Kesätyö: Key Customer Service Specialist, Key Service Desk
Telia

Alkuperäinen julkaisupäivä 5.2.2020

Houkuttaako kesä innostavassa työympäristössä?

 

Opi, kehity, naura ja luo tulevaisuutta kanssamme. Tule siis meille kesäduuniin Key Service Deskiin ja vietä elämäsi kesä Telialla!

 

Osastomme on joukko huippuosaajia, joita yhdistävät huumori ja tekemisen into. Etsimme nyt uusia tiimipelaajia joukkoomme Jyväskylään.

 

Key Service Desk on palvelu, joka mahdollistaa yrityksille Telian palveluihin liittyvän yksilöllisten tarpeiden mukaisen asiakaspalvelun vianhallinnasta palvelupyyntöihin. Asiakkaidemme yhteydenotot koskevat niin mobiilin ja kiinteän verkon yhteyksiä sekä palveluita kuin myös asiakkaidemme puhe- ja viestintäratkaisuja. Tiimimme toimii Telian käyntikorttina suurasiakkaiden nimetyille yhteyshenkilöille.

Vastaamme asiakkaiden yhteydenottoihin puhelimitse, chatissa ja muita digitaalisia kanavia hyödyntäen. Työ on monikanavaista ja nopeatahtista työtä yhdessä Suomen suurimmista yritysasiakaspalveluista, jossa sinulla on mahdollisuus oppia jatkuvasti uutta.

Key Service Desk palvelee asiakkaita 24/7 joten odotamme valmiutta 3-vuorotyöhön.

 

Mitä odotamme sinulta:

Odotamme sinulta reipasta palveluasennetta ja kykyä oppia uutta. Työympäristömme on ajoittain kompleksinen ja vaatii joustoa asiakkaan tarpeiden mukaisesti. Tuot iloa arkeemme ja ihastutat asiakkaitamme omalla persoonallasi. Vahvuutesi voivat olla niin tekniikan kuin kaupallisen alan puolelta, joiden lisäksi uskallat heittäytyä työhön omalla tyylilläsi. Työssä vaaditaan sujuvaa suomen ja englanninkielen taitoa. Osa asiakkaistamme on ruotsinkielisiä, joten ruotsinkielen osaaminen on plussaa.

 

Miksi juuri sinun kannattaa hakea meille?

Tulet kasvattamaan osaamistasi B2B-liiketoiminnasta kansainvälisessä pörssiyhtiössä. Opit ymmärtämään uuden sukupolven teleoperaattorin merkityksen yritysten liiketoiminnalle. Meillä pääset kehittymään ja kehittämään. Organisaatiossamme uudet ideat otetaan innolla vastaan. Kesätyöntekijänä pääset heti mukaan vaikuttamaan. Työ on vaihtelevaa, joten tässä tehtävässä et tule tylsistymään!

 

Mitä tarjoamme:

Tarjoamme sinulle erittäin kilpailukykyisen palkan innostavassa työyhteisössä sekä kattavan perehdytyksen tehtävään ja kattaviin ICT-palveluihimme. Me Key Service Desk -jengin kanssa varmistamme sinun mahdollisuutesi onnistumiseen.

 

Miltä kuulostaa, kiinnostuitko?

Lähetä meille persoonallinen työhakemus rekrytointijärjestelmämme kautta mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 28.2.2020.

 

Haluatko tietää lisää?

Kysy mieltäsi askarruttavia asioita Facebookissa Telian kesäduunit -ryhmässä. Kerromme ryhmässä hakuvinkkejä ja päivitämme tietoja hakujen etenemisaikataulusta. Voit myös soitella tai meilailla tuleville kollegoillesi ja kysyä lisää arkisin klo 9-11 välillä.

Kimmo Ansio puh. 040 3024587 kimmo.ansio@teliacompany.com ja Hanna-Leena Ikonen puh. 040 302 2915 hanna-leena.ikonen@teliacompany.com

 

#teliakesä #VKD20

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot