Houkuttaako rento, ammatillinen meininki? Tahdotko samalla kartuttaa tärkeitä taitoja tulevaa työuraasi varten? Opi, kehity, naura ja luo tulevaisuutta kanssamme. Tule siis meille kesäduuniin Wholesaleen ja vietä elämäsi kesä Telialla!
Olen Kirsi-Marja Eklund ja toimin Telian Wholesale yksikön kehitys-ja tukitoiminteiden johtajana. Tiimimme vastaa Telian palveluiden kehittämisestä ja tukitoiminteista, jotka mahdollistavat laadukkaiden palveluiden myynnin, toimittamisen ja ylläpidon suomalaisille ja kansainvälisille operaattoriasiakkaille. Etsimme nyt Support Specialist Traineeta myynnin tukitehtäviin Helsinkiin.
Teemme asiakaslupauksen lunastamiseksi tiivistä yhteistyötä Telian eri yksiköiden, kuten toimituksen, vianhallinnan ja laskutuksen sekä kansainvälisestä tarjoamasta vastaavan Telia Globalin kanssa. Tehtävässä pääset oppimaan operaattoreiden välistä päivittäistä kaupankäyntiä sekä osallistumaan toimintamallien kehitykseen. Salkussamme on tuotteita Internet- ja kuituyhteyksistä aina monipuolisiin Carrier Ethernet- ja Aallonpituusratkaisuihin.
Kesätyöpäiväsi saattaisi näyttää tältä
Meillä tehdään töitä arkisin joustavasti välillä klo 8-17, viikonloppuisin lepäämme ja nautimme Suomen kesästä. Päivän aikana käsittelet operaattoriasiakkaittemme tekemiä tarjouspyyntöjä ja erilaisia tiedusteluja. Kuuntelet herkällä korvalla asiakasta ja sisäisiä sidosryhmiä sekä osallistut aktiivisesti toimintamallien kehitykseen, jotta pystymme palvelemaan asiakkaitamme yhä paremmin. Olet päivittäin yhteydessä eri sidosryhmien kanssa Suomessa ja muissa maissa. Päivän aikana olet käyttänyt vähintään suomea ja englantia kommunikoidessasi asiakkaittemme ja sidosryhmien kanssa.
Mitä tarjoamme
Tarjoamme mielenkiintoisen mahdollisuuden toimia myynnin tukitehtävissä ja olla aktiivisesti mukana jatkuvassa toimintamallien kehityksessä. Pääset näköalapaikalle Telian tukku- ja verkkoliiketoiminnan ytimeen. Meillä on lisäksi työkalut ja -tavat joustavaan työaikaan, jos sinulla on esimerkiksi tarve tehdä opintoja työn ohessa.
Lupaamme lisäksi, että kartutat kesätöissä arvokasta osaamista tulevaa varten. Mihin suuntaan urasi kehittyykään, on kesän aikana saamistasi asiakaspalvelutaidoista, prosessien tuntemuksesta ja teknisestä osaamisesta hyötyä ihan jokaisessa tulevassa työtehtävässäsi. Lisäksi pääset hiomaan viestintä- ja neuvottelutaitojasi. Jos olet opintojesi loppuvaiheessa, saatat kesän aikana löytää itsellesi opinnäytetyöaiheen tai tehtäväsi saattaa jatkua kesän jälkeenkin.
Kesätyöpaikka sopii erityisesti henkilölle, joka
- Opiskelee kaupallisen tai teknisen alan opintoja (mahdollisesti opintojen loppuvaiheessa)
- On utelias työskentelemään uusimpien teknologioiden parissa
- Janoaa uuden oppimista ja loistaa paikoin hektisessäkin arjessa
- On kyvykäs asettumaan asiakkaan osaan ja haluaa luoda unohtumattomia asiakaskohtaamisia
- Tarttuu rohkeasti toimeen
- Kykenee sujuvasti viestimään ja toimimaan eri sidosryhmien kanssa (niin suomeksi kuin englanniksi)
- On ratkaisukeskeinen ja kiinnostunut prosessien kehittämisestä
- On aktiivinen ja pitää tiimityöskentelystä
Kiinnostuitko?
Lähetä itsesi näköinen CV ja työtehtävään kohdistettu hakemuskirjeesi rekrytointijärjestelmämme kautta 5.2.2023 mennessä. Hae pian, sillä käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana. Haluatko tietää lisää? Kysy mieltäsi askarruttavia asioita Facebookissa Telian kesäduunit -ryhmässä. Voit myös kysyä minulta lisää sähköpostitse, kirsi-marja.eklund@teliacompany.com