(Poistunut julkaisusta)

Key Account Manager
Lindström Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 14.10.2019

Haluaisitko työskennellä menestyksekkäälle, 170-vuotiaalle perheyritykselle, jossa huolehditaan henkilöstön hyvinvoinnista ja ruokitaan innovatiivista työilmapiiriä? Oletko näkemyksellinen asiakkuuksien kehittäjä, joka haluaisi ottaa urallaan seuraavan askeleen ja liittyä osaksi Suomen parhaaksi myyntiorganisaatioksi valitun Lindströmin tarinaa? Hienoa, sillä nyt on tarjolla loistava tilaisuus! Etsimme myyntihenkistä Key Account Manageria Lounais-Suomen tulosyksikköömme. Toimit Varsinais-Suomen alueella ja asemapaikkasi on Turussa. Tässä tehtävässä olet avainroolissa toteuttamassa erinomaista asiakaskokemusta ja liiketoiminnan kasvua strategiamme ja visiomme mukaisesti. 

Mitä tehtävä antaa sinulle? 

Roolissasi Key Account Managerina vastaat nimettyjen asiakkuuksien kehityksestä ja toimialatiimien johtamisesta. Tapauksesta riippuen tiimissäsi toimii aluemyyntipäälliköitä, myyjiä, asiakasvastaavia ja myynnin tuki.  Saat myös vastuullesi strategisen uusasiakashankinnan alueella. Työssäsi käytät strategista ajattelukykyäsi ja haastat niin itseäsi kuin meitä olemaan innovatiivisia. Me arvostamme ideoitasi ja autamme sinua menestymään tehtävässäsi. Saat tueksesi energisoivan ja inspiroivan esimiehen sekä paikallisen johtoryhmän, joiden tehtävänä on mahdollistaa sinun onnistumisesi. Key Account Managerit meillä ovat avainasemassa yrityskulttuurin luomisessa ja johtavat muita esimerkillään. 

Sinun missiosi Lindströmillä

Tehtävässäsi keskityt proaktiivisesti pitkäaikaiseen asiakashoidon kehitykseen ja kannattavuuteen uusien palvelumalliemme sekä liiketoiminnan kasvun kautta. Tämä vaatii sinulta strategista ajattelukykyä sekä erinomaista kykyä johtaa isoja kokonaisuuksia, haastaa asiakkaitamme ja etsiä uusia mahdollisuuksia. Olet myös vastuussa nimettyjen, suurten ja meille strategisesti tärkeiden uusasiakkaiden hankinnasta. Huolellisesti valmistellut, näkemykselliset esityksesi varmistavat osaltaan tuloksellisuuden. 

Mitä tehtävässä menestyminen vaatii? 

Onnistuaksesi tehtävässä sinun tulee pystyä analysoimaan esimerkiksi asiakkaan liiketoimintaan, strategiaan tai arvoihin liittyvää informaatiota, ja päättää sekä johtaa vaaditut toimenpiteet käyttäen hyödyksi koko organisaatiomme resursseja. Johdat projekteja ja teet vuosittaisia ja pidemmän tähtäimen myynti- ja asiakkuussuunnitelmia itsellesi. Vastuullasi ovat myös asiakassopimukset. Esimiehesi on käytettävissä sparrauksessa ja tukee sinua keskittymällä ihmisten johtamiseen. Olet erinomainen verkostoituja ja kommunikoit luontevasti erityisesti korkeimman tason päätöksentekijöiden kanssa. 

Kriittisimpinä osaamisalueina pidämme:

  • Kokemusta tuloksellisesta suurien asiakkuuksien johtamisesta sekä palvelumyynnistä 
  • Kykyä tunnistaa liiketoimintapotentiaalia ja toteuttaa onnistuneita myyntisuunnitelmia 
  • Innovatiivista ajattelutapaa ja inspiroivaa työotetta, joka auttaa sinua kehittämään ja johtamaan asiakkuuksia
  • Kykyä ajatella asioita asiakkaiden silmin, hahmottaen kokonaisuuksia
  • Loistavia neuvottelu- ja vuorovaikutustaitoja sekä kykyä johtaa ihmisiä ja projekteja ilman esimiesasemaa 
  • Erinomaista suomen ja englannin kielen taitoa 

Lisäksi arvostamme soveltuvaa koulutusta sekä sujuvaa työotetta kumppanuuksien kehittämiseen. Tarvitset tehtävässä myös itsevarmuutta, myyntihenkisyyttä sekä kykyä kuunnella ja ymmärtää asiakasta. 

Kiinnostuitko? Jos sinulla on kysymyksiä, Aki Anttonen (puh.  040 824 5102, aki.anttonen@lindstromgroup.com) auttaa mielellään. Hae tehtävää sähköisen hakulomakkeemme kautta 31.10.2019 mennessä.