(Poistunut julkaisusta)

Kesätyö 2020, ostoreskontranhoitaja
Koskisen Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 30.1.2020

Ostoreskontran hoitaja osa-aikaiseen työsuhteeseen Järvelään (määräaikainen)  

Ostoreskontran hoitajana työskentelet pääsääntöisesti ostoreskontran päivittäisten tehtävien parissa käsitellen meille saapuvia ostolaskuja. Käytössämme olevat järjestelmät ovat Opus Capita ja Microsoft Dynamics AX. Työskentelet osana Koskisen konsernin taloushallinnon kuuden hengen tiimiä.

Menestyäksesi tehtävässä sinulla on:

  • tehtävään soveltuvia opintoja taloushallinnon alalta ja/tai kokemusta vastaavista työtehtävistä.
  • numerotarkkuutta ja huolellisuutta
  • tiimityötaitoja sekä asiakaspalveluhenkisyyttä
  • hyvää suomen ja englannin kielen suullista ja kirjallista taitoa
  • Microsoft Excel ja Word taitoja

Työsuhde on osa-aikainen noin kaksi päivää viikossa 15.5.2020 asti, jonka jälkeen työ jatkuu täysipäiväisenä kesätyönä noin 3 kuukauden ajan.
Työ soveltuu hyvin opiskelijalle, koska voimme sopia työskentelypäivät joustavasti. Mikäli sinulla on koulutukseesi liittyvä työharjoittelu vielä suorittamatta voimme keskustella myös sen suorittamisesta. Siinä tapauksessa pääset tutustumaan laajemmin taloushallinnon ja toimistopalveluiden eri toimintoihin.  

Lähetä hakemuksesi ansioluetteloineen mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 5.2.2020 mennessä. Aloitamme haastattelut jo hakuaikana ja täytämme tehtävän heti sopivan henkilön löydyttyä.

Jos haluat kuulla lisää tehtävästä ja tulevasta työporukastasi, voit olla yhteydessä kirjanpitopäällikkö Katja Lassila-Hyypiään, puh. 040 749 3032