(Poistunut julkaisusta)

Key Account Manager
Ricoh Finland Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 16.7.2019

Key Account Manager 

Työnkuva

Key Account Managerin tehtävässä tulet toimimaan Ricoh Finland Oy:n suurasiakasmyynnissä asiakasvastuullisena yhteyshenkilönä sekä kansainvälisten että suomalaisten suurasiakkaiden parissa.

Työssä menestyminen edellyttää viihtymistä asiakkaiden kanssa, strategista ajattelua ja tavoitehakuisuutta. Vastuullasi on vakuuttaa jo olemassa olevat asiakkaamme sekä uudet asiakkaat Ricohin tuotteista ja palvelumalleista aktiivisen myyntityön kautta. Key Account Managerin tehtävässä tarvitaan konsultatiivista työotetta ja liiketoimintaymmärrystä palvelualalta sekä aitoa kiinnostusta asiakkaiden liiketoiminnasta.

Vahva osaaminen palvelu- ja ratkaisumyynnissä sekä ymmärrys projektinhallinnasta auttaa rakentamaan ja kasvattamaan myyntiä kasvutavoitteidemme mukaisesti. Sinulla on tahtoa ja rohkeutta ottaa yhteyttä uusiin asiakkaisiin, käyt aktiivisesti tapaamassa asiakkaita ja tarjoat maailmanluokan palvelujamme asiakkaillemme.

Työssäsi  Key Account Managerina

  • Vastaat kokonaisvaltaisesti suurasiakkuuksista ja asiakkuuksien kehittämisestä

  • Mahdollistat omien tavoitteidesi saavuttamisen aktiivisella ja pitkäjänteisellä työllä

  • Konsultoit ja tuet aktiivisesti asiakkaitamme heidän tarpeidensa osalta

  • Olet ratkaisukeskeinen, sinulla on rohkeutta tuoda uusia näkökulmia esille ja näet erilaiset haasteet mahdollisuutena

  • Toimit tiiviissä yhteistyössä sidosryhmiemme kanssa, jotta asiakkaamme saavat erinomaista palvelua ja voivat toteuttaa omia kasvutavoitteitaan


Toivomme sinulta useamman vuoden kokemusta ja näyttöä B2B-palvelumyynnistä. Synnynnäisenä myyjänä sinulla on hyvät esiintymis- ja viestintätaidot sekä sujuva suomen ja englannin kielen taito. Motivoidut myynnillisistä tehtävistä ja olet tulosorientoitunut, aktiivinen ja systemaattinen. Kunnioitat myös sellaista osaamista, joka eroaa omastasi ja pystyt kommunikoimaan luottamusta herättävästi, keskustelitpa teknisen asiantuntijan tai liiketoimintajohdon kanssa. Kykenet työskentelemään itsenäisesti kaikkien asiakkuuden hoitoon liittyvien tehtävien parissa ja viet asiat loppuun saakka laadukkaasti. Aikaisempi kokemus CRM -järjestelmien käytöstä katsotaan eduksi.

Parhaat asiat meillä ovat ihmisemme ja kulttuurimme, joka kulminoituu arvoihimme: 

CUSTOMER-CENTRIC Act from the customer's perspective
PASSION Approach everything positively and purposefully
GEMBA Learn and improve from the facts
INNOVATION Break with the status quo to create value without limits
TEAMWORK Respect all stakeholders and co-create value
WINNING SPIRIT Succeed by embracing challenges through courage and agility
ETHICS AND INTEGRITY Act with honesty and accountability

Näiden lisäksi meillä parhaita asioita ovat kannattavasti kasvava yritys sekä valtakunnallisestikin erittäin merkityksellinen työ. Meillä saa vaikuttaa asioihin ja teemme työtä yhdessä.

Kiinnostuitko?

Hae paikkaa lähettämällä CV sekä hakemus palkkatoiveineen osoitteeseen aino.toivonen@ricoh.fi viimeistään 31.07.2019. Olethan nopea, koska käymme hakemuksia läpi hakuaikana ja kutsumme potentiaalisia kandidaatteja haastatteluun heti elokuun alussa. Täytämme paikan heti sopivan henkilön löydyttyä.