(Poistunut julkaisusta)

Kesätöihin Helpten Oy:lle Espooseen
Helpten Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 12.6.2019

Etsimme nyt asiakkaallemme Helpten Oy:lle kesäksi asiakaspalveluhenkistä Technical Support Specialistia yritysasiakkaiden tekniseen tukeen. Tehtävä sopii erinomaisesti teknisesti asiakasrajapinnassa viihtyvälle vastavalmistuneelle tai loppuvaiheen IT-opiskelijalle.

TEHTÄVÄN KUVAUS:

Technical Support Specialistin tehtäviin kuuluu muun muassa sovellus- ja tuotetuki Helpten Oy:n yhteistyökumppaneille ja asiakkaille, laitteiden konfigurointi asiakkaiden tarpeiden mukaan, sekä laitetoimitukset.

Asiakasrajapinnassa tehtävä työ tapahtuu puhelimitse ja sähköpostitse. Työ edellyttää kokemusta asiakaspalvelusta, kiinnostusta ohjelmistotekniikkaa ja IoT-laitteita kohtaan, sekä asiakaslähtöistä ja itsenäistä otetta työskentelystä.

Työskentely tapahtuu Helpten Oy:n toimipisteessä Espoon Sinimäessä. Työsuhde alkaa 1.7.2019 ja on alkuun määräaikainen syyskuun puoliväliin saakka. Tulet työllistymään Barona IT Oy:lle, mutta työskentelemään asiakasyrityksessämme.

TOIVOMME HAKIJALTA:

• Työkokemusta asiakaspalvelutehtävistä

• Asiakaslähtöistä ja itsenäistä työskentelyotetta

• Teknistä osaamista ja ongelmanratkaisutaitoa

• Sujuvaa suomen ja englannin kielen suullista ja kirjallista osaamista

Etsimämme henkilö on reipas, ulospäin suuntautunut persoona, joka hoitaa annetut tehtävät positiivisella asenteella loppuun asti. Koska työ on asiakaspalvelua, arvostamme hyviä vuorovaikutustaitoja.

TIEDOT:

  • Työnimike: Technical Support Specialist
  • Työn aloitus ja kesto: 1.7.2019-15.9, optio jatkolle
  • Allokaatio: 100% / 37,5 h/vko
  • Palkka: Sopimuksen mukaan

Jos kiinnostuit tehtävästä, lähetäthän hakemuksesi meille CV:n kera mahdollisimman pian. Haastattelemme hakijoita ja saatamme tehdä valinnat jo hakuajan puitteissa. Lisätietoa tehtävästä antaa Barona IT:n rekrytoija Mikael Korpi, 0407405135 tai mikael.korpi@barona.fi.