(Poistunut julkaisusta)

Kesätyöntekijät Contact Centeriin
ManpowerGroup Contact Center Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 3.5.2018

ManpowerGroup Contact Center Oy on Suomen suurin Contact Center -palveluiden tuottaja. Tarjoamme monipuolisia ja mielenkiintoisia työtehtäviä: hoidamme mm. asiakasyrityksiemme myyntiä, teknistä tukea, asiakaspalvelua ja erilaisia back office -tehtäviä. Asiakasyrityksemme edustavat kansainvälisiä ja kotimaisia huippubrändejä eri toimialoilta. Asiakaspalvelukeskuksissamme Imatralla, Joensuussa, Jyväskylässä ja Turussa työskentelee reilut 600 asiakaspalvelun ja myynnin ammattilaista. Asiakaspalvelumme on monikanavaista eli palvelemme asiakkaita puhelimitse, kirjallisesti, chatin välityksellä sekä sosiaalisessa mediassa. Myynnillisyys on tärkeässä osassa kaikkea palvelua ja vahvasti mukana kaikessa tekemisessämme.

Kiinnostaako ponnahduslauta kesätöiden kautta työelämään? 
Kelpaisiko tienata kesän ajan ja säilöä hilloa talven varalle? 
Siistissä sisäduunissa ei haittaa jos (ja kun) sataa vettä koko kesän!

Hae meille kesätyöntekijäksi Jyväskylän Contact Centeriin!

Meillä on vielä kesätyöpaikkoja jäljellä myyntipuolella ja myynnillisessä kuluttaja-asiakaspalvelussa! 

Myynnillisessä kuluttaja-asiakaspalvelussa vastaat teleoperaattorin asiakkaiden yhteydenottoihin, ratkaiset iloisella asiakaspalveluasenteella ongelmat ja teet samalla sujuvasti lisämyyntiä.

Myynnissä soitat projektista riippuen joko yritys- tai kuluttaja-asiakkaille ja tarjoat laadukkaita ratkaisuja esimerkiksi sähkösopimuksiin tai vakuutuksiin liittyen.

Myynti on osa laadukasta asiakaspalvelukokemusta, jossa tarjoamme asiakkaalle kokonaisvaltaisesti parhaat ratkaisut, teit sitten inboundia tai outboundia.  

Lisää tietoa Contact Centeristämme ja tehtäväprofiileista löydät osoitteesta: 
https://www.manpower.fi/fin/hakijakampanjat/cc-hakijat/

Meille tärkeintä on innostunut ja myynnillinen asenne sekä oppimisen halu! Aikaisempi kokemus esimerkiksi puhelinmyynnistä nähdään eduksi, mutta ei ole välttämätöntä. Koulutustaustaasi tai työhistoriaasi enemmän katsomme kiinnostustasi asiakaspalveluun ja myyntiin.
Odotamme, että pystyt positiivisella asenteella ratkaisemaan asiakkaiden ongelmatilanteita, etkä epäröi tarttua myyntitilaisuuksiin. Olet sujuvasanainen ja ulospäinsuuntautunut, ja tulet hyvin juttuun monenlaisten ihmisten kanssa. Uskot omaan tekemiseesi ja osaat siksi vakuuttaa myös asiakkaan. 
Toivomme sinun olevan ennakkoluuloton ja positiivinen tiimipelaaja, joka opettelee, jos jotain ei vielä osaa. 

Meiltä saat kattavan palkallisen koulutuksen tehtävään, siistin sisätyön kesäksi, upeat työkaverit ja osaavat esimiehet, jalan monenkin oven väliin ja tietysti tuntipalkan lisäksi kunnon kannustepalkan. Työhyvinvointiin ja rentoon fiilikseen panostetaan myös kesällä!

Lisää informaatiota voit kysyä rekrytointitiimiltämme osoitteesta cc.rekrytointi@manpowergroup.fi tai puh. 040 652 8810, mutta pirautathan klo 12-14 välillä arkisin.  
Hae iloiseen porukkaamme osoitteessa www.manpower.fi 

Työvuoroja on tehtävästä riippuen arkisin noin klo 7-20 ja lauantaisin noin klo 8-18 –välillä. Työt alkavat palkallisella koulutusjaksolla toukokuussa ja toivomme sinun voivan työskentelevän vähintään elokuun loppuun asti. 

ManpowerGroup Contact Center on mukana Vastuullinen kesäduuni 2018 –kampanjassa! 

Käy katsomassa toimistomme fiiliksiä Facebookissa ja Instagramissa:

https://www.facebook.com/MGSCCjyvaskyla/
https://www.instagram.com/mgsccjkl/ 
Kesän meininkiä voi myös seurata sosiaalisessa mediassa hashtagilla #hillootalveksi