Key Account Manager
3 Step IT

Alkuperäinen julkaisupäivä 16.8.2019

Oletko 3 steppiä muita edellä? Miltä kuulostaa paikka alan johtavassa yrityksessä, ammattimaisessa työyhteisössä osana menestyjätiimiä? Etsimme nyt myyntitiimiimme KEY ACCOUNT MANAGERIA

Tehtävänkuva:

Key Account Managerin tehtävässä vastaat nimetyistä asiakkuuksista ja toimit yhteyshenkilönä asiakkaan IT- ja talousjohdolle. Kestävä kehitys ja kiertotalous ovat liiketoiminnan keskiössä: elinkaaren hallintapalveluiden avulla varmistat, että jokainen asiakas saa teknologialaitteista maksimaalisen hyödyn niiden elinkaaren aikana. Huolehdit asiakkaan nykyisistä ja tulevista tarpeista IT-laitteiden hankinnassa, hallinnassa ja kierrättämisessä – tietoturvasta tinkimättä. Työskentelet sujuvasti yhteistyössä myös yrityksen sisäisten sidosryhmien, kuten palvelupäälliköiden kanssa.
Key Account Managerin kolme tärkeintä tehtävää ovat 1) oman salkun asiakkuuksien hankintojen ja asiakastyytyväisyyden varmistaminen 2) asiakkuuksien laajentaminen lisämyynnillä ja 3) uusmyynnin tuomien uusien asiakkuuksien käynnistäminen.

Tarjoamme sinulle:

• Mielenkiintoisen tehtävän kehittyvässä, kansainvälisessä ja menestyvässä kasvuyrityksessä: Rakennamme kestävämpää tulevaisuutta teknologialaitteiden elinkaarta optimoiden ja käyttöikää pidentäen.
• Mahdollisuuden kehittyä: Tarjoamme sinulle kattavan alkuperehdytyksen ja asiantuntevan tiimin tuen. Tuemme sinua työssäsi uusien asioiden oppimisessa ja ammatillisessa kehittymisessä.
• Joustavat työskentelymahdollisuudet: Luotamme työntekijöihimme ja tarjoamme sinulle mahdollisuuden joustavaan sekä itsenäiseen työskentelyyn.
• Hyvät edut: Mm. sairaskuluvakuutuksen, hammashuollon ja vapaasti valittavat työvälineet.
• Positiivisen ja kannustavan ilmapiirin: Menestys ei tule hampaat irvessä ja työpaikalla saa olla hauskaa. Olemme energinen ja aktiivinen porukka, joka tekee yhdessä töitä, oppii uutta, harrastaa ja liikkuu sekä nauttii yhteisistä saavutuksista.
• Hyvämaineisen yrityksen ja loistavat tulevaisuuden näkymät: Huippupaikan suomalaisessa kansainvälisessä kasvuyrityksessä.

Odotamme sinulta:

• Kokemusta: Asiakkuuksien hallinnasta, myynnistä ja kehittämisestä B2B-palveluiden parissa.
• Esiintymis-, neuvottelu- ja viestintätaitoja: Kykyä esiintyä vakuuttavasti asiakasyritysten ylimmälle johdolle.
• Tuloshakuisuutta: Olet hyvä tunnistamaan mahdolliset myyntitilaisuudet ja tartut niihin hanakasti.
• Systemaattista ja proaktiivista työskentelyotetta asiakassuhteiden kehittämiseen.
• Joukkuepelaajan henkeä: Tiimityö sujuu sinulta mutkattomasti ja tulet toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Olet valmis panostamaan paitsi oman, myös tiimisi menestykseen.
• Hyvää kielitaitoa: Suomen kielen lisäksi sinulla on sujuva suullinen ja kirjallinen englannin kielen taito. Ruotsin kielen taito on eduksi.
• Matkustusvalmiutta: Yrityksen toimipiste sijaitsee Ruoholahdessa, mutta tehtävä edellyttää valmiutta matkustaa kotimaassa.

Työsuhde on vakituinen ja alkaa sopimuksen mukaan.

Haku:

Hae tehtävään rekisteröimällä itsesi hakijaksi osoitteessa http://www.empore.fi/tyopaikat 1.9.2019 mennessä.

Lisätietoja tehtävästä antaa Emporen rekrytointikonsultti Susanna Eskola, puh. 040 620 8387 tai sähköpostitse susanna.eskola@empore.fi.
Varjostus
Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1291880
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Espoo, Helsinki, Uusimaa, Vantaa
  • Lisätietoja antaa: Susanna Eskola, puh. 040 620 8387 tai sähköpostitse susanna.eskola@empore.fi.