(Poistunut julkaisusta)

Kesätyöntekijä Service Deskiin
Fazer Services

Alkuperäinen julkaisupäivä 7.2.2020

Luo kanssamme merkityksellisiä hetkiä. Haemme sinua

Kesätyöntekijä Service Deskiin

Fazer Shared ICT Services on osa Fazerin palvelukeskusta ja tarjoaa tukea konsernin laajuisesti. Haemme nyt kesätyöntekijää kuuden työntekijän Service Desk -tiimiimme Vantaan Vaaralaan.
Tehtävässä vastaat osaltasi loppukäyttäjiltä tulevien tukipyyntöjen käsittelemisestä. Asiakkaamme tavoittavat meidät puhelimen, sähköpostin ja itsepalveluportaalin kautta. Tiloissamme toimii myös asiakkaille tarkoitettu palvelutiski. Toimimme tiiviissä yhteistyössä muiden ICT-tiimien sekä liiketoimintojen hallinnoimien järjestelmien pääkäyttäjien kanssa.

Päivittäiseen toimintaamme kuuluu:
• Loppukäyttäjien tuki ja opastus ICT-asioissa
• Ohjelmisto- ja käyttöjärjestelmäasennukset
• Mobiililaitteiden ja -liittymien hallinnointi
• AV-laitteiden tuki yhteistyössä kolmannen osapuolen kanssa
• Microsoft-tuotteiden tuki ja käyttäjähallinta
• ICT-tuen piiriin kuuluvien tukipyyntöjen kokonaisvaltainen hallinnointi
• Laitehuoltojen järjestäminen
• Tietokoneiden elinkaaren hallinta

Tehtävä on määräaikainen kesälomasijaisuus kesäkuun alusta elokuun loppuun saakka.

Miksi Fazer Services?

Olet osa kannustavaa ja lämminhenkistä työympäristöä, jossa kollegat innostavat toisiaan loistaviin suorituksiin. Service Deskin kesätyöntekijänä pääset tekemään töitä korkealaatuisten makuelämysten puolesta – yhteistyössä ammattitaitoisen työyhteisön ja muiden fazerilaisten kanssa. Tarjoamme sinulle kehittävän ja kannustavan työilmapiirin sekä monipuolisen tehtäväkentän.

Mitä toivomme sinun tuovan tiimiin?

Työntekijänä olet vuorovaikutustaitoinen ja ongelmanratkaisukykyinen tiimipelaaja. Toivomme sinulta asiakaslähtöistä ja oma-aloitteista otetta työhön sekä valmiutta työskennellä suomen kielen lisäksi myös englanniksi. Ruotsin osaaminen katsotaan eduksi. Sinulla on tehtävään soveltuva koulutus, esim. datanomi tai tradenomi tai olet loppusuoralla opintojesi kanssa.

Edellytämme sinulta osaamista seuraavista osa-alueista:
• O365-tuotteiden ymmärrys
• Active Directory
• Verkkotekniikoiden perusteet
• Windows 10-käyttojärjestelmän perusteet
• Powershell-osaaminen katsotaan eduksi.

Hae nyt ja tule mukaan tiimiin, joka luo merkityksellisiä hetkiä.

Hae tehtävää 1.3. mennessä täyttämällä hakemus osoitteessa www.urafazerilla.fi. Lisätietoja tehtävästä antaa Janne Berlin, ICT Service Desk Manager, p. 0405108590, 10.-14.2. ja 24.-28.2. klo 9-12.

 

Kun Karl Fazer avasi ensimmäisen konditoriansa Helsingin Kluuvikadulle vuonna 1891, hänen missionsa oli tehdä ruokaa, jolla on merkitys: mahdollistaa ilon ja hyvinvoinnin hetkiä ihmisille ympärillään. Tänään se kiteytyy lupaukseemme: Northern Magic. Made Real. Tänä päivänä meillä on toimintaa yhdeksässä maassa ja vientiä noin 40 maahan. Menestyksemme takana vaikuttavat edelleen Karl Fazerin arvot, luovuus ja ennakkoluulottomuus. Ne näkyvät tuotteiden ja palvelun parhaassa laadussa, rakastetuissa brändeissä, ihmisten osaamisessa ja vastuullisessa tavassa toimia. https://www.fazergroup.com/fi/tietoa-fazerista/

Northern Magic. Made Real.