekä prosessien kehittämisestä
  • Toimimista Key Service Deskin asiantuntijana myynti- ja kehitysprosessissa sisäisesti ja ulkoisesti
  • Toimimista asiakuudenhoitotiimissä
  • Valmiutta perehdyttää ja kouluttaa asiakkaita ja sisäisiä sidosryhmiä sekä tuottaa asiakaskohtaisia koulutusmateriaaleja.
  • Koordinoivaa roolia eri sidosryhmien suuntaan, jolla varmistetaan palvelun tehokkuus ja laadukkuus
  • Vastuuta sisäisten prosessien rakentamisesta ja asiakaslupausten täyttymisestä
  • Itsenäistä ja vastuullista työtapaa sekä vahvaa yhteistyöhalua ja – kykyä
  • Oikeanlaista asennetta ja kykyä muuntautua nopeasti muuttuvassa yritysmaailmassa
  • Sujuvaa suullista ja kirjallista ilmaisutaito suomeksi ja englanniksi
  • Halu kehittyä ja syventää omaa asiantuntijuutta
  • Key Service Desk – palvelukokonaisuuden ymmärtämistä
  • Telian järjestelmien osaaminen.

Mitä voit odottaa?
Telia on kasvun paikka − kasvamme yrityksenä, kun sinä kasvat ja kehityt ammattilaisena. Meillä työskentelet roolistasi riippumatta toimialoja murtavien teknologisten innovaatioiden parissa ja alasi huippuasiantuntijoiden kanssa. Vastuu ja vapaus kulkevat meillä käsi kädessä sekä tarjoamme sinulle työsuhde-etuja sekä modernit työvälineet.

Innostuitko?
Jos haluat osaksi tätä matkaamme, niin lähetä meille itsesi näköinen hakemus! Hakea voit nettisivujemme (telia.fi/career) kautta viimeistään 16.9.2018 mennessä.

Kerron mielelläni lisää tulevasta roolistasi, tiimistä tai meillä työskentelystä, Hanna-Leena Ikonen +358 40 3022915, hanna-leena.ikonen@teliacompany.com  tai Kimmo Ansio +358 40 302 4587, kimmo.ansio@teliacompany.com

Welcome to Telia – Home to your next big opportunity!

Olemme Telia, New Generation Telco. Meillä on tärkeä tehtävä – tuoda maailma lähemmäksi ihmistä. Tarjoamme ihmisille innovatiivisia, helppoja ja tehokkaita tapoja kommunikoida keskenään missä päin maailmaa tahansa. Verkot ja muut operaattoripalvelut ovat edelleen ydinosaamistamme, mutta lisäksi olemme digitaalisen liiketoiminnan edelläkävijä toimintaamme lähellä olevilla alueilla, kuten IoT, datakeskus, älykäs liikenne tai koti sekä digitaalinen tunnistautuminen. Inspiroidu New Generation Telco -matkastamme ja löydä uusi yhteys kanssamme!