(Poistunut julkaisusta)

Kesätyöntekijä kuluttajaneuvontaan
Fazer

Alkuperäinen julkaisupäivä 6.3.2019

Etsitkö hyvältä maistuvaa työtä? Haemme sinua

Kesätyöntekijä kuluttajaneuvontaan

Löydä intohimosi herkkujen maailmasta

Kuluttajaneuvojana toimit osana asiakaspalvelutiimiä, tavoitteenasi brändin mukaisen kuluttajakokemuksen varmistaminen. Keskeisiä tehtäviäsi ovat tuotteisiin liittyvien palautteiden, reklamaatioiden, ideoiden ja kyselyiden vastaanottaminen ja käsittely sekä tietosuoja-asetuksen mukaisten pyyntöjen käsittely. Viestintä eri kanavissa, kuten somessa, on keskeinen osa työtehtäviäsi.

Päivittäisessä työssä huolehdit kyselyiden ja reklamaatioiden kirjaamisesta kuluttajapalautejärjestelmään sekä ylläpidosta, raportoinnista ja tiedottamisesta. Teet tiivistä yhteistyötä sidosryhmien kanssa ja vastaat kuluttajapalautteiden selvitystyöstä sekä mahdollisesta korvauskäsittelystä. Avustat tarvittaessa myös muissa asiakaspalvelutiimin työtehtävissä.

Tehtävä on määräaikainen kesätyö kesäkuun alusta elokuun loppuun. Työtä tehdään liukuvasti arkisin toimistotyöaikaan, pääsääntöisesti klo 8.00-16.00 välillä.  Toimipaikka sijaitsee Vantaan Vaaralassa.

Miksi Fazer?

Meillä kaikki alkaa ihmisistä. Olet osa kannustavaa ja lämminhenkistä työympäristöä, jossa kollegat innostavat toisiaan loistaviin suorituksiin. Kuluttajaneuvojana sinulle tarjoutuu mahdollisuus kasvattaa omaa osaamistasi monipuolisissa tehtävissä. Inspiroivan työn ja kannustavan työympäristön lisäksi tarjoamme myös houkuttelevat lisäedut

Mitä toivomme sinun tuovan tiimiin?

Olet elintarvike- tai ravintola-alan korkeakoulututkintoa opiskeleva, tunnet ravitsemuksen sekä erityisruokavalioiden perusteet ja ymmärrät elintarvike-, kuluttaja- sekä tietosuojaa koskevan lainsäädännön vaatimuksia.  Sinulla on jo kokemusta vaativasta asiakaspalvelutyöstä sekä esimerkiksi elintarviketeollisuuden, tuotantoprosessien ja asiakaspalveluprosessien tuntemusta. Persoonana ja asiakaspalvelijana olet palveluhenkinen, järjestelmällinen ja vastuuntuntoinen. Kommunikoit sujuvasti suomeksi ja englanniksi, ruotsin kielen taito katsotaan eduksi. Kuluttajapalautejärjestelmän lisäksi käytämme viestintään sosiaalisen median kanavia.  

Etsitkö hyvältä maistuvaa työtä? Löydä työpaikka sinun makuusi.

Hae tehtävää 13.3. mennessä.

Lisätietoja tehtävästä antaa Anna Pukander, Consumer Service Manager, puh. 0400 947 092, ke 6.3. klo 9-10, to 7.3. klo 9-10 ja ti 12.3. klo 9-10.

Pysähtyessäsi nauttimaan Fazerin tuotteista tai palveluista, voit maistaa niissä rakkautemme ja omistautumisemme. Missiotamme – ruokaa, jolla on merkitys – toteutamme 15 000 tiimiläisen voimin eri vastuullisissa ja innovatiivisissa liiketoiminnoissamme. Ponnistamme Pohjoismaisilta juuriltamme kohti kansainvälisiä markkinoita, tähtäimessämme kasvu. Jos jaat intohimomme, voit löytää juuri sinulle sopivan roolin tiimistämme.

Tutustu meihin: #meidänfazer