(Poistunut julkaisusta)

Key Account Manager / Oy Lantmännen Unibake Ab, Helsinki
MPS

Alkuperäinen julkaisupäivä 7.1.2019


Lantmännen Unibake on kansainvälinen leipomoalan konserni, joka valmistaa leivonnaispakasteita ja tuoreita leipomotuotteita ammattikeittiöille ja vähittäiskaupalle. Tuotteemme ovat uunituoreita silloin, kun kuluttajat niitä tarvitsevat kellonajasta tai maanosasta riippumatta. Tavoitteenamme on tehdä leivästä asiakkaillemme kannattavaa liiketoimintaa laadukkailla tuotteilla ja huippuluokan ratkaisuilla, jotka ovat vastuullisesti ja kestävällä tavalla tuotettuja sekä korkeiden elintarviketurvallisuusstandardien mukaisia. Asiakkaitamme ovat ruokatalot, hampurilaisketjut ja keskusliikkeet ja tuotemerkkejämme ovat muun muassa Vaasan, Schulstad Bakery Solutions ja Vaasan Kotiuunin.

Lantmännen Unibaken pääkonttori sijaitsee Tanskassa ja sillä on 36 nykyaikaista leipomoa eri puolilla maailmaa. Yhtiön vuotuinen liikevaihto kansainvälisesti on EUR 1,1 miljardia ja sen palveluksessa työskentelee 6 000 henkeä yli 20 maassa. Suomessa meitä on 250 ja Baltiassa 150. Lisätietoa www.lantmannen-unibake.fi

Key Account Manager

Etsimme Key Account Manageria vastaamaan merkittävistä ketjuasiakkaista Lantmännen Unibaken Food Service -myyntiorganisaatioon. Odotamme sinulta tuloksentekokykyä ja -halua sekä innostuneisuutta kehittää omia asiakkuuksiasi. Tehtävässä pääset myös vaikuttamaan Lantmännen Unibake Finlandin myynnin kokonaisvaltaiseen kehitykseen ja menestykseen.

Vastuualueet:

  • Vastaat merkittävistä ketjuasiakkaista Food Service -sektorilla.
  • Laadit vuosittain itsenäisesti asiakaskohtaiset budjetit, asiakassuunnitelmat ja tavoitteet, jotka vahvistatte yhdessä Food Service -toiminnasta vastaavan kanssa.
  • Vastaat ennusteista ja tuotehallinnasta asiakkaittesi osalta.
  • Osallistut osana laajennettua myynnin johtoryhmää Lantmännen Unibake Finlandin liiketoiminnan kehittämiseen, tuotekehitykseen ja lanseerauspäätöksiin.

Odotamme sinulta

  • akateemista kaupallista tutkintoa tai vastaavaa esim. restonomi
  • sujuvaa suomen ja englannin kielen suullista ja kirjallista taitoa
  • hyviä IT-taitoja ja kykyä käyttää CRM-työkalua (Microsoft Dynamics) asiakaslähtöisesti
  • vähintään viiden vuoden työkokemusta vastaavista tehtävistä
  • asiakaslähtöistä ajattelua ja toimeenpanevaa asennetta
  • erinomaisia neuvottelutaitoja
  • pitkäjänteistä ja kehittävää otetta oman työskentelyn suhteen
  • suunnitelmallista otetta työhön
  • positiivista asennetta ja kykyä luoda hyvää työilmapiiriä.

Raportoit tehtävässäsi Food Service -myyntipäällikölle.

Lisätietoja antaa myyntipäällikkö Piia Töllinen puh. 050 586 0303 ti 8.1. klo 8–9, ke 9.1. klo 8–9 ja to 10.1. klo 14–16. Muina aikoina MPS-konsultti Nina Kalajoki, puh. 020 746 9413. Täytä hakemuslomake palkkatoiveineen ja liitä mukaan hakemuksesi sekä CV:si hakupainikkeen kautta viimeistään 16.1.2019 mennessä.