(Poistunut julkaisusta)

Kehityspäällikkö
Työeläkeyhtiö Elo

Alkuperäinen julkaisupäivä 8.5.2018
Haemme joukkoomme kehityspäällikköä

Tehtävä sijoittuu Elon asiakkuudet ja kanavat -yksikön kehittämistoimintoon. Kehitämme asiakkuuden hankinnan ja hoidon toimintatapoja ja -malleja kilpailu- ja suorituskyvyn parantamiseksi asiakasrajapinnassa. Tuemme myyntiä, markkinointia ja työkykyjohtamisen palveluja toimintaympäristön sekä asiakaskannassa tapahtuvien muutosten huomioimisessa. Mittaamme säännöllisesti asiakaskokemusta sekä asiakas- ja kumppanityytyväisyyttä. Asiakaskokemuksen tulokset ohjaavat toiminnan ja palvelujen kehittämistä.

Kehityspäällikkönä kehität Elon asiakkuuksien hallintaa ja johtamista asiakasdatan ja -analytiikan avulla. Räätälöit Elon palveluja datan perusteella entistäkin tehokkaammin. Olet mukana kehittämässä Elon CRM-järjestelmää ja rakentamassa CRM-kohdennuksia ja verkkosivuston personointeja sekä luomassa asiakashoitomalleja eri segmenteille.

Keräät dataa mm. operatiivisista järjestelmistä, tietovarastoista sekä ulkoisista lähteistä. Integroit dataa, analysoit ja tarvittaessa tuotat raportteja sekä visualisoit dataa liiketoiminnalle mahdollisimman ymmärrettävään ja helppokäyttöiseen muotoon. Olet aktiivisesti mukana asiakasdatahankkeessamme rakentamassa Elolle datakyvykkyyksiä, jotka mahdollistavat erinomaisen asiakkuuksien hallinnan ja asiakaskokemuksen sekä dataohjatun asiakkuusmarkkinoinnin ja uusien palveluiden kehittämisen.

Unelmiemme kandidaatilla on käytännönläheinen ja innovatiivinen ote asiakkuuksien hallinnan ja kehittämisen haasteisiin sekä intohimoa erinomaisen asiakaskokemuksen rakentamiseen datan ja analytiikan avulla. Edellytämme, että hänellä on erinomaiset taidot tietokantojen kanssa toimimisesta ja koodaamisesta sekä kokemusta ja osaamista datan ja analytiikan hyödyntämisestä asiakkuuksien hallinnan ja palveluliiketoiminnan tukena. Hänelle on eduksi osaaminen mm. seuraavissa:

- Microsoft Dynamics CRM tuoteperhe
- SQL Server
- Microsoftin BI -välineet
- Tableau

Lisäksi arvostamme markkinoinnin automaation osaamista, kokemusta web-analytiikasta, verkkoliiketoiminnasta sekä Big Datan ymmärtämistä kokonaisuudessaan.

Tehtävä vaatii hyviä vuorovaikutustaitoja, hyvää organisointi-, koordinointi- ja priorisointikykyä sekä erityisesti ulospäinsuuntautuvaa ja innostuvaa otetta sekä intohimoa asiakaskokemuksen kehittämiseen datan ja analytiikan avulla.

Perustutkinto voi olla esimerkiksi kauppatieteellinen tai luonnon/teknillistieteellinen korkeakoulututkinto tai ylempi ammattikorkeakoulututkinto.

Tarjoamme sinulle

- tilaisuuden olla mukana kehittämässä Elon asiakkaiden palveluja ja asiakaskokemusta
- itsenäisen ja haastavan työn jossa pääset suoraan aloittamaan strategisesti ratkaisevan tärkeiden hankkeiden parissa
- mahdollisuuden kehittää omaa osaamistasi monipuolisesti
- viihtyisän työympäristön Espoon Tapiolassa ja parhaat työkaverit

Elon yrityskulttuurille on ominaista avoimuus ja yhteistyö sekä luottamus ja tuloksellisuus. Uskomme pitkäjänteisen kehittämisen ja sujuvan arjen tukemisen näkyvän elolaisten työhyvinvointina ja sitä kautta alan parhaana asiakaskokemuksena.

Lisätietoja tehtävästä antaa kehitysjohtaja Eija Kaipainen-Perttula, puh. 040 5392203 (parhaiten tavoitettavissa perjantaina 11.5. klo 9-16)

Täytäthän rekrytointijärjestelmässämme olevan hakulomakkeen palkkatoiveineen sekä liität mukaan hakemuskirjeesi ja CV:si viimeistään 20.5.2018 alla olevan linkin kautta.

Rakennamme hyvinvoivaa Suomea tukemalla yrittäjiä ja yrityksiä sekä edistämällä työyhteisöjen ja yksilöiden hyvinvointia. Olemme mukana yksilön ja yrityksen elämän kaikissa vaiheissa. Meillä on asiantuntijoita usealta eri liiketoiminnan osa-alueelta aina eläkemaksajista viestinnän ja markkinoinnin ammattilaisiin. Teemme vastuullista ja yhteiskunnallisesti merkittävää työtä rennosti ja turhia hermoilematta. Sitä on ammattitaito. Elossa on hyvä olla - liity sinäkin elolaisten joukkoon. Toimipaikkamme on Espoon Tapiolassa.