(Poistunut julkaisusta)

Kesätyöntekijöitä Baronalle Joensuun asiakaspalvelukeskukseen
Barona Joensuu

Alkuperäinen julkaisupäivä 21.1.2020

Oletko sinä tuleva kesätyöntekijämme Tiedepuiston asiakaspalvelukeskukseemme?
Haluatko oppia laadukkaan asiakaspalvelun ja modernin myynnin salat ja kehittyä kesän aikana
teleoperaattorialan osaajaksi? Kiinnostaako mahdollisuus jatkaa töitä myös kesän jälkeen?

Työskentelemme teleoperaattoreiden, Telian yritysasiakaspalvelun sekä Elisan kuluttaja-asiakaspalvelun parissa ja haemme nyt kesätyöntekijöitä kaikkiin näihin tiimeihimme.

Kesätyömme alkavat huhti-toukokuun aikana ja jatkuvat elokuun loppuun saakka. Hyville tekijöille haluamme tarjota mahdollisuuden jatkaa tehtävissä myös kesän jälkeen, joko koko- tai osa-aikaisesti. Jos olet esimerkiksi opiskelija, tämä voi olla tilaisuutesi tehdä töitä kesän ajan kokoaikaisesti ja jatkaa syksyllä opintojesi ohella!

Mitä työtä teemme ja millaisia henkilöitä etsimme?

Telian ja Elisan asiakaspalvelutehtävät tarjoavat tekijälleen loistavan mahdollisuuden kehittää asiakaspalvelu- ja ratkaisumyyntitaitojaan. Työsi on ratkaista asiakkaan asia, jonka tiimoilta hän on sinuun puhelimitse yhteydessä sekä samalla kartoittaa asiakkaan mahdolliset muut tuote- ja palvelutarpeet. Työtehtäviin ei sisälly ulossoittoa. Työssäsi menestymiseen tarvitset rohkeaa asennetta ja näppärää tietokoneenkäyttöä sekä tiedonhakutaitoa.

Valmis osaaja sinun ei tarvitse olla, sillä tehtäviimme on kattava koulutus työsuhteen alussa ja saat täyden tarvitsemasi tuen tiimikavereiltasi ja koko toimistoltamme.

Työajat ja palkkaus

Kesätyömme ovat kokoaikaisia, 37,5h/vko, mutta kesän jälkeen voi olla mahdollista jatkaa osa-aikaisena. Tiimimme työskentelevät arkisin klo 8- 19 välillä ja lauantaisin klo 10-16.30. Palkkauksessa noudatamme ICT-alan työehtosopimusta. Lisäksi myynneillä ja tehokkuudella on mahdollisuus kasvattaa kuukausiansioitaan.

Varmista kesätyöpaikkasi ajoissa!

Jätä hakemuksesi vaikka jo tänään, mutta viimeistään perjantaina 28.2. Olemme sinuun yhteydessä etenemisestäsi mahdollisimman pian tai viimeistään maaliskuun aikana. Kerrothan hakemuksessasi ainakin seuraavat:

  • kummasta tehtävästä olet ensisijaisesti kiinnostunut
  • vahvuutesi asiakaspalvelukeskustyöhön
  • aikaisempi kokemus ja osaaminen, josta voisi olla hyötyä

Jäikö jokin asia askarruttamaan? Olethan yhteydessä rekrytoinnista vastaavaan henkilöstökonsulttiimme Sakran Nuojuaan, jonka saat kiinni arkisin klo 10-15 numerosta 050 571 6584.