(Poistunut julkaisusta)

Key Account Manager, Public Sector
Edenred Finland Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 5.6.2019

Onko julkisen alan lainalaisuudet sinulle tuttuja, mutta kaipaat dynaamisuutta ja tällä hetkellä nopeasti kehittyviä markkinoita ympärillesi?

Kiinnostaako yritys, jonka toimii ja jonka business yhdistää B-B-C-liiketoiminnan ja hyvinvoinnin?

Oletko urallasi vaiheessa, jossa haluat vapauden yhdistää työ- ja perhe-elämän joustavasti?

Etsimme uutta tiimikaveria tehtävään

Key Account Manager, Public Sector

palvelemaan julkisen sektorin asiakkaitamme osana eloisaan ja kansainväliseen työyhteisöömme Helsingin Vallilaan. Tarjoamme sinulle ketterän ja vahvan vaikuttajan paikan, alan markkinajohtajan myyntitiimissä. Tuemme sinua koko yrityksen asiantuntemuksella ja toivomme, että itse tuot mukanasi vahvaa julkiseen sektoriin keskittyvää myyntiosaamista.

Mitä kuuluu päivittäisiin työtehtäviisi ja vastuualueisiisi?

Työssäsi vastaat itsenäisesti omasta asiakasportfoliosta, joka koostuu Edenredin julkisen sektorin asiakkuuksien johtamisesta sekä uusasiakashankinnasta. Vastuullasi on taata nykyisten asiakkaiden kokonaisvaltainen asiakaskokemus ja varmistaa liiketoiminnan myönteinen kehitys. Olet taitava keskustelija, ymmärrät asiakkaiden toiveet ja tarpeet sekä kykenet ratkaisemaan ongelmia itsenäisesti. Osana tiimiä työskentelet suunnitelmallisesti omien sekä kollegoiden kanssa yhteisten tavoitteiden saavuttamiseksi. Tehtävässä raportoit Sales Directorille.

Kukoistat tässä tehtävässä, jos sinulla on:

  • vahvaa kokemusta ja näyttöjä palveluiden tai ratkaisujen myynnistä sekä julkisen sektorin asiakkuuksien johtamisesta ja kehittämisestä
  • halua ja kykyä tehdä tulosta
  • vakuuttavia vuorovaikutus- ja neuvottelutaitoja kaikilla orgnisaatiotasoilla
  • hyviä verkostoitumistaitoja, ymmärrystä julkisen sektorin osto-organisaatioista sekä mahdollisesti valmis suhdeverkosto
  • sujuvaa suomen (ja englannin) kielen suullista ja kirjallista taitoa
  • valmiutta aloitteelliseen, joustavaan ja vastuulliseen työskentelyyn itsenäisesti sekä osana tiimiä
  • omaa autoa sekä matkustusvalmiutta asiakastyön sitä vaatiessa

Olet energinen ja tuloshakuinen myynnin ammattilainen. Ymmärrät, mistä onnistunut asiakkuuksien johtaminen muodostuu ja kuinka asiakkuuksia kehitetään. Palat halusta ylittää sinulle asetetut tavoitteet ja tunnistat uudet mahdollisuudet myynnin kasvattamiseen. Tuntemuksesi julkisen sektorin asiakkuuksien johtamisesta, julkisesta hankintalaista ja kilpailutuskäytännöistä sekä asiakkaiden hankinta- ja myyntiprosessista on vahvaa.

Tarjoamme Sinulle

vakituisen ja kokopäiväisen työn kehittyvässä FinTech-alan kansainvälisessä yrityksessä. Tehtäväsi on itsenäinen ja vastuullinen, mutta tuemme sinua mahdollisuuksilla kouluttautua ja kehittää osaamistasi. Kulttuuriimme kuuluu olennaisesti toistemme kannustaminen ja auttaminen, ja jokainen onnistuminen on yhteinen ilo. Meille on tärkeää, että jaat tämän arvopohjan.

Meillä on kunnianhimoiset tavoitteet, mutta tämä ei kuitenkaan tarkoita, että työskentelemme vakavina. Huumori ja nauru näkyvät ja kuuluvat toimistolla ja arjessamme on hyvä ilmapiiri. Lämminhenkisyyttämme kuvaa hyvin sana perhe, ja arvostamme myös elämääsi työn ulkopuolella ollen perheystävällinen työpaikka. Sinulla on mahdollisuus järjestää omaa työntekoasi ja tehdä myös etätöitä.

Hyvinvointi on toimintaamme ohjaavia teemoja, joka näkyy niin yrityskulttuurissamme kuin toimistomme kalustuksessa. Siksi on meille tärkeää, että myös työsuhde-etuihisi kuuluvat Lounas-, Virike- ja Työmatkaedut sekä mm. kattava terveysvakuutus.

Oletko se Sinä?

Mikäli kiinnostuit tehtävästä, lähetäthän CV:si ja hakemuksesi palkkatoiveineen 16.6. mennessä hakujärjestelmämme kautta. Haastattelut aloitetaan välittömästi ja paikka täytetään sopivan henkilön löytyessä. Lisätietoja saat soittamalla Sales Director Minna Keloselle 050-5643663. Parhaiten tavoitat Minnan klo 8-9 välisenä aikana.