(Poistunut julkaisusta)

Key Account Manager / Sales Executive - Symfoni ESM (Fujitsu)
Bigpeople

Alkuperäinen julkaisupäivä 1.4.2019


 

Symfoni ESM osana Fujitsun ServiceNow praktiikkaa on johtava Enterprise Service Management (ESM) osaaja. Olemme ServiceNow Gold Sales ja Services Partneri, ja yhdistämme vuosien kokemuksen ja osaamisen ServiceNow-alustan kyvykkyyksiin. Näin voimme toimittaa ESM prosesseja, jotka parantavat asiakkaidemme tehokkuutta, vähentävät kustannuksia, ja vapauttavat heidän henkilöstöään keskittymään olennaiseen eli viemään heidän liiketoimintaa eteenpäin.

 

Nyt etsimme menestyvään ja kasvavaan joukkoomme sinua

Key Account Manager / Sales Executive

Kiinnostaako sinua työ, jossa asiakkaasi ovat Suomen johtavia yrityksiä? Haluaisitko olla mukana matkalla jossa yritys haluaa kasvaa ja menestyä viemällä asiakkaidensa liiketoimintaa uudelle tasolle?

Tehtäväsi painottuu asiakassuhteiden syventämiseen ja kehittämiseen proaktiivisella, pitkäjänteisellä ja kannattavalla otteella. Haluat tietää ja oppia analysoimalla asiakkaan toiminnan erityispiirteet, jotta ymmärrät, miten Symfonin palvelut ja ratkaisut voivat edesauttaa asiakkaidesi liiketoimintaa menestymään. Omaat myös näkemystä, osaamista ja kokemusta uusasiakastyöstä. Sinulla on jo osoitettua näyttöä vastuullisesta ja tuloksekkaasta myynti- ja asiakastyöstä.

Tarjoamme sinulle

  • Mielenkiintoisen ja haastavan tehtävän Euroopan johtavan ServiceNow partnerin organisaatiossa
  • Upeat asiakkuudet ja mahdollisuuden kehittää niitä
  • Globaalin yrityksen tarjoamat mahdollisuudet kehittyä ja edetä urallasi
  • Mahdollisuuden suoraan vaikuttaa kasvun, kannattavuuden ja ensiluokkaisen asiakaskokemuksen toteuttamiseen

Näin tulet menestymään kanssamme 

  • Suunnittelet avainasiakkuuksia tarkasti ja toteutat suunnitelmiasi järjestelmällisesti
  • Ymmärrät erilaisten liiketoimintojen business-logiikkaa ja tuloksenteon dynamiikkaa
  • Tuet ja ohjaat asiakkaiden erilaisia ostoprosesseja huomioiden heidän uniikit tarpeensa
  • Rakennat ja ylläpidät suhteita asiakasorganisaatioiden kaikilla tasoilla ja eri funktioissa
  • Hyödynnät muiden osaamista, johdat ja sparraat organisaatiosi asiantuntijoita kohti asiakkaiden haluamia tuloksia
  • Kommunikoit vakuuttavasti ja sujuvasti Suomen ja Englannin kielillä, niin suullisesti kuin kirjallisesti
  • Toimipaikkasi on pääkonttorillamme Helsingissä, Pitäjänmäellä

Odotamme sinulta vahvaa liiketoiminnallista ymmärrystä, jotta voit käydä tuloskeskeisiä keskusteluja asiakasorganisaatioissa, heidän haluamistaan tuloksista, mahdollisuuksista sekä haasteista. Osaamisesi mahdollistaa, että voit lähestyä asiakkaiden liiketoimintaa analyyttisesti, ymmärrät ja tunnistat mitä arvoa voimme heille tuottaa, sekä miten toteutamme arvolupaustamme. Sinulla on kokemusta vaativista asiakashankkeista ja ymmärrät niiden dynamiikkaa. Olet tottunut käymään johtotason keskusteluja, joiden kautta ja avulla rakennat luottamusta ja löydät mahdollisuuksia yhdessä asiakkaidesi kanssa.

Kokemuspohjasi voi olla esimerkiksi konsultoinnissa, IT palvelunhallinnassa ja/tai digitaalisen transformaatioon laajemmin liittyvissä hankkeissa.

Kiinnostuitko?

Hae tähän tehtävään viimeistään 29.4. mennessä. Toimi nopeasti, sillä aloitamme haastattelut jo hakuajan puitteissa.

Ota yhteyttä ja kysy lisätietoja tehtävästä ja yrityksestämme. Voit soittaa minulle 9.4. klo 15-16 ja 23.4. klo 15-16. Lauri Isoaho, Sales Director, +358 44 377 0483

Millainen yritys olemme?

Symfoni ESM on nyt osa Fujitsua. Autamme asiakkaitamme yksinkertaistamaan IT- ja liiketoimintaprosesseja, jotta asiakasorganisaatioiden arvo kasvaa. Symfoni ESM:llä osana Fujitsun ServiceNow praktiikkaa on noin 380 ServiceNow ammattilaista globaalisti, jotka omaavat yli 800 ServiceNow toimitusprojektin kokemuksen. Fujitsun ServiceNow praktiikka on kasvanut viime vuosina noin 30% vuosivauhdilla.

Lisätietoja meistä löydät osoitteesta www.symfoni-esm.com ja https://www.fujitsu.com/global/microsite/servicenow/