(Poistunut julkaisusta)

Kehityspäällikkö, Myynnin ja muutoksen johtamisen tuki
LähiTapiola Palvelut oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 5.4.2018

Tehtävän kuvaus

LähiTapiolan Asiakkuuksien kehittämisen asiantuntijatiimi hakee uusia osaajia tukemaan uudistumistamme elämänturvayhtiönä. Haemme nyt laaja-alaista kehittäjää viemään eteenpäin toimintamallejamme myynnin, sekä myynnin ja muutoksen johtamisen alueilla.
Kehität LähiTapiola-ryhmän yhtiöiden tueksi ratkaisu- ja asiakkuuskeskeisiä myynnin johtamisen menetelmiä ja käytäntöjä, ja olet tiiviisti mukana myös niitä tukevien työkalujen (mm. CRM) kehittämisessä. Osallistut lisäksi strategiamme ytimessä olevan Asiakkuusohjelman puitteissa ryhmämme yhtiöiden muutosta tukevien käytäntöjen ja tekemisten suunnitteluun ja toteutukseen.
Työskentelet osana asiakkuuksien johtamisen huippuyksikköä ja toimit tiiviissä yhteistyössä mm. alueyhtiöidemme sekä osaamisen kehittämisestä ja viestinnästä vastaavien tahojen kanssa. Kehittämisalue kattaa kaikki asiakasryhmät: yritykset, maa- ja metsätilat, sekä kotitaloudet.

Odotamme sinulta

Työsi myynnin ja muutoksen johtamisesta vastaavien tahojen tukena edellyttää sinulta erinomaisia yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja. Osaat hallita suuria kokonaisuuksia ja projektimainen työskentely on sinulle luonteva tapa toimia. Olet ihmisläheinen ja innostava, ja sinua ohjaavat intohimoinen ja systemaattinen ote työhösi.
Olet tottunut viemään käytäntöön muutoksia, jotka vaikuttavat useiden erilaisissa rooleissa toimivien ihmisten työarkeen (change management). Olet suunnitellut ja vetänyt laajoja muutoshankkeita, mutta myös työskennellyt esimerkiksi myynnin johtamisen, sen kehittämisen, tai siihen liittyvien työkalujen parissa.
Tunnet intohimoa ihmisen motivaatiotekijöiden ja käyttäytymisen ymmärtämiseen. Seuraat aktiivisesti myynnin ja muutoksen johtamiseen liittyvää kehitystä, tunnet parhaat käytännöt, ja tuot uudet tuulet käytäntöön. Olet tottunut vetämään valmennuksia eri kokoisille ryhmille ja hallitset erilaiset vaikuttavan valmentamisen menetelmät.
Menestyminen tehtävässä edellyttää kokemusta tai halua oppia tuntemaan vakuutusyhtiön toiminta- ja ansaintalogiikkaa sekä riskienhallintaa.

Tarjoamme

Tarjoamme monipuolisen ja innostavan tehtävän osaavassa ja kehittyvässä asiantuntijatiimissä, jossa sinuun ja kehittymiseesi panostetaan.

Lisätietoja antaa

Teija Kuustonen
Johtaja, Asiakkuuksien kehittäminen
Soittoaika 10.4. 12.00 - 13.00 ja 17.4 klo 10.00 – 11.00 numerossa 050-360 6018.

Lähetä hakemuksesi mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 20.4.2018.